Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

næææ så flink du er.

Kanskje noen av oss kan komme opp kvelden før returmatchen og kjøre et litt kveldskurs i quoting? Det er strøm på jæren?

30153[/snapback]

Bare å quote den siste(før denne) posten min, så skal vi se om du greier det. Hadde jo vært spennende det liksom. Ser ut som ikke alle andre stabæk-super-data-nørder greide det selv engang =)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. Faktisk var det en lengre reportasje "Nationen" om hvor store problemer

Fru Krekar  har med å quote

30157[/snapback]

Ja, om du sier det så..

Er sååå koslig med flaming av meg her.

Si ifra når dere greier å quote mer enn fire-fem personer da =)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få ut litt tanker om kampen, og av en eller annen grunn så er "fast-psykologen" min i utlandet så da ventilerer jeg meg ut mot verdensveven...

Keeper

Vi slipper inn 2 mål, uten at Jon burde lastes for noen av de. Minus for mange dårlige og til tider farlige utspill.. Mulig gressmatten er skylden, men Brynekeeperen klarte det fint. Når Jon sparket langt istedet for å sette igang via back, så ble det faktisk målsjangser til tider. Lurer på om vårt 2. mål kom etter langt utspill som vigar får tak i og spiller gjennom nanne.. Vanskelig å si, da reprise r ikke finnes i serie A. Konklusjonen er i allefall at jeg vil se flere tradisjonelle oppspill, enten mot nannskog i luften, mot veigar i rom eller mot jeppe i luften.

Forsvar

1.målet er det alt for passivt, og det virker som om de har mye å lære fra Helset's småguttelag anno 1992. MÅKING av ball var ett av grunnprinsippene deres da, og til tider bør vi være kyniske og måke ballen langtpokkerivold opp på trib. Utenom dette målet er det stort sett bra defensivt, synes morten skiller seg ut og er best i forsvars 4'ern defensivt, med noen viktige dueller som kunne ha blitt farlige.

Det som trekker ned i denne lagdelen er villighet til å gå i angrep, og da spesielt backene. Jeg ser gjerne en litt mer offensiv venstreback i neste match. Småspillet bakover på en humpete nadderudmatte er farligskummelt, og det må bli slutt på det til hønefossmatchen. Tviler på at det er så mye bedre matte der og ballen bør fraktes ut av farlig sone så fort som mulig. Hjerteinfarkt nr 1 var farlig nærme ved etpar anledninger i går.

Midtbanen

Henning skuffet voldsomt. Han var veldig annonym og ikke helt seg selv. Byttet burde ha kommet mye tidligere. Jeg håper likevel at han får sjansen mot hønefoss da dette bør være et dårligere lag som legger seg enda mer bakpå. Spiller han som vanlig vil hans kreativitet kunne være viktig fremover i denne kampen.

Jeppe skuffer meg også. Forventet mye mer av han, han jobber og vinner endel dueller, men han burde vunnet flere.

jeg synes vingene gjør en ok kamp. De prøver på mye rart og misslykkes til tider, men som ving har du en større tabbekvote enn de sentrale spillerene. De kommer seg mye rundt og skaper tendenser til farlige situasjoner. Braninmirs raid til 1. målet og Sunds innlegg som Henning burde ha satt inn i 1. omg er klare tegn på at vingspillet fungerer

Alt i alt fortjener denne midtbanekonstelasjonen fornyet tillitt mot hønefoss på søndag, men sentral midtbane må bidra mer i det offensive spillet.

Angrep

Spisser som scorer mål er vi ikke noe vi har vært bortskjemt med siden belsvik sin tid. Det virker som nannskog og veigar har funnet hverandre bra og kombinerer fint til tider. Jeg synes likevel at de litt for ofte går på det samme løpet/at begge møter. Litt fintuning så sitter løpsmønsteret enda bedre. Med ballen i bena viser de offensive tendenser jeg ikke har sett på lenge noe som gir meg ro i sjelen før neste kamp. Veigar er iskald på 1. målet, og nannskog er kald og sterk på mål nr 2. Veigar burde vel ha satt 2-1 når han er alene med keeper i 1. omg.

Trener

OK match av JJ, liker veldig godt byttet back mot spiss, men litt forundret over at det ikke er Eirik som kommer på. Vi burde være åpne for å spille mere med 3 bak til tider da mange av de lagene vi kommer til å møte vil legge seg bakpå. og en 3-4-3 formasjon kan da kunne gi oss en ledelse før man så går tilbake til det tryggere 4-4-2 når motstanderen ikke kan ligge så langt bakpå lenger.

Arrangement

Hvor er vaflene? Vafler er selveste hjørnestenen til enhver idretskafeteria, det burde være krav fra NFF om servering av vaffler..

ALT I ALT..

En ok kamp.

dommeren gir bort en straffe, vanskelig å gjøre noe med det..

De offensive tendensene varmet til tider på en kald vårdag på nadderud.

Hever den sentale midtbanen seg 3 hakk så kan dette bli veldig bra.

minus for den dårlige vaffel situasjonen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

/Hva skjer med quote systemet a?

har opplevd noe lignende før. Tror problemet kan ligge i at det er en begrensning på hvor mange quotes du kan ha i et innlegg. Blir det flere enn den grensen så virker ingen av quote klammene. Prøv å del opp den samme posten i to like deler så tror jeg quotene vil fungere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva sto det forresten på tifo'n v. hovedtribunen?

30262[/snapback]

NO SMOKING - NICORETTE!

Tror det var en intern spøk, eller no'?!?

30272[/snapback]

Hehe, med eller uten Stian Ohr klistremerke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Bryne
  • Opprett ny...