Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med å sjekke low-scoren samtidig?

32853[/snapback]

42 forsøk, ikke dårlig...

32855[/snapback]

Prøvde å se om jeg klarte å komme på siste plass... Men det klarte jeg altså ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny andreplass: 9101, 10 sekunder, 11 forsøk.

Men, fikk følgende feilmelding:

Warning: fopen(memory_highscore2.dat): failed to open stream: Permission denied in /home/1/s/stabak/www/memory_js_en/save_score.php on line 3

Warning: fputs(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/1/s/stabak/www/memory_js_en/save_score.php on line 5

Warning: fputs(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/1/s/stabak/www/memory_js_en/save_score.php on line 5

Warning: fputs(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/1/s/stabak/www/memory_js_en/save_score.php on line 7

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/1/s/stabak/www/memory_js_en/save_score.php on line 8

...så den ble desverre ikke registret.

FAEN!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten bønn:

Den siste overskriften på websiden er som følger: Fotballens dag,21 mai

Dette blir småpirk, men tegnsetting og bruk av mellomrom er høl i hue her. Den skulle sett slik ut: Fotballens dag, 21. mai

Når vi har Norges feteste klubbside må det da kunne gå an å unngå og fylle den med grammatikalske leifer?!?! Blir litt som å sette campingstoler i en Ferrari synes nå jeg.

(Og til de som lurer: Ja, begge mine foreldre er lærere.........)

:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og Tønsberg skrives ikke Tøsnberg.  :)

33338[/snapback]

Synes jeg går og vasser i skrivefeil og gramatikkfeil dagen lang. Rart at folk ikke skjønner hvor amatørmessig det virker å legge ut en artikkel e.l. med masse feil.

Men jeg er uenig med deg stabækLars. Tøsnberg skrives faktisk Tøsnberg. Tønsberg, derimot, skrives Tønsberg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den siste overskriften på websiden er som følger: Fotballens dag,21 mai

Forumet ser ut til å bli lest...

33415[/snapback]

Jeg mistenker at det er en som er forholdsvis aktiv på forumet som har gode kontakter til redaksjonen på stabak.no. Jeg nevner ingen navn......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi er inne på de nye flotte websidene, så minner jeg om at ikke alle resultatene fra tidligere sesonger ligger inne.

Hvis redaksjonen går på www.fotball.no, "resultater og terminlister", kan de ihvertfall hente ut resultatene, målscorere og kort, for sesongen 1994, som ser ut til å stoppe 10/7, iflg "statistikksidene" på stabak.no! Målscorere etc i cupen i flere sesonger som mangler, kan også hentes herfra.

Ganske utrolig at de 2 største begivenhetene i Stabæks historie, opprykksesongen 1994 og Veien til Cuptriumfen i 1998, ikke er med på de ellers fantastiske statistikksidene.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå mangler det bare et mellomrom foran mai.

Eller hva sier du, lærersønn Sigurd?

33420[/snapback]

Aller først vil jeg si at jeg er meget fornøyd med at eleven tar dette såpass på alvor og at det blir fulgt opp. Samtidig ser det ut til å være gjennomgående at det mangler mellomrom både foran "mai" og "div". Derfor:

Utforming: S

Innhold: M+

Grammatikk: G/M

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Nytt forside bilde lagt ut, litt annerledes enn de andre... Det er vanskelig å finne fantastiske bilder som skal kle forsiden av stabak.no. og derfor trenger vi din hjelp.

Hvis du finner et fett bilde på f.eks norpixel.no som du tror vi har oversett så send meg en privat melding eller epost med lenke til bildet så ser vi hva vi får gjort...

Forresten kan alle bildene lastes ned herfra http://stabak.no/content/view/1192/195/ som skjermbakgrunn. Det nye Daniel bildet ble rett så trivelig.

På forhånd takk for all hjelp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Nå burde det snart komme en ny "pressemelding" på www.stabak.no, jeg er lei av å lese:

BRÅSTOPP FOR FORNEBU ARENA

For deretter å finne ut at pressemeldingen er over et år gammel!

Hva er din "ønske pressemelding"?

Nytt stadion bygges på rekordtid, skal slå Bislett-rekorden. -Skal stå klart til tippeligastart 2006.

Nytt superstadion og konsertarena skal bygges på Kalvøya, og øya-festivalen kommer omsider hjem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har kommet random-bilder som fyller ut det hvite feltet under meny-punktene! Lekkert! :-)

Skriver skryt her da www.stabak.no ikke har egen gjestebok, og de som utvikler www.stabak.no likevel er inne på dette forumet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Hurra! Ny Webside
  • Opprett ny...