kjakan 0 Del Skrevet 17. April 2005 Del Skrevet 17. April 2005 Han som vant værstingprisen på Nadderud ifjor gjør tydeligvis ingen forskjell på mot- og medspillere. For en fjolsemikkel! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 18. April 2005 Del Skrevet 18. April 2005 Denne tufsen? ha-ha !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 18. April 2005 Del Skrevet 18. April 2005 [quote name='Markus' date='18. Apr 2005, 08:15'][url="http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=76786"]Denne tufsen?[/url] ha-ha !!! [right][snapback]30818[/snapback][/right][/quote] [b]"Ohr: - Jeg burde spilt fra start" [/b] Jeg tror han er sitert feil. Det skulle ha stått [b]"Ohr: - Jeg burde spilt for start" [/b] Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 18. April 2005 Del Skrevet 18. April 2005 Dessverre fikk Start det første målet, og slik som eliteserienivået har utviklet seg, er det nesten ensbetydende med seier, sier den tidligere Start-spilleren. Synd at vi har mistet en spiller med slike offensive tanker! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 18. April 2005 Del Skrevet 18. April 2005 Han som vant værstingprisen på Nadderud ifjor gjør tydeligvis ingen forskjell på mot- og medspillere. For en fjolsemikkel! 30812[/snapback] "Jeg skulle bare pisse den i mål" sier Jan-Derrick Sørensen. Han burde jo ha lært fra Thomas Gravesen at det ikke fungerer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 19. April 2005 Del Skrevet 19. April 2005 - Angrer du? - Nja... Det er litt tidlig å si. Men det har jo ikke gått helt som forventet, Sorry Stian, det er for sent å angre seg........ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 19. April 2005 Del Skrevet 19. April 2005 Jeg fant noen gullkorn. "Det er klart jeg er bekymret. Jeg er alltid bekymret når vi taper kamper" Rart han ikke er manisk depresiv etter fjorsesongen enda hvis han er bekymra etter to tap. "Det er jo Molde som alltid har vært laget mitt" Det var hvertfall ikke stabæk "Det er ikke bare spissenes skyld. Alle må ta ansvar her" Stian er jo svært kjent for å være positiv og ta ansvar. Særlig når det går dårlig Noen som vil vedde om hva som var det beste røverkjøpet?? Skadede Martin eller sutre-Stian?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 19. April 2005 Del Skrevet 19. April 2005 Jeg er kanskje helt på kollisjonskurs med resten, men jeg tar imot Stian med åpne armer hvis han vil tilbake... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. April 2005 Del Skrevet 19. April 2005 Jepp, håper du har airbag... Stian Ohr er en sær person, greit nok det, det er dog ikke grunnen til at jeg ikke vil ha han. Krever mye penger og leverer lite varer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 19. April 2005 Del Skrevet 19. April 2005 Jeg er kanskje helt på kollisjonskurs med resten, men jeg tar imot Stian med åpne armer hvis han vil tilbake... 31050[/snapback] Tror du han vil tilbake?? Når Molde rykker ned, så får vi se hvor dypt klubblojaliteten hans stikker. Tenker han uttaler noe sånt som: Jeg angrer på at jeg forlot Stabæk, og vil tilbake. Der hadde jeg det så fint. ....... så får vi se om vi har brukt for han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 19. April 2005 Del Skrevet 19. April 2005 Jeg tar alltid tilbake Stian, så lenge han ikke gjør som TSL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 19. April 2005 Del Skrevet 19. April 2005 Jeg tar alltid tilbake Stian, så lenge han ikke gjør som TSL 31054[/snapback] Vi skal ikke ta tilbake muri i samme slengen?? Stian gkorde minst like mye feil, bare at feilene blir så mye mer tydelig når de fører til baklengsmål. Sleivete pasninger, til tider sløve avslutninger og sutremoral ter seg dårlig for en spiller som er i den offansive delen av midtbanen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 52 Del Skrevet 19. April 2005 Del Skrevet 19. April 2005 Jeg tar alltid tilbake Stian, så lenge han ikke gjør som TSL 31054[/snapback] Vi skal ikke ta tilbake muri i samme slengen?? Stian gkorde minst like mye feil, bare at feilene blir så mye mer tydelig når de fører til baklengsmål. Sleivete pasninger, til tider sløve avslutninger og sutremoral ter seg dårlig for en spiller som er i den offansive delen av midtbanen 31063[/snapback] Glem sutrekoppen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 19. April 2005 Del Skrevet 19. April 2005 Nei :'( Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 20. April 2005 Del Skrevet 20. April 2005 . Krever mye penger og leverer lite varer. 31051[/snapback] Ikke det at jeg har prøvd, men noen mener vel at han kan sammenlignes med det man får i Skippergata... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 20. April 2005 Del Skrevet 20. April 2005 Spillere som sitter på benken i Molde, vil aldri styrke Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå