Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hvis dere tar en titt i stabaek-butikken paa klaerene der, er det noen andre enn meg som legger merke til at Puma-logoen er drita stor og sentral paa alle plagg, mens stabaeks logo er bitteliten og gjemt unna en en av siden der den nesten er umulig aa se? trodde poenget var at puma lagde stabaek-klaer med en liten pumalogo paa jeg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis dere tar en titt i stabaek-butikken paa klaerene der, er det noen andre enn meg som legger merke til at Puma-logoen er drita stor og sentral paa alle plagg, mens stabaeks logo er bitteliten og gjemt unna en en av siden der den nesten er umulig aa se? trodde poenget var at puma lagde stabaek-klaer med en liten pumalogo paa jeg...

30410[/snapback]

Har tenkt akkurat det samme selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det er et bedre tilbud en fjorårets utvalg. T-skjorter og greier...! Men hvis jeg skal gå med en T-skjorte på jobben eller på fritida, så hadde jeg foretrukket at det kom fram at det er Stabæk jeg støtter.

Puma kunne nok promotert seg selv like godt ved å ha en litt mindre logo, og samtidig solgt flere produkter.

Håper de kommer noen nye spennende $$-artikler om ikke lenge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

30410[/snapback]

De burde i alle fall ha vært like store, Puma-logoen og Stabæk-logoen! Og med Stabæk-logoen i den mest synlige posisjonen. Plager meg ikke at det står "Puma" med store bokstaver, men når du trenger lupe for å se Stabæk-logoen, blir det helt feil for meg! Da blir det nesten bedre å kjøpe en Puma-genser på sporten med mindre logo, og klistre på et Stabæk-klistremerke! Burde vært mulig å få kjøpt tekstil-stabæk-merker til å sy på selv i samme størrelse som klistremerkene eller litt større!

En annen ting:

Bærget det Blaa lagde noen t-skjorter med Stabæk i en font nesten lik logoen. Forskjellige morsomme tekster var å få kjøpt. Jeg har en med "Stabæk - for deg som er lei av bønder og fattigfolk". Den er ganske utvasket nå, og dessuten passer den litt dårlig sammen med FK-cap'en!

Kommer $$ til å produsere noe tilsvarende? Evt i samarbeid med klubben slik at man kan bruke logoen og kanskje selge det på stabak.no/shop?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

$$ har i første omgang bestillt trykk med $$ logoen til å trykke på et hvilkensomhelset plagg du måtte ønske (Drakta, de nye Puma effektene eller noe annet du liker) Trykket vil komme i svart og i hvitt slik at det kan trykkes på både mørkt og lyst tøy.

Mer info om dette kommer så fort vi har strykkene i hus og "overføringsmaskinen".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres veldig bra ut! med å få trykket På $$! Ja burde værst større logo av stabæk og mindre puma! Samme type puma skjorte får du jo kjøpt på smartclub til 99 kr i ulike farger! men det mangler det lille stabæk merket bare! så da er det nesten bedre! ha andre trykk på hehe!

Spennende se hva mer Stabæk Butikken har å by på :)

Endret av tigermez
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk venter bare på høstkolleksjonen, så skal dere se at det kommer nye og fine ting inn i butikken. Vår/sommerkolleksjonen er nesten utsolgt fra Puma.

30480[/snapback]

Håper høstkolleksjonen inneholder fargekominasjonene blaatt og mørkeblaat (som drakten) slik at man kan få en genser med de riktige fargene under en litt større logo! Stabæk-hette-genser i grått og gult er jo ikke så veldig fint da! Når så du sist en Brannsupporter i grønn og lilla vindjakke med brannlogo?

Endret av apk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk venter bare på høstkolleksjonen, så skal dere se at det kommer nye og fine ting inn i butikken. Vår/sommerkolleksjonen er nesten utsolgt fra Puma.

30480[/snapback]

Det lover bra...blir spennende se hva som blir lagt ut for salg for høstsessongen!

Håper det blir bra :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabaek-butikken
  • Opprett ny...