Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gladlaks

http://www.dagbladet.no/sport/2003/03/31/365326.html

Tror Stabæk ligger i et sjikt på 6 lag som har kapasitet til å ta medalje, men tror nok dette sjiktet bak rbk vil bli jevnere enn noensinne og det lag som klarer å holde seg unna skader på nøkkelspillere og få flyt i angrepsspill og stabilitet i lag vil ta medalje. Mer spennende enn på mange år, men alt er i hendene til Stabæk. Tror vi ender på fjerde plass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke chippen har så mye å si som mange mener. Sier ikke at han var middelmådig, men problemet var vel at motstanderne alltid var veeeldig oppmerksomme på han.

Jeg tror vi tar 5. plassen igjen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo mange kamper som skal spilles, så dette blir vanskelig å tippe. De av oss som skal satse en eller fler flasker vin i diverse tabellkonker i år må være ekstremt forsiktige. Plutselig kan det vise seg at en jente som har sortert tabellen alfabetisk stikker av med hele potten. Da er det godt at det finnes mye billig skvip på polet.

Mitt tips er at Stabæk ligger an til en 7. plass før siste serieomgang, men spretter opp til 5. plass pga resultater i andre kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig synes jeg det er utrolig deilig å kunne gå en sesong imøte som outsidere og være glad for hvert jævla poeng vi tar. Heldigvis har vi sluppet brautende utsagn om at Stabæk er seriemestre osv. før sesongstart.

Men - med vår syltynne stall er vi helt avhengig av å unngå skader og kort. Årets sesong kan svinge mer enn Ole Reidars i Hamar OL-Amfi.

Spenning er fett. Og det starter i bygda innerst i ensomheten - Sogndal. Meld dere på tur - eller i alle fall kom dere på match - hele gjengen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns det er utrolig vanskelig å tippe hvor stabæk ender opp i år. Tror det kan bli alt mellom 3 og 7. at vi havner lenger nede en syvende plass klarer jeg ikke å tro. Jeg er en optimist og kan ikke no for det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
dagbladet
  • Opprett ny...