Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da jeg ikke unner Rosenborg annet enn tap, nedrykk, intern krangling osv. håper jeg Eggen fortsetter som i går. På sikt må det bli full skjærings.

Tenk dere han på brakka som en gammal sur grinebitter de neste 15 årene. Gutta kommer til å bli drit lei "sånn var det ikke i min tid", "de tenker bare på penger", "hvor er samhandlingen blitt av", "de er noen bortskjemte drittunger" osv osv.......

DETTE BLIR HELT KONGE

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler det er på sin plass å rydde opp i en viss begrepsforvirring som har sneket seg inn her: Klubben det refereres til i overskriften omtales oftest som "RævBK". Alternativt kan man benytte andre navn, men disse bør inneholde ordene "bart", "mafia" eller "faen". Merk at disse også kan kombineres med andre mer eller mindre artige uttrykk. Takk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rozenburg er vel navnet som ble brukt i gode gamle blekka. skulle ønske jeg hadde noen av de liggende glimrende lesning. Synnøve Solbakken og feite Frank McStrandli er klassikere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En sutrekopp, en sutrekopp, kjeften hans sier aldri stopp...

http://www.nrk.no/sport/fotball/tippeligaen2005/4657597.html

30250[/snapback]

Ja, helt enig. Vidar Riseth - av alle - burde ha råd til å kjøpe kjøtt i norske forretninger. Makan altså!

På den annen side sier leder for Antidoping Norge, Anders Solheim, at "Det er en regel som gjelder de aller beste utøverne uansett idrett ", så da skjønner jeg egentlig ikke hvorfor Vidar Riseth bryr seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Rozenburg
  • Opprett ny...