I A Hagen 19 Del Skrevet 13. April 2005 Del Skrevet 13. April 2005 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 13. April 2005 Del Skrevet 13. April 2005 hælvette. liker ikke at spillere skader seg, uansett hvor dårlige de er Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 13. April 2005 Del Skrevet 13. April 2005 Ihvertfall når det er noe så akutt som tommelen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 13. April 2005 Del Skrevet 13. April 2005 Det hører ikke hjemme, så fort Holter blir pappa så skal du se han kommer seg raskere på beina. Liker ikke at straffeeksperten vår er ute med skade! selv om vi har Daniel og Tommy som også er gode på straffe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 682 Del Skrevet 13. April 2005 Del Skrevet 13. April 2005 Mener han var på trening i dag. Så ikke no' spesielt med han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 13. April 2005 Del Skrevet 13. April 2005 hvordan går det an å skade tommelen når man spiller fotball? eller var det ikke et arbeisdulykke? og det er jo godt mulig å spille med bandasjert hånd...finnes jo masevis spillere som løper rundt med gipset arm... likevel: god bedring! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 682 Del Skrevet 13. April 2005 Del Skrevet 13. April 2005 Det finnes sogar noen spillere som løper rundt på banen med sterkt nedsatt hjerneaktivitet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 13. April 2005 Del Skrevet 13. April 2005 Holter skal fikse på tommlen i morgen! gjennom en liten operasjon. Han er forhåpentligvis klar til kampen mot Hønefoss. les mer på Stabæk`s hjemmeside http://stabak.no/content/view/1190/142/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 10. September 2005 Del Skrevet 10. September 2005 Noen som har målet til Holter mot Tromsø/Nybergsund på video? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 682 Del Skrevet 11. September 2005 Del Skrevet 11. September 2005 Noen som har målet til Holter mot Tromsø/Nybergsund på video? 47117[/snapback] Det målet husker jeg godt. Jeg hadde akkurat kjøpt meg en vaffel. Holter får ballen på midtbanen. Jeg får syltetøyproblemer og styrer med vaffelen min i 2-3 sekunder, mens jeg hører publikum hyler og skriker. Når jeg ser opp igjen, er tidenes Stabæk-mål et faktum. Faen! Men, nei. Jeg har den ikke på video. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå