Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sjansen for Molde å overleve i Tippeligaen med Ohr på laget = 0

31159[/snapback]

Når man tenker tilbake, er det ikke Gautes feil at klubben rykket ned - med "The Ohr-Effect" og "The Muri-Effect" er det nesten utrolig at klubben ikke kom aller sist... Klubben hadde aldri en sjans!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

31159[/snapback]

Husker noen om Hor (nei skulle du ha sett. Så artig 'a gitt) forlot skuten når Start rykket ned sist?

31167[/snapback]

Stian Ohr rykker ned for fjerde gang i år. Start, Vålerenga, Stabæk og Molde. Positivt at klubben du spiller for alltid rykker ned

Lenke til innlegg
Del på andre sider

31159[/snapback]

Husker noen om Hor (nei skulle du ha sett. Så artig 'a gitt) forlot skuten når Start rykket ned sist?

31167[/snapback]

En titt i arkivene viser at han (til stor overraskelse) spilte ett år i 1. divisjon for Start, etter nedrykket (og rykket opp (!) ) før han meldte overgang til VIF, januar 2002.

Hadde kanskje vært bedre å rykke opp med Stabæk enn å rykke ned med Molde?, men, men, sånn er livet....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Han kommer til å bli litt som han tyskeren Andreas Køpke eller hva han het.

31152[/snapback]

hva vet du om andi köpke?

32389[/snapback]

Hva jeg vetom han? En god keeper som tilslutt ingen ville kjøpe fordi alle som kjøpte han rykket ned året etter... Leste en reportasje om han for leeeeenge siden i ett av disse fotballbladene..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi bør sende Stian Ohr et diplom.

Eneste spilleren som har rykket ned 3 ganger i det tjuende århundre...

32369[/snapback]

NBNB!!! Melding til anders: Vi befinner i oss i det 21. århundre... Men ellers er jeg helt enig i det du skriver.

32494[/snapback]

Du har seriøst tidenes feteste nick.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, jeg husker jeg hadde en diskusjon med fattern når denne nederlenderen var klar. Ingen av oss hadde vel hørt et knyst om han før, og det tviler jeg på at Stabæk hadde heller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

straks 4 ganger. 6-1 mot lyn er ren selvfornedrelse

32382[/snapback]

Nå må vi ikke hetse gutten for mye. Han har faktisk kun rykket ned 2 ganger tidligere.

En gang med Start, hvor han faktisk var med å spille dem opp igjen, før han stakk til Enga.

+ en gang med Stabæk, hvor han stakk hjem til Molde så fort han fikk muligheten.

Han rykket aldri ned med Enga, men klarte seg såvidt via kvalik og en gavemild dommer.

I år blir tredje nedrykket, og jeg er veldig spent på hva han gjør da.......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

straks 4 ganger. 6-1 mot lyn er ren selvfornedrelse

32382[/snapback]

Nå må vi ikke hetse gutten for mye. Han har faktisk kun rykket ned 2 ganger tidligere.

En gang med Start, hvor han faktisk var med å spille dem opp igjen, før han stakk til Enga.

+ en gang med Stabæk, hvor han stakk hjem til Molde så fort han fikk muligheten.

Han rykket aldri ned med Enga, men klarte seg såvidt via kvalik og en gavemild dommer.

I år blir tredje nedrykket, og jeg er veldig spent på hva han gjør da.......

32522[/snapback]

Vi kan vell la dette ligge... Det var ikke noe gøy når "alle" sang rykker ned til oss i de siste serierundene heller... Jeg kommer iallefall ikke til å synge den sangen noe mer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skadefryd er digg! Jeg håper Molde rykker ned sammen med Enga. Jeg skal aldri slutte å synge "rykker ned".

Jeg sier som Kong Michael Krohn: Er det ikke deilig å ha noen å hate?

32524[/snapback]

Jeg kan fremdeles HATE vålerengen selv om jeg ikke vil synge rykker ned...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skadefryd er digg! Jeg håper Molde rykker ned sammen med Enga. Jeg skal aldri slutte å synge "rykker ned".

32524[/snapback]

32526[/snapback]

Etter at klanen sang "vi møtes aldri mer" i fjor tar jeg ikke tre øre for å synge "rykker ned" Jeg har alltid vært tilhenger av å være en god vinner, men akkurat mot enga ser jeg ingen grunn til å ikke være en usymaptisk drittsekk...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

32524[/snapback]

32526[/snapback]

Etter at klanen sang "vi møtes aldri mer" i fjor tar jeg ikke tre øre for å synge "rykker ned" Jeg har alltid vært tilhenger av å være en god vinner, men akkurat mot enga ser jeg ingen grunn til å ikke være en usymaptisk drittsekk...

32530[/snapback]

Må si at jeg ikke helt forstår dette hatet i forhold til Enga. Molde sende oss ned - ikke Enga. Er det noen vi bør hate så er det etter min mening mange som kommer før Enga

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen  vi bør hate så er det etter min mening mange som kommer før Enga

32536[/snapback]

Nope, aldri!!

32538[/snapback]

Jeg har 6-7 lag foran Enga på min private hatliste

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stian Ohr
  • Opprett ny...