Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det ser ut som om de har en Ungdomsavdeling i Fosseberget også, som lar fotball være fotball...

miss9_norm_555088e.jpg

30370[/snapback]

Hmm. fristende..

30377[/snapback]

Come to daddy...

Kan bli bra på tribunen på søndag dersom disse dukker opp...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anders tipper laget:

Jon

Morten - IA - Mike - Bjørnar

Branimir - Jesper - Tommy - Chrisu

Nanne - Veigar

Henning var svak mot Bryne, og selv om jeg mener vi må fostre opp Henning, mener jeg Tommy bør starte. Holter spilte seg ikke ut av laget, men mot et lag som er litt mindre gampelag enn Bryne, bør Bjørnar få sjangsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anders tipper laget:

Jon

Branimir - Jesper - Tommy - Chrisu

Nanne - Veigar

Henning var svak mot Bryne, og selv om jeg mener vi må fostre opp Henning, mener jeg Tommy bør starte. Holter spilte seg ikke ut av laget, men mot et lag som er litt mindre gampelag enn Bryne, bør Bjørnar få sjangsen.

30472[/snapback]

Holter er visst skada:

http://stabak.no/content/blogcategory/0/148/

SL tipper laget:

Jon

Branimir - Jesper - Henning - Chrisu

Nanne - Veigar

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da nærmer vi oss første bortekamp og sesongens første 3 poeng. Hønefoss slet mot et Follo lag og vi burde vel slå Hønefoss borte om målet vårt er opprykk.

Jeg tipper på følgende lag:

----------------------- Jon -------------------------

Morten -------- IAO -------- Mike -------- Bjørnar

Plojac ------ Jesper ------ Henning ------ Sund

------------- Veigar ------------- Daniel -------------

Tommy lurer nå fryktelig på 11'ern, enten så går Henning ut eller så går Bjørnar ut. Alternativt kommer Holter inn, men jeg frykter farten i forsvar, med Mike, IAO og Holter. Morten er den eneste rakse igjen, han klarte seg greit mot Bryne, men det var et par som var fryktelig nære.

Dette må da bli 3 poeng !

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velger å sette inn Thomas i en 4-3-3 da det er bedre å vinne med mange mål enn med få.

----------------------- Jon -------------------------

Morten -------- IAO -------- Mike -------- Bjørnar

---------- Jesper ------ Henning ------ Sund-----

-----------Thomas ---- Veigar ------ Daniel --------

Lenke til innlegg
Del på andre sider

velger en 343 løsning

---------------------jon------------------

-------morten----mike-----IA----------

branimir----henning---Jesper----sund

--------eirik-----veigar----daniel------

Hadde vært spennende om vi turte å gå ut i en sånn formasjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha gått igjennom neste rundes kamper, ser jeg at en seier vil gi oss en plassering mellom 1. og 7. på tabellen. Stabæk kan altså med en solid seier innta 1. plass, avhengig av en del uavgjort resultat i de andre kampene.Kampen mellom Sogndal og Skeid er vel "rundens joker", da vi får se hvor gode Sogndal faktisk er i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Jeg fastholder at Tommy bør spille! Igjen så vil vi få behov for hans presise dødballer. Jeg foretrekker at han spiller sentralt, da jeg synes han er for svak en mot en defensivt til å kle en backposisjon. Men med Holter muligens ute, så er det vel mest naturlig at han får den plassen... Bjørnar var god i vinter, men jeg synes han har tapt seg litt frem mot sesongstart.

"mitt" lag

Jon - morten, Mike, IA, Tommy - Branmir, Jeppe, Henning, Chrisu - Veigar, Nanne.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budstikka melder at Bjørnar evt. går inn for Holter og at målet til Veigar er å score i hver kamp.

Personlig har jo jeg tippet Bjørnar tidligere og står for dette, spesielt pga farten i forsvaret. Jan sin taktikk er vel at hvis to spillere er like gode går den elste på benken. Derfor blir vel også sentral midtbane bestående av Henning og Jesper. Jesper skal være på banen og Henning får fornyet tillitt etter litt mager innsats mot Bryne. Skulle likt å hatt Tommy et sted, men dessverre er det ikke plass for øyeblikket.

- Trenger vi egentlig David Hansen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe! er det noe sted få noe kampfakta? kampen direkte virker ikke hos budstikka! Nrk har kun kongsvinger Hødd av og til! på radion hvorfor ikke stabæk? noen steder hvor det kommer oppdateringer? om ingen kan skrive det her? hehe Skulle ønske jeg var i Hønefoss ergelig bli syk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aftenposten har referat....

30756[/snapback]

..men rettskrivningen er litt under vanlig Aftenpostennivå. Men det driter vi i :)

1 - 67 i måkjangser

1-0 yeeeaahhhhhaaaahhh

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Hønefoss
  • Opprett ny...