Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har og har hatt mange kule navn i Stabæk opp gjennom årene. Hvem husker ikke navn som David Hanssen, Tommy Stenersen, Mads Clausen, Jon Knudsen, Jonas Johannessen osv osv...

Etter at jeg har lett med lys og lykt har jeg imidlertid funnet at ingen av disse går helt til topps.

Vinneren!!

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har og har hatt mange kule navn i Stabæk opp gjennom årene. Hvem husker ikke navn som David Hanssen, Tommy Stenersen, Mads Clausen, Jon Knudsen, Jonas Johannessen osv osv...

Etter at jeg har lett med lys og lykt har jeg imidlertid funnet at ingen av disse går helt til topps.

Vinneren!!

30257[/snapback]

He he, Glenn Leif Ståhl er en klar vinner i mine øyne/ører...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glenn-Leif. Fy Faen.. Det blir sånne navn når foreldrene drikker seg fra all fornuft på rødsprit og parafin både før de skal lage ungen, under fødselen og når de skal velge navn. Cowboy-Lailas avdødemann, Per-Jan, hadde vel også gått rett inn i midtforsvaret på Hamar.

Når det gjelder Páll, syns jeg det er et kongenavn. Her i gården heter den mannen bare Palle.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Vinneren!!

:lol::lol::lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinneren!!

Jeg trodde vi hadde avgjort denne diskusjonen for lenge siden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Tøffeste Navn
  • Opprett ny...