AndersBD 999 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Kun Janne som har noe å si om Alta kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Memory var forresten overraskende gøy. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Memory var forresten overraskende gøy. 32544[/snapback] Og hvordan Markus har fått sin high-score er for meg en gåte. Mulig han bare har hacket seg inn på listen da...:-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Memory var forresten overraskende gøy. 32544[/snapback] Og hvordan Markus har fått sin high-score er for meg en gåte. Mulig han bare har hacket seg inn på listen da...:-) 32549[/snapback] Vel, trenger ikke hacke når jeg har godkjent tilgang til fila... Forøvrig er det et tekst dokument så det er bare for meg å skrive inn highscorene jeg vil ha... Men jeg er faktisk ganske god! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Apropos screensavere. Jeg har en ganske bra en. Legger kun ut en link siden bildet kan virke støtende for Ole Christian Kvarme, svigermødre, Dagfinn Høybråten og andre hårsåre. Hva gjør en blondine når hun har installert et bilde som bakgrunn på skjermen sin, men ikke klarer å fjerne den igjen? Klikk her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Memory var forresten overraskende gøy. 32544[/snapback] Og hvordan Markus har fått sin high-score er for meg en gåte. Mulig han bare har hacket seg inn på listen da...:-) 32549[/snapback] Men hvem er det som topper listen med god margin nå...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Apropos screensavere. Jeg har en ganske bra en. Legger kun ut en link siden bildet kan virke støtende for Ole Christian Kvarme, svigermødre, Dagfinn Høybråten og andre hårsåre. Hva gjør en blondine når hun har installert et bilde som bakgrunn på skjermen sin, men ikke klarer å fjerne den igjen? Klikk her 32563[/snapback] Hehehe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Memory var forresten overraskende gøy. 32544[/snapback] Og hvordan Markus har fått sin high-score er for meg en gåte. Mulig han bare har hacket seg inn på listen da...:-) 32549[/snapback] Men hvem er det som topper listen med god margin nå...? 32588[/snapback] det kan vi fikse! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Noe om Memory 32591[/snapback] Jeg overgikk meg selv og fikk 5128 poeng, men noen plass på highscorelista fikk jeg ikke. :-( Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 det kan vi fikse! 32591[/snapback] Ikke prøv deg en gang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Endelig brøt jeg den magiske 100. plass grensa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 ho-ho Slum er rå ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Møkkaspill ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Noe om Memory 32591[/snapback] Jeg overgikk meg selv og fikk 5128 poeng, men noen plass på highscorelista fikk jeg ikke. :-( 32593[/snapback] Noen andre som har opplevd dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Njet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 jeg gir opp.. forsvarets dataer er for treige.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 jeg gir opp.. forsvarets dataer er for treige.. 32605[/snapback] Som sagt, jeg sleit med å nå topp 100. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 dagens tips er naturligvis et høyt nivå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Markus, jeg har mye å gjøre på jobben i dag. Gidder du å sette inn meg høyt oppe på listen, så jeg slipper å sitte her utover kvelden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Markus, jeg har mye å gjøre på jobben i dag. Gidder du å sette inn meg høyt oppe på listen, så jeg slipper å sitte her utover kvelden? 32609[/snapback] Show me the money! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 10 kr skulle vel holde... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 4. Mai 2005 Del Skrevet 4. Mai 2005 Er jevnt god for rundt 900 poeng. Holder til en fremragende 367. plass... Ålrait! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 4. Mai 2005 Del Skrevet 4. Mai 2005 Sorry - Nivå 9 - 2469 poeng! plass nummer 149! Det holder for meg! Ferdig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 5. Mai 2005 Del Skrevet 5. Mai 2005 Denne forsiden på den nye flotte hjemmesiden, bildet endres nesten for hver gang jeg er innom. Er forsidebildet (startbildet) satt i "random" eller bare oppdaterer dere to/tre ganger daglig? Hvis det er satt i loop/random eller hva det nå heter er det kult. Skaper jo selvsagt inntrykk av at det er en mer dynamisk side. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 5. Mai 2005 Del Skrevet 5. Mai 2005 Denne forsiden på den nye flotte hjemmesiden, bildet endres nesten for hver gang jeg er innom. Er forsidebildet (startbildet) satt i "random" eller bare oppdaterer dere to/tre ganger daglig? Hvis det er satt i loop/random eller hva det nå heter er det kult. Skaper jo selvsagt inntrykk av at det er en mer dynamisk side. 32766[/snapback] For meg så virker det som om bakgrunnsbilde er tidsstyrt, har skjønt at dette er gjordt med vilje av Oksholen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 5. Mai 2005 Del Skrevet 5. Mai 2005 Kommer det en tilsvarende oppussing av $$-sidene som stabak.no har gjennomført? Både hovedside og forum funger veldig bra innholdsmessig, men kanskje på tide med litt renovering av menyer og grafisk utseende? Jeg skal ikke blande meg oppi hvordan det skal bli, men registrerer at noen av personene bak revitaliseringen av stabak.no også frekventerer $$-sidene ganske ofte! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 5. Mai 2005 Del Skrevet 5. Mai 2005 Har nå spilt litt Memory på Stabak.no. Kom til og med inn på highskår-listen etter at jeg oppdaget at man måtte "allow pop-up's"!! Forslag til nye spill på stabak.no Packman: Packman skal spise opp RBK, VIF og BRANN logoer Snake: Slangen vokser når den spiser RBK, VIF og BRANN logoer Doom: Fi er kledd i RBK, VIF og BRANN drakter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
S_ern 3 Del Skrevet 5. Mai 2005 Del Skrevet 5. Mai 2005 slum! åssen klarer du å få så fantastiske høye scorer!! jeg brøt min 5000påeng bariere idag. boja!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 5. Mai 2005 Del Skrevet 5. Mai 2005 Hvis det er satt i loop/random eller hva det nå heter er det kult. Skaper jo selvsagt inntrykk av at det er en mer dynamisk side. 32766[/snapback] For meg så virker det som om bakgrunnsbilde er tidsstyrt, har skjønt at dette er gjordt med vilje av Oksholen. 32767[/snapback] Ja, det er gjort med vilje. Bildene på fremsiden blir automatisk valgt med bakgrunn i hvilke bilder som er tilgjengelig i katalogen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 6. Mai 2005 Del Skrevet 6. Mai 2005 Sjekk high-scoren nå dere...! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå