Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 Gir råd fra tribunen Eggen lover å holde seg i bakgrunnen Typisk Eggen. Alltid så diskre.... Han klarte å holde seg på tribunen en halv kamp før han stod å tordna oppe på benken til Rozenburg....Er ikke lett å se hvem som er hovedtrener! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 Jeg må si jeg ikke skjønte den jubelen som kom for hver gang Ålesund scoret. Hvem faen bryr seg om Tippeligaen i år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 tippeligaen...hhmmm....kan det ha noe med at everten kanskje spiller der, ble usikker jeg også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 Er vel bare en sjef hos trollan og det e han Eggen! Ser heller han som en hovedtrener selv om han ikke er det på papiret! Tipper han er hovedtrener innen høstsesongen starter opp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 Gir råd fra tribunen Eggen lover å holde seg i bakgrunnen Typisk Eggen. Alltid så diskre.... Han klarte å holde seg på tribunen en halv kamp før han stod å tordna oppe på benken til Rozenburg....Er ikke lett å se hvem som er hovedtrener! 30070[/snapback] Sikkert og visst... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 Er glad jeg ikke er Per Joar! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 Da jeg ikke unner Rosenborg annet enn tap, nedrykk, intern krangling osv. håper jeg Eggen fortsetter som i går. På sikt må det bli full skjærings. Tenk dere han på brakka som en gammal sur grinebitter de neste 15 årene. Gutta kommer til å bli drit lei "sånn var det ikke i min tid", "de tenker bare på penger", "hvor er samhandlingen blitt av", "de er noen bortskjemte drittunger" osv osv....... DETTE BLIR HELT KONGE Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 Føler det er på sin plass å rydde opp i en viss begrepsforvirring som har sneket seg inn her: Klubben det refereres til i overskriften omtales oftest som "RævBK". Alternativt kan man benytte andre navn, men disse bør inneholde ordene "bart", "mafia" eller "faen". Merk at disse også kan kombineres med andre mer eller mindre artige uttrykk. Takk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 11. April 2005 Del Skrevet 11. April 2005 rozenburg er vel navnet som ble brukt i gode gamle blekka. skulle ønske jeg hadde noen av de liggende glimrende lesning. Synnøve Solbakken og feite Frank McStrandli er klassikere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 rabadabadamtimtimtim... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 rabadabadamtimtimtim... 30236[/snapback] timtimtimdabbadamværsågod? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 En sutrekopp, en sutrekopp, kjeften hans sier aldri stopp... http://www.nrk.no/sport/fotball/tippeligaen2005/4657597.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 En sutrekopp, en sutrekopp, kjeften hans sier aldri stopp... http://www.nrk.no/sport/fotball/tippeligaen2005/4657597.html 30250[/snapback] Ja, helt enig. Vidar Riseth - av alle - burde ha råd til å kjøpe kjøtt i norske forretninger. Makan altså! På den annen side sier leder for Antidoping Norge, Anders Solheim, at "Det er en regel som gjelder de aller beste utøverne uansett idrett ", så da skjønner jeg egentlig ikke hvorfor Vidar Riseth bryr seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=273529 Hahahaha Heter det ikke "Du skal ikke mobbe"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 D har jammen litt av hvert å drive med i Trondheim! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=273529 Hahahaha Heter det ikke "Du skal ikke mobbe"? 30330[/snapback] "Den som sier andre er overvektig, den er overvektig selv... tenk" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå