Gå til innhold

Rykker Stabæk opp til Tippeligaen igjen?  

65 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

28 kamper igjen 84 poeng og kjempe om håper vi klarer ta 75 av dem!  håper gutta går rett opp igjen :)

30959[/snapback]

En kjapp titt på tabellene fra de senere år viser at vi bør være sikret opprykk med ca 65 poeng.

Direkte opprykk i 2004 var 64 poeng, 2003 62 poeng, 2002 64 poeng og 2001 62 poeng. Kvalik har ligget på ca 60 poeng.

Kun 61 igjen så er vi der vi hører hjemme!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens.

Avateren min sier vel hva mitt lag er, og sann mine ord; Vi skal gi dere kamp til døra!

31417[/snapback]

Gjør gjerne det. Men det skal bli vesentlig vanskeligere uten David Hansen, serru.

Ellers skal du få min største medlidenhet for byen du bor i.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens.

Avateren min sier vel hva mitt lag er, og sann mine ord; Vi skal gi dere kamp til døra!

31417[/snapback]

Får bare håpe vi ligger i toppen da. Litt kjipt å gi oss kamp til døra om en 7. plass

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får bare håpe vi ligger i toppen da. Litt kjipt å gi oss kamp til døra om en 7. plass

31452[/snapback]

Rett nok er jeg ikke blant de som har innkassert opprykket på forhånd, men 7. plass var i overkant pessemistisk, selv for min smak...

Vi skal kjempe i toppen! Topp 5 er jeg helt sikker på, og jeg er like sikker på at Godset ikke kommer blant topp 5. Men kampen på Marienlyst er ikke den jeg går til med de største forventninger om seier....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke stedet vi gleder oss mest til å besøke. det blir jo som å dra til svinesund med tanke på harryfaktoren.

31459[/snapback]

Er du sikker på det. Har ikke intrykk av at Follo er speielt Harry, litt sånn Lillestrøm light, men ikke noe værre enn det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke stedet vi gleder oss mest til å besøke. det blir jo som å dra til svinesund med tanke på harryfaktoren.

31459[/snapback]

Er du sikker på det. Har ikke intrykk av at Follo er speielt Harry, litt sånn Lillestrøm light, men ikke noe værre enn det.

31512[/snapback]

Nei, føler vel kanskje at Spydeberg er vel så harry...??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

31417[/snapback]

*knis*

:-)

31419[/snapback]

Tar den en gang til jeg, idet Godset nesten er det siste laget jeg tror vil følge oss til døra...

*knis* ;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stakkars Godset...

Men nå har vel ikke vi som målsetning å kjempe om "hvem gjør det best av Godset og Stabæk". Målsetninga er vel opprykk, og sålangt ligger vi greit an. Vi har hovedfavoritten 5 poeng bak oss, og med litt hell er det kanskje 8 om noen uker... Da begynner det å lukte fugl. Sånn det ser ut nå er vel Bryne vår sterkeste motstander, og Sandefjord har flyten nå. Er litt usikker på hvor lenge det kan vare, men noe sier meg at de vil falle fra i kampen om 1. plassen. Ny kvallik på Sandefjord? Stabæk og Bryne opp? Fortsatt litt tidlig å si. Om Sogndal skal vise seg som den favoritten de er/var, må det skje noe snart. De sliter, og det er ikke mye slingringsmonn igjen før de avskries i tetstriden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

31459[/snapback]

31512[/snapback]

31514[/snapback]

Nå må du f... gi deg.. :D Tar like lang tid å kjøre til sverige som deg gjør til oslo fra spydeberg faktisk.. Skal man kjøre til svinesund så bruker jeg kortere tid til nadderud. så det så.-

Lenke til innlegg
Del på andre sider

31459[/snapback]

31512[/snapback]

31514[/snapback]

Nå må du f... gi deg.. :D Tar like lang tid å kjøre til sverige som deg gjør til oslo fra spydeberg faktisk.. Skal man kjøre til svinesund så bruker jeg kortere tid til nadderud. så det så.-

33229[/snapback]

ikke hvis du drar til töckfors, og det er like harry :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Opprykk?
  • Opprett ny...