Gjest Del Skrevet 27. Mars 2003 Del Skrevet 27. Mars 2003 Stabæk fotball, Stabæk fotball hei hei hei ingen er så grei så deg:-) nytt slagord til dere fryktede og beryktede supportere he he. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 27. Mars 2003 Del Skrevet 27. Mars 2003 Ja, det var kjempebra! Eller for å si det med andre ord: Kan du ikke gjøre hele landet en tjeneste ved å langsomt ta livet av deg. Prøv følgende: Finn en elektrisk klesrulle og legg tunga mellom rullene. Skru på strømmen og nyt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. Mars 2003 Del Skrevet 28. Mars 2003 hei hei hei, ingen er så idiotisk dum som deg.. Støtter forslaget ovenfor.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 28. Mars 2003 Del Skrevet 28. Mars 2003 Jeg synes rytmen i ropet blir veldig dårlig hvis vi skal bruke "Stabæk Fotball" to ganger i innledningen. Det blir mye mer flyt hvis man bare sier Stabæk Fotball, hei, hei, hei - Ingen er så grei som deg. Prøv selv. Det funker mye bedre. I tillegg synes jeg vel kanskje "grei" er et litt tamt ord. Hva med "bonert"? Og bør vi ikke si "meg" istedet for "deg". Det blir jo litt mer ego og passer liksom bedre i Bærum. Gjør vi disse endringene har blir ropet slik: Stabæk Fotball, hei, hei, hei - ingen er så bonert som meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 30. Mars 2003 Del Skrevet 30. Mars 2003 Det er det jeg alltid har sagt; bak en bra sang finnes det mye rart! Bonert er jo så søtt atte! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 31. Mars 2003 Del Skrevet 31. Mars 2003 Jeg har en viking-supporter på jobb som sier blærum og stablekk. Ingen tvil om at våre motstandere har mye krutt i argumentasjonen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 31. Mars 2003 Del Skrevet 31. Mars 2003 kan ikke forvente annet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cybro 0 Del Skrevet 31. Mars 2003 Del Skrevet 31. Mars 2003 Jeg har en viking-supporter på jobb som sier blærum og stablekk. Har høyrt blærum før, men ikkje stablekk. Den var ny Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 31. Mars 2003 Del Skrevet 31. Mars 2003 og utrolig morsom og fantasifull!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg