Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Enig Markus. Synes @ringo har vært borte lenge, jeg. Regner med at det er fordi han er ute og sjekker markedet og kartlegger motstandere, og i tillegg har ødelagt det trådløse nettverkskortet på pc'en sin! La oss for guds skyld ikke håpe han har fått seg en jobb der han må jobbe?!?!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rich har vel også vært borte siden igår.. Det var de som samarbeidet om tipsene i Serie A.

Hva har skjedd?

Er det noen misfornøyde supportere som har kidnappet de to og tvinger dem til å skrive om deler av tipsene til fordel for sitt eget lag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp, Hepp, Hepp,

Jeg er rørt over omtanken :) og inrømmer villig vekk at jeg har vært en slapp forumsdeltager i det siste. Det skyldes vel en aldri så liten burn out etter noen svært hektiske uker i forkant av sesongen for å bli ferdig med alle omtalene.

Tiden går mye med til å overvåke de andre Adeccoligalagene, slik at vi skal få til noen halvvettuge pregameomtaler i år også. Det er mange nye bekjentskaper...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste analyse av HBK var brillefin. Det er jo ikke mye vi får vite om våre motstandere ellers i Serie A bortsett fra at de har voldelige supportere, så analysene er gull verdt. Kiip up the guud work.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp, Hepp, Hepp,

Jeg er rørt over omtanken :) og inrømmer villig vekk at jeg har vært en slapp forumsdeltager i det siste. Det skyldes vel en aldri så liten burn out etter noen svært hektiske uker i forkant av sesongen for å bli ferdig med alle omtalene.

Tiden går mye med til å overvåke de andre Adeccoligalagene, slik at vi skal få til noen halvvettuge pregameomtaler i år også. Det er mange nye bekjentskaper...

@ringo

30576[/snapback]

Husk dette @Ringo, mens du flørter med andre bønder, hvalfangere, casuals og annet pakk at det er vi som ELSKER DEG !

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det er et eldgammelt kallenavn som har fulgt meg siden jeg først kom i kontakt med internett for mange herrans år siden @ erstatter G i Gringo, men Ringo går fint, jeg skjønner hva folk mener likevel :) Kjært barn osv....

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
@ringo - Hvor Er Du
  • Opprett ny...