Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke funnet noe særlig info om kampen. Nå er det jo selvfølgelig mye mindre fokus på Serie-A enn Elitesrien. Men dette var skralt. Var i det hele tatt VG-journalisten på Nadderud?:

http://fotball.vg.no/bors/kamp.php?kamp_id=10996

Står det noe i det hele tatt om Bryne-kampen i Aftenposten eller Dagbladet?

Det ser ut som om vi må klamre oss til Budstikka i år.

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke funnet noe særlig info om kampen. Nå er det jo selvfølgelig mye mindre fokus på Serie-A enn Elitesrien. Men dette var skralt. Var i det hele tatt VG-journalisten på Nadderud?:

Står det noe i dethele tatt noe om Bryne-kampen i Aftenposten eller Dagbladet.

30083[/snapback]

Børser er stor vitenskap, og ser fra dette at det bare var Veigar, nanne og morten som ikke var like dårlig/dårligere enn dommeren. Ergo er det ikke han vi skal skylde på. men jeg blei jo litt overraske over straffen da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

30083[/snapback]

I papirutgaven til Aftenposten stod vel bare kampresultatet og tabellen, dvs. like mye informasjon som vi fikk om tyrkisk 2.divisjon!

Tom den danske superligaen (eller hva det heter) var presentert med målscorere ol.

Har et ørlite håp om at det står litt mer i AftenAften, men føler meg absolutt ikke sikker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står det noe i dethele tatt noe om Bryne-kampen i Aftenposten eller Dagbladet.

30083[/snapback]

Børser er stor vitenskap, og ser fra dette at det bare var Veigar, nanne og morten som ikke var like dårlig/dårligere enn dommeren. Ergo er det ikke han vi skal skylde på. men jeg blei jo litt overraske over straffen da.

30085[/snapback]

Ser du på signaturen under børsen står det Espen Lindmark. Med mindre det er flere Espen Lindmark i området, er dette et meget godt Stabæk-navn! Meg bekjent jobber ikke han i VG...

Endret av Totto
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra Rogalands Avis:

1-1 målet irriterte Bryne.

– Stabæk fikk et feildømt frispark, tok frisparket 30 meter for langt fram og kontret inn utligningen, sier Thomas Sandal.

Er det mulig?? Forseelsen var på hjørnet av 5-meteren, frisparket ble tatt innenfor 16-meteren. Ikke akkurat på samme sted, men 30 meter for langt fram? aldri!

Forøvrig nevnes ikke straffesituasjonen med et ord.

Bønder!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte på radion tidligere i dag at Kai Ove Stokkeland, var rasende over 1-1 målet til Stabæk! Han mente helt klart at Stabæk skule ha gult kort og at det aldri var tvil om at Bryne skulle ha frisparket! Samme mente han om 2-2 målet også at det var soleklar offside!

Han mente at det ikke var tvil om at Bryne skulle ha straffe, klare straffespark får du ikke mente han!

Da er han vel litt dårlig taper, han kan jo heller søke jobb innenfor Film/teater.

Det han viste i går passer bedre der! er det virkelig et mål det ikke fins tvil over så var det straffen gutta fikk mot seg! Men glemmer ikke straffen i Skien!

Jaja uansett fornøyd med det ene poenget Stabæk fikk :)

Nå skal vi innkasere 3 vanskelig poeng mot Hønefoss, tror ikke det blir så lett, men vi vinner 2-1.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

– Det var helt feil. Det var ikke frispark en gang, sier Frette, som ikke vil spekulere i hvorvidt dommerne er ekstra strenge mot Oyuga.

Synes denne er best. Greit at han er god i duellspillet, men mannen er uoffisiell norgesmester i skitne triks...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

30083[/snapback]

I papirutgaven til Aftenposten stod vel bare kampresultatet og tabellen, dvs. like mye informasjon som vi fikk om tyrkisk 2.divisjon!

Tom den danske superligaen (eller hva det heter) var presentert med målscorere ol.

Har et ørlite håp om at det står litt mer i AftenAften, men føler meg absolutt ikke sikker.

30091[/snapback]

Jeg vil tro det kommer noe i AftenAften. Aftenposten hadde i hvertfall en fotograf tilstede.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte på radion tidligere i dag at Kai Ove Stokkeland, var rasende over 1-1 målet til Stabæk! Han mente helt klart at Stabæk skule ha gult kort og at det aldri var tvil om at Bryne skulle ha frisparket! Samme mente han om 2-2 målet også at det var soleklar offside!

Han mente at det ikke var tvil om at Bryne skulle ha straffe, klare straffespark får du ikke mente han!

Da er han vel litt dårlig taper, han kan jo heller søke jobb innenfor Film/teater.

Det han viste i går passer bedre der! er det virkelig et mål det ikke fins tvil over så var det straffen gutta fikk mot seg! Men glemmer ikke straffen i Skien!

Jaja uansett fornøyd med det ene poenget Stabæk fikk :)

Nå skal vi innkasere 3 vanskelig poeng mot Hønefoss, tror ikke det blir så lett, men vi vinner 2-1.

30099[/snapback]

Huff, er det virkelig slik syting vi må få høre hver kamp vi spiller og "stjeler" poeng fra motstanderen??? Kommer til å bygge seg opp mye raseri utover sesongen da

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VG hadde en helside fra kampen i papirutgaven, med bilde og intervju med Jesper.

30113[/snapback]

Se side 20-21 i AftenAften. Bildet fra kampen er over begge sider. Overskrift: "Minnene best på Nadderud"...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg merker jeg holder på å eksplodere.. Selv om jeg selvfølgelig var på kamp og har gjort meg opp min mening om alt sammen, så er det utrlig frustrerende å ikke finne mer enn det som finnes på nett om gårsdagens kamp. Vedvarer dette tror jeg behovet for en psykolog eskalerer utover det som er forsvarlig.

Utrolig fælt at det ikke skrives noe.. Dommeren bør henges ut i media og de nye draktene bør roses. Ahhh... Det var enda godt det var sport på tv til langt på natt så jeg slapp å irritere meg over dårlig dekning av kampen når jeg skulle legge meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aften Aften bød på en tosiders reportasje fra matchen. Høres ut som en journalistlærling som har fått boltre seg med subjektiv og utensportslig innhold.. Han har nesten en halv side hvor han poengterer at Stabæk er tilbake der de hører hjemme. Tatt imot til TL av Enga og sendt vekk av Enga.

Hvor mange ganger må vi sende ned Enga for at noen skal huske det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

30193[/snapback]

Til høsten sender vi ned Enga, en gang for alle! Merk mine ord! Det blir stygt, rått og helt fantastisk. Aldersgrense 18 år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

30193[/snapback]

Til høsten sender vi ned Enga, en gang for alle! Merk mine ord! Det blir stygt, rått og helt fantastisk. Aldersgrense 18 år.

30197[/snapback]

Supert! Jeg møter opp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Pressedekning
  • Opprett ny...