Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi i Stabæk er veldig heldige som har fire gode spisser. Alle holder et meget bar nivå. Men hvem er best? Jeg synes at forrige kamps spisspar bør få fornyet tilliten mot Hønefoss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi i Stabæk er veldig heldige som har fire gode spisser. Alle holder et meget bar nivå. Men hvem er best? Jeg synes at forrige kamps spisspar bør få fornyet tilliten mot Hønefoss.

30714[/snapback]

Det fikk de: Sjekk forsiden

Lenke til innlegg
Del på andre sider

30714[/snapback]

Det fikk de: Sjekk forsiden

30715[/snapback]

Noen som vil vedde om Jönsson tør å ikke bruke Finstad?? På tide vi får en trener som gjør det

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil vedde om Jönsson tør å ikke bruke Finstad?? På tide vi får en trener som gjør det

30719[/snapback]

Finstad har klippekort i stabæk. den gamle ringreven vil aldri bli satt ut!

Jeg syns persjonlig at Markegård burde komme inn på slutten av kampene ikke finstad...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

30719[/snapback]

Finstad har klippekort i stabæk. den gamle ringreven vil aldri bli satt ut!

Jeg syns persjonlig at Markegård burde komme inn på slutten av kampene ikke finstad...

30722[/snapback]

Har kjempe tro på Finstad i år...han har jo vært lovende i treningskamper og på treningene...vant jo treningene i mars... dessuten er han stor, sterk og har vært en av de desidert raskeste spissene i tippeligaen alle år...i allle fall de siste 8...tror og håper Finstad kan bli en kjempe-"hit" i A-serien... Gutten vet jo hvor målet står selv om det ikke ble så mange scoringer i fjor...Kan du løpe fra forsvaret i RBK, VIF og Sevilla, så bør det jo være goide odds for å lage mål selv i serie-A...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finstad er god på å få ballen foran seg, rettvendt i bakrom, i kamper der vi produserer raske overganger, slik som da vi slo RBK 6-1 på Lerkendal. Han er ikke god når vi spiller mot etablert forsvar og må ta ned baller i lufta eller får ballen i beina feilvendt med forsvarere i umiddelbar nærhet. Jeg tror (håper) at vi stort sett spiller mot lag som forsvarer seg med 9 mann i 1. div.

Det betyr at Finstad er mest aktuell mot de bedre lagene i 1. div. eller som innbytter så lenge Veigar og Daniel er kampklare. Eirik skuffa meg forresten minst like mye i fjor som Thomas. Det værste jeg ser av noen spiller er manglende innsats. Thomas prøver alltid. Eirik er mye mer humørspiller.

I dag er det ingen tvil om at Daniel og Veigar er våre to beste spisser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

problemet med finstad er hans teknikk...uansett hvor rask han måtte være eller hvor målsugen han er, hjelper det ikke når han sjelden klarer å stokke beina og få med seg ballen...

liker ikke å kritisere stabæk-spillere, men har aldri vært noen stor fan av finstad, fordi han ikke har greid, i de fleste tilfeller, å skape noe på egen hånd. i tillegg har effektivitetn foran mål generellt vært skuffende de siste årene...

jeg håper bare veigar og daniel forblir skadefrie så de blir enda mer samspilt og forhåpentligvis fortsetter å score mål (også i eliteserien neste år :))

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Spiss På Stabæk
  • Opprett ny...