stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. April 2005 Del Skrevet 10. April 2005 Fet TIFO! Fett lag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 Det artige er jo at vi ligger på plassen over Bryne på tabellen da. Det fine er at det nesten bare var uavgjortkamper i går (betyr kanskje ikke så mye enda men alikevel..). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 Siden det var første serierunde så synes jeg det var et greit resultat... Straffe skulle det aldri vært, sånt skjer desverre.. Positivt i går er hurtigheten på kontringene.. Trodde nesten jeg hadde gått på feil arena når 6mann stormet fremover på banen i kontring i tillegg til at de fikk med seg ballen.. Bryne spilte taktisk klokt og lå med 10mann bak ballen. Det er nok mange motstandere som kommer til å gjøre det, men jeg har mine store tvil på om de andre lagene klarer det like bra som Bryne... Veigar jobbet som en helt, vår beste synes jeg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 Positivt i går er hurtigheten på kontringene.. Trodde nesten jeg hadde gått på feil arena når 6mann stormet fremover på banen i kontring i tillegg til at de fikk med seg ballen.. 30061[/snapback] Enig. De må ha følt seg passe dumme som hadde forvillet seg bort på hovedarenaen, når kampen vitterlig gikk på kunstgresset. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 Men vi har ikke mange flere muligheter til å drite oss ut på eget gress om vi skal rett opp igjen. Nemlig...Derfor var den straffen så kjip. Det blir ingen "walk in the park"... Det blir for lite bevegelse. Backene sliter med å finne ledige spillere - og ender med å spille til hverandre eller høy ball på Veigar, som aldri har vært trikset. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 De kan det derre med å formulere seg i Budstikka..... 2-2 så også lenge ut til å bli sluttresultatet. yeah man! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 Jeg synes det mest positive i kampen i går, var at Veigar og Nanne scoret. Gøy å ha spisser som gjør det. Måtte det bare fortsette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 Branimir gjorde mange underlige valg med ballen, men det er vi vant med på høyrekanten.30054[/snapback] I 2.omgang tror jeg Branimir til tider glemte at han spilte på høyre siden, han var mer i midten enn på kanten og det begrenser jo mulighetene for forsvaret når de prøver å spille ballen fremover... Kan noen ringe Bryne å høre hva prisen er for spissen deres? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 Paul hos Bryne kunne vi lånt sist høst, prisen var høy, men vi hadde klart det! Så dyp anger i blikket til Ingo igår.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 I natt drømte jeg at vi hadde tapt 6-0, så da jeg våknet var jeg plutselig veldig fornøyd med 2-2. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 Dersom Bryne er det beste laget i Serie-A, så tror jeg vi går en fin tid i møte. Hvorfor ble Brynetrener'n plutseligen forvandlet til en hypersaktiv bavian da Stabæk tok et raskt frispark, som ble opptakten til første redusering? Og hvorfor fikk Bryne straffe? Det der var særdeles urettferdig!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 Bryne er dessverre ikke det beste laget........... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 heldigvis ville nå jeg ha sagt - vi er det beste laget ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 Ja, det kan du si! Men fysikken til gutta var skuffende igår, Hauger var bl.a som en spurv i tranedans! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 Min første tanke: Utrolig bittert å ikke vinne denne kampen. Men etter hvert har jeg funnet ut at man vel bør være rimelig fornøyd med ett poeng. Siden 99 når vi slo Skeid 5-0 i sesongåpningen er det kun en gang vi har tatt poeng i åpningskampen. Mot Start i 02. ( 1-1 ) Bryne lå med 10 mann bak ballen til enhver tid, og en fantastisk god Oyuga på topp. ( Kan noen fortelle meg hvorfor vi ikke hentet han i fjor sommer? Var det ikke nærmest klart? ) Jeg tror også dette var seriefinale i første kamp. Og uavgjort mot andrelaget i serien er greit nok. :-) Når det gjelder straffen, er jeg enig med alle som mener at det definitivt ikke burde vært straffe. Samtidig er det viktig å huske det Markus påpeker. Frisparket vi fikk i forkant av 1-1 målet var vi heldige som fikk gjennomføre til tross for at det var 50 meter unna der forseelsen ble foretatt. Frette gikk jo nærmest ut og taklet Branimir på vei fremover. Hvis man skulle trekke frem noe som kunne betegnes som skuffelsene vil jeg si de etablerte gutta i forsvaret. Hva skjer egentlig på det første målet til Bryne? Videre, at det ikke stod 2-0 minuttet etter skal vi takke høyere makter for. Og hvor ble det av fremdriften som det har blitt flagget skal kjennetegne årets utgave av Stabæk. Ja, det blir vanskelig med den spillestilen Bryne viser frem. Men det bør jo ikke komme som noen bombe at de spiller slik. Tror de fleste lag vi møter i år kommer til å spille slik. Vi skal FREMOVER. Det mest positive å trekke ut av gårsdagens kamp må være at vi kommer tilbake etter å ha ligget under to ganger. Og det på spillemål. Hvilken ro Veigar viser før scoring. Og hvilken herlig jobb Nanne gjør i 88. minutt. Vi er endelig i gang. Det ble nevn tidligere i tråden, og jeg er helt enig. Vi er nødt til å heve oss flere hakk. Dette bli definitivt ingen "walk in the park", men jeg har en stor tro på at vi skal klare det, og til søndag tar vi med oss tre poeng fra bønda på Hønefoss. Banna bein. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 Mine tanker etter kampen er forsåvidt mye de samme tannkene som jeg hadde under mesteparten av fjoråret. Vi må score først! Hvis ikke blir vi slitende mot etablert forsvar, og stanger med lange baller i håp om å vinne andreballen. Særlig tror jeg dette blir viktig i år, hvor vi iutgangspunktet skal være bedre enn de aller fleste vi møter og motstandere kommer til å ligge lavt. Eneste måten å få dem fram på er hvis de må jage mål. Gleder meg som en unge til å se stabæk score tidlig mot hønefoss. Den andre tanken min er at vi like gjerne kan nominere Oyuga til prisen som årets spiller i serie A. Ekkelt god var han, samt at hadde et flott provoserende vesen. Slike spillere er laget for heltestatus. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
N0p3 0 Del Skrevet 11. April 2005 (endret) Del Skrevet 11. April 2005 (endret) i og for seg greit. han ouga fyren er jo et angrep i seg selv.. bitter straffe.. 30015[/snapback] Oyuga var ikke spesiellt god i dag, og spilte ingen spess bra kamp. Så hvor får du det fra? i og for seg greit. han ouga fyren er jo et angrep i seg selv.. bitter straffe.. 30015[/snapback] Og en jævla grisete spiller. 30016[/snapback] Han scorer i hvert fall, og prøver faktisk å konsentrere seg om det. http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=192575 Morten mener straffen var ren filming.. Er forsåvidt enig 30021[/snapback] Jeg siterer fra denne kilden: "Over 4.000 tilskuere 2-2 så også lenge ut til å bli sluttresultatet. Stabæk slet med å skape målsjanser, helt til Daniel Nannskog fra 10 meters hold kunne sette inn utlikningen til stor jubel for de drøyt 4.000 tilskuerne på Nadderud." Så vidt jeg vet så det ikke lenge ut til at kampen skulle ende 2-2 da Stabæk utlignet ganske sent. Fine kilder =) Den straffa var så jævlig urettferdig.. Vi må visst finne oss i tilværelsen blant de nest beste dommerne i Norge også... Har ikke fått sett reprisen ennå men er rimelig overbevist om at dommeren bare hadde et markeringsbehov. Hvordan man skal forklare linjemannen tidlig i andre omgang da han lot en offside så soleklar at jeg nesten kunne høre Brynesupporterne rope offside passere, er verre å si noe om. 1 poeng er greit såsant vi tar 3 fra Hønefoss neste uke. 30035[/snapback] De ropte offside, og jeg hørte dem i høyeste grad. Det som er mest positive er at det var spissene som lagde målene og at det var resultat av et godt angrep. Det pleier å være litt drøyt å skylle på dommern, men ikke i dette tilfellet. Vi måtte spille mot to lag. Bryne og dommertrioen 30041[/snapback] Om du ikke vet det var det ikke bare Stabæk som hadde dommeren i mot seg. At stabæk får ta frispark 25 meter unna der hvor de skal være, og uten at ballen ligger i ro er ikke akkurat helt etter reglementet. i første divisjon er det ikke repriser... noe som dog slo meg var at dette var en kompensasjon for at stabæk fikk ta et frisprk med 25m feil plassering i forkant av vår utligning. Det ble blåst for frispark på hjørnet 5 meter og dødlinje, mens vi satte igang spillet på motsatt hjørne av 16m. Ga oss en enorm fordel fordi Brynespillere ikke fikk med seg at vi hadde tatt frisparket så langt unna. Jeg prøver på ingen måte å forsvare kompensasjon, men slik dømmer vel dessverre dommere. No guts ! 30042[/snapback] Nøyaktig hva jeg snakket om over her. 1-1 hadde vært et mer rettferdig resultat til begge mål. Stabæk fikk til lite spill i dag, men ikke lett å trille ball mot ræva fotballen til Bryne. Jesper J synes jeg var litt skuffende i dag. Altfor treg til å spille balllen fremover. Ellers var det vel litt ujevnt over hele fjøla, men mer er det vel heller ikke å forvente i første seriekamp. Må være lov å skryte av Paul O. Fy f**n for en kremspiller. Mannen vinner 9 av 10 dueller alene mot 2-3 forsvarere! Stort bedre oppspillspunkt skal man lete lenge etter. Bryne vil jo være helt hjelpesløse hver gang han er suspendert pga være kort-fetisjen hans. 30044[/snapback] Som jeg sa spilte ikke Oyuga veldig bra denne kampen. Men duellene var fine =) Og vil nok ikke tro at de er hjelpesløse da det fortsatt finnes andre folk bak der, og vi har en joker i den kenyanske kameraten til Oyuga, nemlig Bonaventure Maruti. er ikke missfornøyd over resultatet, syns vi møtte et brynelag som var slagkraftig. og for meg så virket det som de spilte slik det ble forutset. angrep på kontringer osv. men etterhvert som vi kom mere inn i kampen ble de mer tvunget til å slå langt. man kan ikke si annet enn at straffen var tragisk. men med tanke på hvor bryne har blitt tippet på tabellen i år så syns jeg 2-2 er greit. selvfølgelig skulle det vært 3 poeng til oss men det får så være. vi har desverre ikke råd til så mange slike kamper til hvis vi skal spille i TL til neste år.. 30048[/snapback] Det syntes jeg gjaldt i hovedsaklig fra 20 minutter i første omgang til pause. Bryne spilte bra første delen av førsteomgang og store deler av andreomgang. Sirevåg(høyrebacken) var gang på gang på løp på høyresiden. må bare si at dommern der /hvem han nå var) burde få seg noen virkelige stooooore briller,det er helt utrolig at det går an og blåse straffe der....helt på tryne..... 30049[/snapback] Sier det igjen, Dommeren var tragisk, og dømte katastrofalt noe som førte til 2 billige mål for hvert lag. 2-2 idag var greit sett ut ifra kampforløpet, men samtidig er jeg litt skuffa. Straffen til Bryne virket billig, noe jeg ble FORBANNA over... Skal rose JJ for at han tar ut en back og setter på en spiss! men, en ting jeg ikke skjønte noe av, var at Finstad kom innpå, og ikke Eirik !! Kampen idag var vanskelig og Bryne lå med 10 mann (+dommer) inn på egen halvdel, og da sier det seg selv at det blir trangt! Da trenger man spillere som er tekniske og god på små flater. Og det er ikke til å skyve under en stol at Finstad ikke eier teknikk, og når vi har en til "veigar" type på benken,ved navn Eirik, så er vel valget ganske greit !??!?!? Lett å bli etterpåklok, men så lenge vi sanker 3 poeng i Hønefoss, så går dette greit ! Alltid. Uansett 30051[/snapback] Når italia kan spille med FORSVAR, kan Bryne det også. Og tatt i betrakting at dette skal være en av de vanskeligste kampene i sesongen, så er det vel ikke så rart. Og Var vel meste Marek Lemsalu som var den viktigste i forsvaret til Bryne. Var gang på gang oppe og klarerte ballen med hodet, uansett hvor høyt ballen var. Ikke det at det betyr så mye, men Så bare tilfeldig kampfakta fra budstikka, der stod det Paul Oyuga fikk 2 gule kort, stemmer det så har dommern glemt vise han ut! Kampfakta http://tux.aftenposten.no/fotballdirekte/l...101284&paper=12 30019[/snapback] hva er da straffen da?burde jo da bli gjort om til en seier for oss,men er vel ikke det siden da er dommern som har gjort feil,men er da bryne sitt ansvar og holde rede på sånt å da....... 30052[/snapback] Tviler nok på det, for Oyuga fikk 1 gult og Jarle Mong fikk 1 gult.. Og det er IKKE bryne sin feil at dommeren var dårlig. det handler om å godta at dommeren var dårlig. Det artige er jo at vi ligger på plassen over Bryne på tabellen da. Det fine er at det nesten bare var uavgjortkamper i går (betyr kanskje ikke så mye enda men alikevel..). 30059[/snapback] Burde ikke Bryne ligge over, da BRYNE ligger foran Stabækk i alfabetet? Dersom Bryne er det beste laget i Serie-A, så tror jeg vi går en fin tid i møte. Hvorfor ble Brynetrener'n plutseligen forvandlet til en hypersaktiv bavian da Stabæk tok et raskt frispark, som ble opptakten til første redusering? Og hvorfor fikk Bryne straffe? Det der var særdeles urettferdig!!!!!!!!!!!!!!!! 30080[/snapback] Hvorfor gikk Stabækk treneren ut på gresset? Trodde det var ulovlig jeg? Og var vel kanskje noe med at ballen ikke lå i ro, den ble tatt 25 meter fra der hvor den skulle blitt tatt, og det var RÆVVA dommerutøvelse. Og en fin tid i møte? Skjerp deg, dere greide så vidt 2-2 på HJEMMEBANE. Bryne hadde 1 mål som var greit og stabækk også, og du kan ikke si at dere går en fin tid i møte når dere ikke vinner i deres "Eiga leikestue" heldigvis ville nå jeg ha sagt - vi er det beste laget ! 30082[/snapback] ehh, Ja sikkert? //Hva skjer med quote systemet a? Det var virkelig dårlig. Tok alt jeg har skrevet i kursiv jeg, burde jo funke det =) Endret 11. April 2005 av N0p3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 ehh, Ja sikkert? //Hva skjer med quote systemet a? Det var virkelig dårlig, ja dere skjønner vel hva jeg skrev. 30133[/snapback] ehh, nei?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
N0p3 0 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 ehh, Ja sikkert? //Hva skjer med quote systemet a? Det var virkelig dårlig, ja dere skjønner vel hva jeg skrev. 30133[/snapback] ehh, nei?? 30135[/snapback] Ehh, hva om det er dårlig. Skal gå igjenom posten å sjekke om jeg finner noen feil =) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 virker som om de ikke kan sånn EDB på Jæren Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 Ehh, hva om det er dårlig. 30136[/snapback] Ehhh hva om vi klarer det ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
N0p3 0 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 virker som om de ikke kan sånn EDB på Jæren 30138[/snapback] Virker som jeg greier å holde meg saklig? Men seriøst, gått igjenom og funker ikke. Takler den ikke mer enn en 30-40 quotes i en post? Alle taggene er sånn: [quote=Markus,11. Apr 2005, 12:36] virker som om de ikke kan sånn EDB på Jæren [right][snapback]30138[/snapback][/right] [/quote] Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 virker som om de ikke kan sånn EDB på Jæren 30138[/snapback] Virker som jeg greier å holde meg saklig? Men seriøst, gått igjenom og funker ikke. Takler den ikke mer enn en 30-40 quotes i en post? Alle taggene er sånn: [quote=Markus,11. Apr 2005, 12:36] virker som om de ikke kan sånn EDB på Jæren [right][snapback]30138[/snapback][/right] [/quote] 30141[/snapback] Men ikke spør meg - jeg kan ikke sånn quoting ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
N0p3 0 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 virker som om de ikke kan sånn EDB på Jæren 30138[/snapback] Virker som jeg greier å holde meg saklig? Men seriøst, gått igjenom og funker ikke. Takler den ikke mer enn en 30-40 quotes i en post? Alle taggene er sånn: [quote=Markus,11. Apr 2005, 12:36] virker som om de ikke kan sånn EDB på Jæren [right][snapback]30138[/snapback][/right] [/quote] 30141[/snapback] Men ikke spør meg - jeg kan ikke sånn quoting ! 30143[/snapback] Ingenting gærent eller no, men da har du vel ikke grunnlag for å flame meg for at systemet ikke funker. Har ikke tatt meg tid til å skrive taggene selv, og brukte quote systemet som er her. Veit a fader om det var for langt. Har bare brukt 8725 tegn, så problemet burde ikke være der ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 Såvidt 2-2 i Eiga Leikestuggu eller hva de kalte det???... Overlykkelig for poeng i serieåpninga jeg, det er jo ikke akkurat tradisjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 ...Og da er vi direkte fra NM i uoversiktlige innlegg. Representanten fra Jæren har gått opp i en solklar ledelse, med et innlegg som virkelig vil gå inn i historiebøkene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 Ingenting gærent eller no, men da har du vel ikke grunnlag for å flame meg for at systemet ikke funker. Har ikke tatt meg tid til å skrive taggene selv, og brukte quote systemet som er her.Veit a fader om det var for langt. Har bare brukt 8725 tegn, så problemet burde ikke være der ? 30145[/snapback] Det handler om å godta at du ikke fikser quoting. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
N0p3 0 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 Ingenting gærent eller no, men da har du vel ikke grunnlag for å flame meg for at systemet ikke funker. Har ikke tatt meg tid til å skrive taggene selv, og brukte quote systemet som er her. Veit a fader om det var for langt. Har bare brukt 8725 tegn, så problemet burde ikke være der ? 30145[/snapback] Det handler om å godta at du ikke fikser quoting. 30148[/snapback] Som sagt, er jo sinnsykt pussig at det ikke funker der, men overalt ellers, når taggene er de samme. "Jeg er bonde, og siterer ikke annet enn EU-lovene for poteter" Så får vel godta at jeg ikke "fikser quoting". //ojj, greide jeg quoting for tredje-fjerde posten på rad? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 Ingenting gærent eller no, men da har du vel ikke grunnlag for å flame meg for at systemet ikke funker. Har ikke tatt meg tid til å skrive taggene selv, og brukte quote systemet som er her. Veit a fader om det var for langt. Har bare brukt 8725 tegn, så problemet burde ikke være der ? 30145[/snapback] Det handler om å godta at du ikke fikser quoting. 30148[/snapback] Selv morra til Mullah Krekar fikser quoting. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
N0p3 0 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 Ingenting gærent eller no, men da har du vel ikke grunnlag for å flame meg for at systemet ikke funker. Har ikke tatt meg tid til å skrive taggene selv, og brukte quote systemet som er her. Veit a fader om det var for langt. Har bare brukt 8725 tegn, så problemet burde ikke være der ? 30145[/snapback] Det handler om å godta at du ikke fikser quoting. 30148[/snapback] [/ quote] Selv morra til Mullah Krekar fikse quoting. 30151[/snapback] HAHAHA!!! Joda, ser jo det =) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå