elaang 2 008 Del Skrevet 12. April 2005 (endret) Del Skrevet 12. April 2005 (endret) Vi har og har hatt mange kule navn i Stabæk opp gjennom årene. Hvem husker ikke navn som David Hanssen, Tommy Stenersen, Mads Clausen, Jon Knudsen, Jonas Johannessen osv osv... Etter at jeg har lett med lys og lykt har jeg imidlertid funnet at ingen av disse går helt til topps. Vinneren!! Endret 12. April 2005 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Jeg må si jeg syntes Veigar har et jævla tøft mellomnavn, synd at det ikke er Ball. Veigar Pall "Ball" Gunnarson. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Veigar Rall Gunnarson Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Vi har og har hatt mange kule navn i Stabæk opp gjennom årene. Hvem husker ikke navn som David Hanssen, Tommy Stenersen, Mads Clausen, Jon Knudsen, Jonas Johannessen osv osv... Etter at jeg har lett med lys og lykt har jeg imidlertid funnet at ingen av disse går helt til topps. Vinneren!! 30257[/snapback] He he, Glenn Leif Ståhl er en klar vinner i mine øyne/ører... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 hehe,helt klart :laughing: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Ingen tvil! Han kommer jo fra Hvitevare fabrikken Husqvarna! hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Robert Mambo Mumba er det jo også litt schwong over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Dette blir fryktelig på siden, men jeg har en kollega som heter Paween Tungmunpugdeepong. Han er god på bedriftslaget. I Thailand. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Selv om det ikke er et fotball navn, - så har jeg en favoritt i den sveitsiske kombinertløper (?) Hyppolitt Kempf. ".... jeg er så jævlig Hyppolitt Kempf esse.." eller ".... hei dø!!! err'u Hyppolitt Kempf, eller??" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Glenn-Leif. Fy Faen.. Det blir sånne navn når foreldrene drikker seg fra all fornuft på rødsprit og parafin både før de skal lage ungen, under fødselen og når de skal velge navn. Cowboy-Lailas avdødemann, Per-Jan, hadde vel også gått rett inn i midtforsvaret på Hamar. Når det gjelder Páll, syns jeg det er et kongenavn. Her i gården heter den mannen bare Palle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Hva var den "artikkelen" om han Per-Jan duden sa - Han drakk seg til døde i søvne på rødsprit eller no sånn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Hva var den "artikkelen" om han Per-Jan duden sa - Han drakk seg til døde i søvne på rødsprit eller no sånn? 30322[/snapback] Faen, er Per-Jan død????? Det var da som svarte...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 14. April 2005 Del Skrevet 14. April 2005 Og vi gratulerer med et av Norges frekkeste navn! Sjekk bildeteksten i Dagbladet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 14. April 2005 Del Skrevet 14. April 2005 Kåre Pung! Søppelmann! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 14. April 2005 Del Skrevet 14. April 2005 Selv skulle jeg ønske at jeg het Iver Brørs. Da hadde det nemlig stått Brødskiver i telefonkatalogen. Eller i hvertfall Brørs Iver... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 15. April 2005 Del Skrevet 15. April 2005 Ida Væring er bra (Best!!!) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 30. September 2005 Del Skrevet 30. September 2005 Sjekk spiller nr. 18 på det islandske landslaget. Sølvi Geir... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 30. September 2005 Del Skrevet 30. September 2005 5 i troppen spiller i Norge.......landet med flest spillere i landslagstroppen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 30. September 2005 Del Skrevet 30. September 2005 Sjekk spiller nr. 18 på det islandske landslaget. Sølvi Geir... han er en snill fyr! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 30. September 2005 Del Skrevet 30. September 2005 Holder fortsatt en knapp på Ida Væring Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 30. September 2005 Del Skrevet 30. September 2005 Holder fortsatt en knapp på Ida Væring gni ræVa di! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 303 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Sjekk spiller nr. 18 på det islandske landslaget. Sølvi Geir... han er en snill fyr! Er ikke han kusina til Kari Arnason Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Hva med André HOTRAM Flem Jesper URBAN Jansson David ANTONIUS Hanssen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 JEAN Ronny Johnsen er jo også ganske tøft, eller? Mulig jeg blander begrepene "harry" og "tøft" litt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 JEAN Ronny Johnsen er jo også ganske tøft, eller? Mulig jeg blander begrepene "harry" og "tøft" litt! Jævlig fet avertar as, hehe! Det skal du ha for! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 303 Del Skrevet 7. Oktober 2005 Del Skrevet 7. Oktober 2005 Hva med André HOTRAM Flem Jesper URBAN Jansson David ANTONIUS Hanssen Det står 'Hottran' i telefonkatalogen.. Min egen favoritt er forresten Peter Boleslaw Schmeichel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 8. Oktober 2005 Del Skrevet 8. Oktober 2005 Hva med André HOTRAM Flem Jesper URBAN Jansson David ANTONIUS Hanssen Det står 'Hottran' i telefonkatalogen.. Min egen favoritt er forresten Peter Boleslaw Schmeichel. Sikker på at det ikke er Coleslaw! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Gutt 0 Del Skrevet 8. Oktober 2005 Del Skrevet 8. Oktober 2005 Veigar Pall "ball" Gundarsond. Er god med ballberøringene han ja! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amdada 0 Del Skrevet 8. Oktober 2005 Del Skrevet 8. Oktober 2005 Vi har og har hatt mange kule navn i Stabæk opp gjennom årene. Hvem husker ikke navn som David Hanssen, Tommy Stenersen, Mads Clausen, Jon Knudsen, Jonas Johannessen osv osv... Etter at jeg har lett med lys og lykt har jeg imidlertid funnet at ingen av disse går helt til topps. Vinneren!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 8. Oktober 2005 Del Skrevet 8. Oktober 2005 Vi har og har hatt mange kule navn i Stabæk opp gjennom årene. Hvem husker ikke navn som David Hanssen, Tommy Stenersen, Mads Clausen, Jon Knudsen, Jonas Johannessen osv osv... Etter at jeg har lett med lys og lykt har jeg imidlertid funnet at ingen av disse går helt til topps. Vinneren!! Jeg trodde vi hadde avgjort denne diskusjonen for lenge siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå