Gjest Del Skrevet 31. Mars 2003 Del Skrevet 31. Mars 2003 kikket litt på stabæk-inferno siden og oppdaget den sexy stabæk-inferno banneren i oransj nydelig farge. hva slags merke maling er det dere bruker for oransj fargen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 31. Mars 2003 Del Skrevet 31. Mars 2003 ville ikke tror at merket har så mye å si... du kan bruke alt fra latex til olje/dekkbeis. Bare husk avis under, sannsynligvis må du ha mer en 1 lag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 31. Mars 2003 Del Skrevet 31. Mars 2003 ps: latexmalingen er ikke vannfast, men tåler en del regn og fuktighet for det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 31. Mars 2003 Del Skrevet 31. Mars 2003 ville ikke tror at merket har så mye å si... du kan bruke alt fra latex til olje/dekkbeis. Bare husk avis under, sannsynligvis må du ha mer en 1 lag... Å bruke avis som underlag er ikke å annbefale. det klebrer seg til baksiden av banneret. det beste er vel å bruke no plast. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonna 0 Del Skrevet 31. Mars 2003 Del Skrevet 31. Mars 2003 ville ikke tror at merket har så mye å si... du kan bruke alt fra latex til olje/dekkbeis. Bare husk avis under, sannsynligvis må du ha mer en 1 lag... Tror vel kanskje at han lurer på hvilken farge kode det er.. litt viktig å vite hvis man vil ha den samme fargen. Men jeg vet ikke hva som er blitt brukt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 1. April 2003 Del Skrevet 1. April 2003 jeg mener at avis er bedre enn plast, plasten trekker ikke inn malingen og kan grise det fin til... vet noe om det. Tror det egentlig ikke har mye å si... avis på baksiden er det ingen som ser Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 1. April 2003 Del Skrevet 1. April 2003 avis på baksiden er det ingen som ser Jeg pleier å st bak deg på tribunen og jeg ser avisrestene veldig godr. Det er ikke særlig vakkert, så det er sagt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 1. April 2003 Del Skrevet 1. April 2003 det jeg lurte på, var ja, hvilken fargekode som var blitt brukt. men takk for all annen informasjon også.. lykke til i sesongen og vel møtt i Ålesund! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg