trals 0 Del Skrevet 31. Mars 2003 Del Skrevet 31. Mars 2003 $$`s medlemmer er så opptatte av å diskutere for å bevise at de er bedre enn Hordene når dere plasserer dere selv under Hordene på deres egen ranking... trals, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 31. Mars 2003 Del Skrevet 31. Mars 2003 Kan ikke huske at vi har brukt så mye kalorier på å påstå at vi er bedre enn Hordene. Prøver bare å være nøkterne vi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trals 0 Del Skrevet 31. Mars 2003 Del Skrevet 31. Mars 2003 Hm, da kan du ikke ha fulgt særlig med. Mange stabæksupportere som har mast om det der... Einar (?)/1912 er sikkert iallefall kalorifattig etter sine påstander.. trals, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trals 0 Del Skrevet 31. Mars 2003 Del Skrevet 31. Mars 2003 Hm, da kan du ikke ha fulgt særlig med. Mange stabæksupportere som har mast om det der... Einar (?)/1912 er sikkert iallefall kalorifattig etter sine påstander.. trals, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 31. Mars 2003 Del Skrevet 31. Mars 2003 Hehe.. Joda, bla jeg har diskutert en del meg deg om dette (på VG). Men Trond/Trals, det begynner å bli en god stund siden nå(år..).. Og er denne listen noen fasit? 1912 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 31. Mars 2003 Del Skrevet 31. Mars 2003 Kåringen er webreds subjektive mening trykket på internetten og på ingen måte det allmenne stabækfans sin mening. Selv synes jeg det er vanskelig å vurdere ett annets lag "klack", når jeg generelt står i midt inne i $$ når vi treffes til dyst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trals 0 Del Skrevet 1. April 2003 Del Skrevet 1. April 2003 Dette er såklart ingen fasit, MEN litt morsomt alikevel... Hva syns du nå da Einar? etter fjorårssesongen? trals, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Del Skrevet 1. April 2003 Del Skrevet 1. April 2003 Når det på presentasjonen av SS sin innsats i fjor hevdes at vi sang bra hjemme mot Lyn kan ikke supporterkåringen tas alt for høytidelig. Men morsom lesning er det jo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 1. April 2003 Del Skrevet 1. April 2003 Det er nok mulig jeg gikk litt i surr og at jeg mente Enga hjemme og Lyn borte - ikke omvendt Blander alltid sammen de lagene, de er jo så like på de meste Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg