Offeside-kurt 0 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Nå er det jaggu på tide at noen tar seg et lite kurs på offesideregelen!! Makan til tåpelig hets av linjedommern i kampen mot Bryne skal du lete lenge etter. I stede for å stå å skrike råtne ord mot en linjemann som viser at han kan offesideregelen, så får heller de i BERGET DET BLÅ begynne å skrive i panna si; Jeg kan ikke offesideregelen!! Under flere av angrepa til Bryne så var det opptil både to og tre Bryne-spillere i offesideposisjon. Det er bare det at det er ikke straffbart å være i offesideposisjon!!!!! Gjøkhuer!!!!! Det er først når ballen spilles i retning av den offesideplasserte spilleren, og denne mottar ballen at linjemannen er instruert i å vinke.... HA! Det visste dere ikke det???? Så neste gang dere ser noen stå i offeside, dropp å skrik "jævla linjemann"!!! Han vinker nemlig ikke før denne offesideplasserte spilleren mottar ballen. Dette blir kalt for spilleforståelse.... så neste hjemmekamp; vis at dere har et lite snev av spilleforståelse da!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Han MÅ ikke motta ballen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Neste gang du uttaler deg om offside, så i hvertfall skriv det riktig. En annen ting, Berget det blaa ble nedlagt for mange år siden, kanskje enda en grunn til å la vær å prate om noe man ikke begriper... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Nå er det jaggu på tide at noen tar seg et lite kurs på offesideregelen!! Makan til tåpelig hets av linjedommern i kampen mot Bryne skal du lete lenge etter. I stede for å stå å skrike råtne ord mot en linjemann som viser at han kan offesideregelen, så får heller de i BERGET DET BLÅ begynne å skrive i panna si; Jeg kan ikke offesideregelen!! Under flere av angrepa til Bryne så var det opptil både to og tre Bryne-spillere i offesideposisjon. Det er bare det at det er ikke straffbart å være i offesideposisjon!!!!! Gjøkhuer!!!!! Det er først når ballen spilles i retning av den offesideplasserte spilleren, og denne mottar ballen at linjemannen er instruert i å vinke.... HA! Det visste dere ikke det???? Så neste gang dere ser noen stå i offeside, dropp å skrik "jævla linjemann"!!! Han vinker nemlig ikke før denne offesideplasserte spilleren mottar ballen. Dette blir kalt for spilleforståelse.... så neste hjemmekamp; vis at dere har et lite snev av spilleforståelse da!!!!!! 30373[/snapback] Langsint? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Nå skriver du om utnyttelse av offsiden, der man kan stå i offside så lenge ballen ikke blir spilt i retning av denne spilleren. Nå fikk jeg desverre ikke sett kampen på søndag, men jeg vil tro at når man kjefter ned dommeren og linjedommeren så mye på en og samme kamp, så må det være en liten (hvis ikke stor!?) snev av sannhet i det. Og jeg tror ikke du har helt forstått det selv når du sier at først når oddside spilleren har mottatt ballen så er det offside, da må jo du hyle å skrike hver gang en spiller av gårde en ball mot en spiller i offside, hvis du da ikke har skjønt...."åja, han derre spilleren der, han lurte alle han, oy :-O". Så at du i det hele tatt å tørt å skrive inn på et fotballforum er egentlig ganske imponerende med tanke på dine kunnskaper om fotball. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 dessutten tror jeg inni meg at dommeren hører litt på publikum, Roper man nok ganger kommer dommeren til å ta en avgjørrelse basert på våre skrik, ikke nødvendigvis hva som er riktig. Det er derfor noen supportere kalles den 12 mann, mens andre kalles "bønder som kan reglene, men ikke skjønner sporten" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Tror han Kurt prater om noe annet enn offside. Nemlig offeside... Sikkert noe dem driver med på Jæren. Sliter med både norsk og engelsk gjør han også. Sinna ern også... Cheer up! Poeng og greier! Burde vært glad du! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 dessutten tror jeg inni meg at dommeren hører litt på publikum, Roper man nok ganger kommer dommeren til å ta en avgjørrelse basert på våre skrik, ikke nødvendigvis hva som er riktig. 30379[/snapback] Eventuelt logge seg inn på forumet vårt og gjøre seg til latter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Tror han Kurt prater om noe annet enn offside. Nemlig offeside... Sikkert noe dem driver med på Jæren. Sliter med både norsk og engelsk gjør han også. Sinna ern også... Cheer up! Poeng og greier! Burde vært glad du! 30380[/snapback] Takk for din nye avantar, mye koseligere !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offeside-kurt 0 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Han MÅ ikke motta ballen. 30374[/snapback] Korrekt, ham må ikke motta ballen, det er nok at den passerer han så nær at man kan si at han deltar i spillet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Takk for din nye avantar, mye koseligere !!! Hvilken tenkte du på? Driver å eksprimenterer skikkelig med flere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offeside-kurt 0 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Neste gang du uttaler deg om offside, så i hvertfall skriv det riktig. En annen ting, Berget det blaa ble nedlagt for mange år siden, kanskje enda en grunn til å la vær å prate om noe man ikke begriper... 30375[/snapback] Sorry at jeg dreit meg ut med å skrive offside feil!!!! Var bare litt ivrig i et forsøk på å hjelpe Stabæk-support sine tribuneslitere opp på et høyere nivå med tanke på forståelse av offside.... Men når du ser bort fra mine feil, tar du poenget mitt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 du er inne på noe her... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offeside-kurt 0 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Nå er det jaggu på tide at noen tar seg et lite kurs på offesideregelen!! Makan til tåpelig hets av linjedommern i kampen mot Bryne skal du lete lenge etter. I stede for å stå å skrike råtne ord mot en linjemann som viser at han kan offesideregelen, så får heller de i BERGET DET BLÅ begynne å skrive i panna si; Jeg kan ikke offesideregelen!! Under flere av angrepa til Bryne så var det opptil både to og tre Bryne-spillere i offesideposisjon. Det er bare det at det er ikke straffbart å være i offesideposisjon!!!!! Gjøkhuer!!!!! Det er først når ballen spilles i retning av den offesideplasserte spilleren, og denne mottar ballen at linjemannen er instruert i å vinke.... HA! Det visste dere ikke det???? Så neste gang dere ser noen stå i offeside, dropp å skrik "jævla linjemann"!!! Han vinker nemlig ikke før denne offesideplasserte spilleren mottar ballen. Dette blir kalt for spilleforståelse.... så neste hjemmekamp; vis at dere har et lite snev av spilleforståelse da!!!!!! 30373[/snapback] Langsint? 30376[/snapback] Nix, ikke langsint, bare engasjert på Stabæk support sine vegne.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Men når du ser bort fra mine feil, tar du poenget mitt? 30386[/snapback] Hvis vi ser bort fra dine feil er det ikke noe innlegg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offeside-kurt 0 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Nå skriver du om utnyttelse av offsiden, der man kan stå i offside så lenge ballen ikke blir spilt i retning av denne spilleren. Nå fikk jeg desverre ikke sett kampen på søndag, men jeg vil tro at når man kjefter ned dommeren og linjedommeren så mye på en og samme kamp, så må det være en liten (hvis ikke stor!?) snev av sannhet i det. Og jeg tror ikke du har helt forstått det selv når du sier at først når oddside spilleren har mottatt ballen så er det offside, da må jo du hyle å skrike hver gang en spiller av gårde en ball mot en spiller i offside, hvis du da ikke har skjønt...."åja, han derre spilleren der, han lurte alle han, oy :-O". Så at du i det hele tatt å tørt å skrive inn på et fotballforum er egentlig ganske imponerende med tanke på dine kunnskaper om fotball. 30378[/snapback] Dette blir nesten som å begunne å tro på Allah fordi noen millioner mennesker gjør det.... poenget mitt var bare at det er flaut når folk midt blant de største suppotera gauler og skriker mot linjemannen bare fordi de ikke kan regla. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offeside-kurt 0 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Tror han Kurt prater om noe annet enn offside. Nemlig offeside... Sikkert noe dem driver med på Jæren. Sliter med både norsk og engelsk gjør han også. Sinna ern også... Cheer up! Poeng og greier! Burde vært glad du! 30380[/snapback] Jeg legger meg flat, sorry for skrivefeil.... men klarer du likevel å se hva poenget mitt er? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offeside-kurt 0 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 dessutten tror jeg inni meg at dommeren hører litt på publikum, Roper man nok ganger kommer dommeren til å ta en avgjørrelse basert på våre skrik, ikke nødvendigvis hva som er riktig. 30379[/snapback] Eventuelt logge seg inn på forumet vårt og gjøre seg til latter. 30382[/snapback] Unnskyld, ante ikke at det var så liten takhøyde her... skrev det mest i frustrasjon på en litt flåsete måte i samme sjanger som supportera gjorde i sin hets på søndag.... men likevel, klarer du å se poenget mitt? Eller klarer du det ikke fordi du ikke har lært deg offsideregelen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. April 2005 (endret) Del Skrevet 12. April 2005 (endret) Eller klarer du det ikke fordi du ikke har lært deg offsideregelen? 30392[/snapback] Slapp av, offeside regelen er vanskelig, vi forstår den ikke ! - derfor kjøper vi dommeren så offeside ikke gjelder oss. Vi har også en avtale med flesteparten av dommerne om at de blåser offeside når vi roper. Endret 12. April 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. April 2005 (endret) Del Skrevet 12. April 2005 (endret) Det viste jeg faktisk ikke om offeside - da kan jeg faen meg rope mer "offeside" The red number 9 isn't beyond the blue 4 defender but is offside because the goal keeper isn't back. This is one of thoughts rare occasions where goal keeper is out of the goal (e.g. last minute of F.A. Cup final on a corner kick) and can't get back in time but if the attacking team play the ball as they normal would it would be offside because the offside rule requires two defenders to be in front the attacker and the goal keeper usually counts as a defender. Offeside forklaring - her skriver de faktisk offEside uten "E" i midten - hmmm Fant også denne: The offside rule exists to stop goal hanging, where a player stands next to the opposing teams goal keeper in the hope that someone can get the ball to him (probably using a long ball), so he can get it past the goal keeper. Which would make for a very boring game. Ja det hadde det blitt a very boring game hvis a player would get the ball past the goal keeper eller denne: This is one of thoughts rare occasions where goal keeper is out of the goal (e.g. last minute of F.A. Cup final on a corner kick) Muligens litt avhengig av hvilket lag som leder og hvem som har corner... Skulle nesten det var Offeside-Kurt sin hjemmeside Endret 12. April 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offeside-kurt 0 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Eller klarer du det ikke fordi du ikke har lært deg offsideregelen? 30392[/snapback] Slapp av, offeside regelen er vanskelig, vi forstår den ikke ! - derfor kjøper vi dommeren så offeside ikke gjelder oss. Vi har også en avtale med flesteparten av dommerne om at de blåser offeside når vi roper. 30393[/snapback] Jævlig bra svart... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. April 2005 (endret) Del Skrevet 12. April 2005 (endret) Jævlig bra svart... 30395[/snapback] Nei det er mørkeblaatt Endret 12. April 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Hvilken side av bordet sitter du på egentlig Kurt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Hvilken side av bordet sitter du på egentlig Kurt? 30398[/snapback] Dommerens - Kurt er dommerens ensomme beskytter !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Kunne vært det ja.. Interresant å vite det ja.. Satt du på hovis, er du fra Jæren, eller er du dommern i egen person? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 12. April 2005 Del Skrevet 12. April 2005 Hvis du vil hjelpe Stabæk Support - Send penger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 13. April 2005 Del Skrevet 13. April 2005 Følg med i neste uke da vil Kårner Kalle holde en kort innføring i reglene rundt cornere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 13. April 2005 Del Skrevet 13. April 2005 ...og ikke glem Inkast Kåre. Han har visst oppdaget et helt nytt kast. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 13. April 2005 Del Skrevet 13. April 2005 [/url] ...og ikke glem Inkast Kåre. Han har visst oppdaget et helt nytt kast. 30418[/snapback] Nå må vi ikke mobbe folk med rare navn, det er nok av dem her. Offside regel er vanskelig, og linjemenn har en vanskelig jobb å holde skikkelig følge med hva som skjer. Det er mye lettere for oss som står litt høyere enn linjemannen. Det er også et problem at linjemenn ofte er litt kortere, og fetere enn hoveddommer. De sliter dermed med å løpe opp og ned linja. Derfor er det bra at vi sier ifra til linjemann... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 13. April 2005 Del Skrevet 13. April 2005 Kurt Kåre, når kommer artikkelen om avspark? Har aldri helt forstått oppsett av spillere før avspark, gleder meg skikkelig til å få en avklaring på dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg