Locos 0 Del Skrevet 18. April 2005 Del Skrevet 18. April 2005 Lurer egentlig bare på hvor jeg kan få kjøpt Stabæk drakt og lignende. Vet jeg kan på stabak.no, men er ikke stor fan av online-klesshopping... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 18. April 2005 Del Skrevet 18. April 2005 Lurer egentlig bare på hvor jeg kan få kjøpt Stabæk drakt og lignende. Vet jeg kan på stabak.no, men er ikke stor fan av online-klesshopping... 30948[/snapback] På Stabæk kontoret, kanskje. Gamle Ringeriksv. 61 1357 Bekkestua Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. April 2005 Del Skrevet 19. April 2005 Fått inn kort-ermede drakter uten reklame... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 19. April 2005 Del Skrevet 19. April 2005 Fått inn kort-ermede drakter uten reklame... 31042[/snapback] Når kommer bortedrakten i shoppen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 19. April 2005 Del Skrevet 19. April 2005 Fått inn kort-ermede drakter uten reklame... 31042[/snapback] Det har du helt rett i og jeg bestilte i stad Selger de bortedrakter?? Tror ikke de gjorde det i fjor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. April 2005 Del Skrevet 19. April 2005 de er vist på vei! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 19. April 2005 (endret) Del Skrevet 19. April 2005 (endret) de er vist på vei! 31047[/snapback] Da skal vi spinke og spare Nei vent, vi spør far Endret 19. April 2005 av Henrik H Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Locos 0 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Øyh, Gamle Ringeriksv. 61, er det ved Nadderud VGs?! Er litt evneveik når det kommer til veier og sånn... åpningstider tas også imot med.. eh.. åpne armer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 23. April 2005 Del Skrevet 23. April 2005 Stemmer det, så vidt jeg vet stenger de kl. fire.. Vent til etter mandag, for da skal Stabæk plukke ut supporterutstyr fra høstkolleksjonen hos Puma Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 23. April 2005 Del Skrevet 23. April 2005 Stemmer det, så vidt jeg vet stenger de kl. fire.. Vent til etter mandag, for da skal Stabæk plukke ut supporterutstyr fra høstkolleksjonen hos Puma 31573[/snapback] Jeg gleder meg. Jeg er ikke "helt fornøyd" med utvalget av fritidsklær, spesielt i forhold til logo-plassering og fargevalg, så jeg håper høstkolleksjonen er litt mer tilpasset vårt formål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 23. April 2005 Del Skrevet 23. April 2005 Stemmer det, så vidt jeg vet stenger de kl. fire.. Vent til etter mandag, for da skal Stabæk plukke ut supporterutstyr fra høstkolleksjonen hos Puma 31573[/snapback] Jeg gleder meg. Jeg er ikke "helt fornøyd" med utvalget av fritidsklær, spesielt i forhold til logo-plassering og fargevalg, så jeg håper høstkolleksjonen er litt mer tilpasset vårt formål. 31582[/snapback] Det er jordfarver, så det passer deg nok utmerket Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Jeg gleder meg. Jeg er ikke "helt fornøyd" med utvalget av fritidsklær, spesielt i forhold til logo-plassering og fargevalg, så jeg håper høstkolleksjonen er litt mer tilpasset vårt formål. 31582[/snapback] Det er jordfarver, så det passer deg nok utmerket 31612[/snapback] Hva mener du egentlig her, Rich? Den fargen som passer meg best er BLAA! Jeg har for øvrig oppdaget at den gule og svarte hettegenseren er ute av butikken, og det var vel først og fremst denne jeg tenkte på angående "fargevalg"! Når det gjelder logo, så kunne jeg foretrukket at Stabæk-logoen var størst og ikke "gjemt bort" på armen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Jeg gleder meg. Jeg er ikke "helt fornøyd" med utvalget av fritidsklær, spesielt i forhold til logo-plassering og fargevalg, så jeg håper høstkolleksjonen er litt mer tilpasset vårt formål. 31582[/snapback] Det er jordfarver, så det passer deg nok utmerket 31612[/snapback] Hva mener du egentlig her, Rich? Den fargen som passer meg best er BLAA! Jeg har for øvrig oppdaget at den gule og svarte hettegenseren er ute av butikken, og det var vel først og fremst denne jeg tenkte på angående "fargevalg"! Når det gjelder logo, så kunne jeg foretrukket at Stabæk-logoen var størst og ikke "gjemt bort" på armen. 31813[/snapback] Bare en spøk. Tenkte litt på i fjor da genserne var beige eller pastellblå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Vi (Stabæk og jeg) har plukket ut en del fine klær til høsten. Gutter får fine marineblaa klær, mens jenter, bare så dere vet det, får ensign blue, en slags grønnblaa farge, fordi marineblaa for jenter er så forferdelig ut.*grøss* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Vi (Stabæk og jeg) har plukket ut en del fine klær til høsten. Gutter får fine marineblaa klær, mens jenter, bare så dere vet det, får ensign blue, en slags grønnblaa farge, fordi marineblaa for jenter er så forferdelig ut.*grøss* 31840[/snapback] Høres bra ut. Og når kommer dette i salg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Tror det var klart for levering i august.. Vi motefolk liker å ligge litt i forkant.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Tror det var klart for levering i august.. Vi motefolk liker å ligge litt i forkant.. 31863[/snapback] I forkant av opprykket? Supert! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Lørdag 30.april spiller Stabæk hjemme mot Alta! Kampen begynner klokken 16, men moroa starter allerede kl. 10 på Bekkestua. Der blir det musikk og salg av supportereffekter, billetter til kampen, og for de som ikke har kjøpt det allerede, salg av sesongkort! Det vil også være muligheter for å kjøpe drakten og få trykket på navn og nummer med det samme! Så møt opp på Bekkestua mellom kl. 10-14, og bli med å heie på Stabæk på Nadderud kl. 16!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Prøver i de å lure oss igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Prøver i de å lure oss igjen? 31964[/snapback] Ja, for alle vet jo at kampen er Søndag kl 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Prøver i de å lure oss igjen? 31964[/snapback] Har du blitt lurt før? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Prøver i de å lure oss igjen? 31964[/snapback] Ja, for alle vet jo at kampen er Søndag kl 18 31965[/snapback] Nå må ikke du lure, Markus, for det er faktisk noen (!) som tror på det du sier! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Nå må ikke du lure, Markus, for det er faktisk noen (!) som tror på det du sier! 31968[/snapback] På meg? - Idoter! Kampen er LØRDAG KLOKKEN 14:00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. April 2005 (endret) Del Skrevet 27. April 2005 (endret) Prøver i de å lure oss igjen? 31964[/snapback] Har du blitt lurt før? 31966[/snapback] Stabæk Fotball lurte mange da de i stor stil annonserte STAND PÅ BEKKESTUA LØRDAG 9. APRIL KOM OG KJØP BILLETTER OG DRAKTER Mange kom, men det var ikke noe stand der. Endret 27. April 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Prøver i de å lure oss igjen? 31964[/snapback] Har du blitt lurt før? 31966[/snapback] Stabæk Fotball lurte mange da de i stor stil annonserte STAND PÅ BEKKESTUA LØRDAG 9. APRIL KOM OG KJØP BILLETTER OG DRAKTER Mange kom, men det var ikke noe stand der. 31970[/snapback] Jeg skjønner! Det var ikke bra! For en som har utvandret fra Bekkestua for mange år siden, så får jeg jo ikke kontrollert alle de flotte ordene, men må stole på det som står skrevet. Det bør man tydeligvis ikke alltid gjøre.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Det var sikkert en glipp, fordi de hadde stand på Sandvika Storsenter samtidig. Så derfor møt opp! Alle sammen! Kjøp drakter og billetter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Kjøp.......... billetter! 31973[/snapback] Eller enda bedre, kjøp sesongkort! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 8. Juli 2005 Del Skrevet 8. Juli 2005 Vi (Stabæk og jeg) har plukket ut en del fine klær til høsten. Gutter får fine marineblaa klær, mens jenter, bare så dere vet det, får ensign blue, en slags grønnblaa farge, fordi marineblaa for jenter er så forferdelig ut.*grøss* 31840[/snapback] Tror det var klart for levering i august.. Vi motefolk liker å ligge litt i forkant.. 31863[/snapback] Hvordan ligger det ann med levering av nye produkter. Er det klart til 7. august? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 8. Juli 2005 Del Skrevet 8. Juli 2005 Vi (Stabæk og jeg) har plukket ut en del fine klær til høsten. Gutter får fine marineblaa klær, mens jenter, bare så dere vet det, får ensign blue, en slags grønnblaa farge, fordi marineblaa for jenter er så forferdelig ut.*grøss* 31840[/snapback] Tror det var klart for levering i august.. Vi motefolk liker å ligge litt i forkant.. 31863[/snapback] Hvordan ligger det ann med levering av nye produkter. Er det klart til 7. august? 40759[/snapback] Tja, si det.. Dette er vel da Puma sitt problem i såfall, men jeg skulle jo tro at det var i rute.. Har du enorm trang til å vite det, bør du vel spørre Jennie. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå