Markus 5 Del Skrevet 9. April 2005 (endret) Del Skrevet 9. April 2005 (endret) Jon Morten - Mike - IA - Holter Branimir - Jesper - Henning - Chrisu Veigar - Daniel --- Sånn umiddelbart så er det vel ingen overraskelser på dette oppsettet. Holter går inn for Bjørnar antagelig pga styrke og fysik ! Spennende nå - 24 timer igjen til kampstart. Smånervøs ! Endret 9. April 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. April 2005 Del Skrevet 9. April 2005 Akkurat det laget ville jeg også startet med. Lover godt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 9. April 2005 Del Skrevet 9. April 2005 Det laget der kunne ha kjempet om en plass på øvre halvdel i TL. Vi skal vri safta ut av Bryne. Trenger bare de spenna først.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 9. April 2005 Del Skrevet 9. April 2005 Jeg liker at Henning spiller i spann med Jesper istedenfor Steners. Men utfra det jeg har sett av treningskamper så regner med at vi får se Steners i løpet av kampen. Fy fasan som jeg har gledet meg til dette i laaaaaag tid. Endelig!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PetterS 0 Del Skrevet 9. April 2005 Del Skrevet 9. April 2005 tipper 3-1 seier til oss i morgen. daniel putter to, og markegård kommer inn og sikrer seiern Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 9. April 2005 Del Skrevet 9. April 2005 Gleder mefg sinnsykt til å komme igang! Laget er bra! Gleder meg til å se alle de nye og håper at Branimir briljerer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 9. April 2005 Del Skrevet 9. April 2005 Utrolig bra lag, dette blir spennende Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 9. April 2005 Del Skrevet 9. April 2005 tipper 3-1 seier til oss i morgen. daniel putter to, og markegård kommer inn og sikrer seiern 29972[/snapback] Skal vi slippe inn mål? Neppe! 2-0 blir det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PetterS 0 Del Skrevet 9. April 2005 Del Skrevet 9. April 2005 tipper 3-1 seier til oss i morgen. daniel putter to, og markegård kommer inn og sikrer seiern 29972[/snapback] Skal vi slippe inn mål? Neppe! 2-0 blir det 29993[/snapback] bryne har en jævla god spiss som heter Paul Oyuga. 17 mål på 23 kamper i fjor sier det meste. må passe på han Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. April 2005 (endret) Del Skrevet 9. April 2005 (endret) bryne har en jævla god spiss som heter Paul Oyuga. 17 mål på 23 kamper i fjor sier det meste. må passe på han 29996[/snapback] Og vi har Jon Knudsen. Endret 9. April 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå