Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg hater enga, rbk, brann, odd, sogndal, molde og ham-kam Av disse er enga og rbk i særklasse.

Edit: glemte lyn.

Endret av jokke
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan vell la dette ligge... Det var ikke noe gøy når "alle" sang rykker ned til oss i de siste serierundene heller... Jeg kommer iallefall ikke til å synge den sangen noe mer!

32523[/snapback]

Rykker ned??? Det kan jeg ikke huske.... Det eneste som betyr noe nå er å rykke opp, og det høres vanvittig mye bedre ut. Hva vesle Stian velger å gjøre med livet sitt får være hans problem, men noen lag (minst 2 for de som ikke følger med så mye) må rykke ned. Og mye tyder på at Molle blir ett av dem. Synes jeg synd på dem for det. NOPE!

Jeg kan også sitere Raga:

Noen dager er fulle av kraft

Jeg er klar og kåt og lysten på kamp

Jeg sier tråkk på meg og jeg sparker igjen

Tråkk på meg og jeg sparker igjen

Jeg går over gata stolt som en løve

Pisker en kristen hvis det faller seg slik

Ler høyt og hjertelig av alt og alle

Dytter til de som holder på å falle

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 6-7 lag foran Enga på min private hatliste

32540[/snapback]

Tar jeg feil når jeg sier at du var litt skap-engafan før Stabæk tok turen oppover i systemet?

Vel; mitt enga-hat har vært der nesten så lenge jeg har brydd meg om fotball. Jeg gledet meg derfor over at Stabæk "hjalp" RævBK til seriemesterskapet i fjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å synge rykke ned kommer ikke jeg til å la være hvis muligheten byr seg...

Vanskelig å rangere en hatliste, men de lagene som figurerer top 5 hos meg er

rosenkål - pga all sutring og det faktum at de har vunnet så mange ganger på rad, har også noen trøndere i slekten. like moro hver eneste gang.

Enga - en av de nærmeste naboene, obligatorisk med hat, dessuten har de en feit onkel

Liiin - det samme gjelder her..

Molde - sikret oss nedrykk ifjor.. dessuten klarer jeg ikke dialekten..

Bærum, Kanskje den mest obligatoriske?

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hater enga, rbk, brann, odd, sogndal, molde og ham-kam  Av disse er enga og rbk i særklasse.

Edit: glemte lyn.

32543[/snapback]

Enig i at det er mange lag en kan hate, jeg for min ble dyktig imponert på en kamp i 03. Vif-Lyn, Klanen holdt på med det vanlige "best i byen og vi hater Lyn..." Og Bastionen Tifo svarte med denne:

vif_lyn_1_1.jpg

(fikk gratisbilletter gjennom jobben, og Tifo delen gjorde kampen verd det)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen dager er fulle av kraft

Jeg er klar og kåt og lysten på kamp

Jeg sier tråkk på meg og jeg sparker igjen

Tråkk på meg og jeg sparker igjen

Jeg går over gata stolt som en løve

Pisker en kristen hvis det faller seg slik

Ler høyt og hjertelig av alt og alle

32545[/snapback]

Du glemte det siste ordet, FM:

Dytter til de som holder på å falle, STIG!

Gode gamle Raga Rockers! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At dere klarer å bruke så mye energi på andre klubber, skjønner ikke jeg. Jeg nøyer meg, stort sett,  med å bruke energi på Stabæk.

32561[/snapback]

Litt enig. Men det er viktig å ha noen å hate også. Og jeg har min egen liste (mer en post-it lapp) som jeg reviderer en gang i uken. Etter at enga sutra pga. at de ikke fikk lov til å ha Hafslund er MOT (eller hva det var) bak på drakten, ligger de i øyeblikket på topp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du vennligst fjerne det bilde fra dette forum?  :angry:

æsj...

32555[/snapback]

Beklager, men jeg synes nå dette er utrolig god humor. Vi har det iogforseg godt med selvironi når vi har "Felleskjøpet" banner og masse grønne caps på vår kamp.

Denne tråden sklir kanskje litt ut, men jeg fatter ikke hvorfor vi skal hate klubber bare fordi de er i nabolaget vårt. Bærum kan jeg gjerne støtte, vi spiller jo ikke engang i samme div. Det er ikke noe pent med den gule drakta, men etter cupseieren mot Enga ifjor har jeg godt med respekt for dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At dere klarer å bruke så mye energi på andre klubber, skjønner ikke jeg. Jeg nøyer meg, stort sett,  med å bruke energi på Stabæk.

32561[/snapback]

Huk tak i et klansmedlem og forsøk deg på en seriøs fotballdiskusjon, så garanterer jeg at du har fått deg et lag å hate du også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håvard flo har sagt en bra ting i sitt liv. ''Jeg håper med all min kraft at Vålerenga rykker ned!'' Det håper vi alle!!!

Ned med Enga

32667[/snapback]

Sånne lag må jo sprekke til slutt. De har jo ikke spisser. Alle syns steffen er så god, men han scorer jo ikke en dritt for enga liksom. Hulsker forbinder jeg mer med en sint gorilla enn en fotballspiller. At en back er toppscorer sier alt. Minner vel litt om stabæk 04.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At en back er toppscorer sier alt. Minner vel litt om stabæk 04.

32672[/snapback]

Morten Berre er vel ikke back?

Freddy dos Santos derimot har spilt en del back, og var vel toppscorer i fjor (om jeg ikke tar helt feil)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stian Ohr
  • Opprett ny...