Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei alle. Kult med denne såkalte rangeringen av supporterklubber som dere driver med. Men det er jo liten tvil om at den gjennomlyses av en urealistisk stor tro på egen supporterklubb... Men det var egentlig ikke det jeg kom hit for å si. Dere har plassert Bastionen på 7. plass, blir ikke fornærmet av den grunn, men én ting driter dere dere ut på. Dere påstår nemlig at Bastionen bare har én sang. Denne "sangen" har ikke Bastionen sunget på minst 2 sesonger. Av en eller annen grunn står den oppført diverse steder på nettet under "sanger", det er nok det dere har blitt villedet av... Som sagt, den tilhører ikke Bastionens reportoar, i motsetning til en rekke sanger som dere tydeligvis aldri har hørt... uansett...lykke til i 03-sesongen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne rangeringa var noen vi fant på i fjor, mest som tidtrøyte. Men så viste det seg at veldig mange tok dette på alvor. Folk ble rett og slett drit sure. Og det ble det jo ekstra festlig.

Var faktisk selv å så Lyn-Enga på Ullevaal i fjor og ble imponert over synginga til Bastionen. At vi kleber på dere en sang dere aldri synger er et lite spark i siden for å få dere til å oppdatere sidene litt oftere....

Hvem som er neste ut kan du se om 5 minutter

Rich :shock:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke mange i Bastionen blir fornærmet av rangeringen. Johnny Hanssen vitsene begynner å bli oppbrukt, men holder mål en liten stund til. Ellers kan det nevnes at bastionen.no er på vei opp. Kvaliteten på siden kan jeg ikke gå god for, men den som venter får se.

Det er vel det mest spennende fra "russen i øst" enn så lenge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tippe det er en 800 betalende +/-. I hele medlemsarkivet er det langt flere, men å oppføre dem som reelle medlemmer får man overlate til andre supporterklubber.

Normalt antall syngende ifjor var 250-300. Ellers svinger det såklart fra tidlige cupkamper med 150 til byderby med 800+.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker å berømme folka her for denne rangeringa. Jeg synes den både er saklig og bra. Kult å se hva dere syns om dere selv og andre. Jeg må innrømme at dette er den sia jeg besøker mest foruten de som høre til i engafamilien. Stå på folkens

!!!!Storbysofistikert stolthet!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle komme trekkende med en to år gammel supporterrangering fra Dagbladet for sammenlikningens skyld. På en supporterrangeringsrangering ville dere helt klart komme best ut. Riktignok to år siden, og Vålerenga var i førstedivisjon. Men... har Havørnan noensinne forsvart en sjetteplass?

http://www.dagbladet.no/sport/2001/04/10/252131.html

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. aldri

Og Isberget har vel heller aldri forsvart en 9. plass

Dagbladet skal visstnok kjøre en tilsvarende sak i år. Spennende å se om de har lært at man må sjekke litt, eller om de skal drite seg ut i år igjen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RBK-kjernen har sunget på følgende strofe i flere år: «Ingen banke RBK, å hei, å hei, å hei og hå». For motstanderne er sangen en hodepine, men for trønderne er det gull. Supporterne må imidlertid heve seg for å være like gode som laget.
Need I say more? Er det mulig å tro at Kjernen kan sammenlignes med bartene som får sponsorbilletter til cup-finalen? kåringen var latterlig og knapt noen lag var plassert riktig..
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Bastionen og supporterrangeringen
  • Opprett ny...