Rich 599 Del Skrevet 20. April 2005 (endret) Del Skrevet 20. April 2005 (endret) Mer informasjon finner du her. Så nå er det bare å sette igang å formulere noen intrikate spørsmål Endret 20. April 2005 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 20. April 2005 Del Skrevet 20. April 2005 Bra jobbet Rich! Kanskje vi burde smøre ham? Finn: Har ikke du noen usolgte $$ gensere i heimen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 20. April 2005 Del Skrevet 20. April 2005 jo.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Jeg vil kjøpe en. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 21. April 2005 (endret) Del Skrevet 21. April 2005 (endret) Kan noen spørre: 1) Hva mener ham om Anders Frisk avgang? 2) Hva tenker ham over den tyske dommer skaldalen ? 3) Skaldalkampen i Milan ! Var reaksjonen av dommer Marcus Merk riktig or hva hadde han gjort? xy) Hvor mye penger må man betale for 3 poeng ........Nei, den er tullprat Kanskje kan noe skive en litt tekst etterpå ? Takk Endret 21. April 2005 av Makka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Mer spørsmål : Hva holder han fra innføringen av det videobeviset ? Kan han tenke seg om avskaffelsen til "passiv offside"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 hav er det med de "tullelinkene" flere steder hvor dem dukker opp mitt i en setning f.eks site her nå "av"??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 hav er det med de "tullelinkene" flere steder hvor dem dukker opp mitt i en setning f.eks site her nå "av"??? 31333[/snapback] Hæ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 hav er det med de "tullelinkene" flere steder hvor dem dukker opp mitt i en setning f.eks site her nå "av"??? 31333[/snapback] Hæ?? 31345[/snapback] Enig! Hæ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 hav er det med de "tullelinkene" flere steder hvor dem dukker opp mitt i en setning f.eks site her nå "av"??? 31333[/snapback] Hæ?? 31345[/snapback] Slenger meg på hylekoret: Hæ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Kanskje han har en eller annen toolbar som gjør at noen ord blir linker til en eller annen: Bli Slank! Billige reiser! Search Free! lignende ting. Avskaff IE, skaff deg Opera eller FireFox Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Sikkert lurt å fjerne linken fra forumet så snart som mulig, slik at ikke flere får det samme problemet som deg. Bytt så browser til Mozilla. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Prøv evt denne her for å bli kvitt faenskapen: http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 takker og bukker, da var 370 kritiske objekt fjernet og problemet var løst og alle pop upsene er borte og Elitbar som legger seg i verktøylinjen er borte, og jeg kan endelig åpne Follo-kampen tråden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 takker og bukker, da var 370 kritiske objekt fjernet og problemet var løst og alle pop upsene er borte og Elitbar som legger seg i verktøylinjen er borte, og jeg kan endelig åpne Follo-kampen tråden. 31396[/snapback] Ro ned snuskesurfinga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 takker og bukker, da var 370 kritiske objekt fjernet og problemet var løst og alle pop upsene er borte og Elitbar som legger seg i verktøylinjen er borte, og jeg kan endelig åpne Follo-kampen tråden. 31396[/snapback] Det er glimrende! Nå bør du eller administrator fjerne linken din over der, before someone else gets hurt! Har du bytta nettleser nå da?: http://www.mozilla-europe.org/no/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Regner med at guinn sørger for at dette ikke rammer meg og andre i forsvaret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Borte vekk.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Borte vekk.. 31425[/snapback] Flott! God surfing! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kicks 0 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 takker og bukker, da var 370 kritiske objekt fjernet og problemet var løst og alle pop upsene er borte og Elitbar som legger seg i verktøylinjen er borte, og jeg kan endelig åpne Follo-kampen tråden. 31396[/snapback] Det er glimrende! Nå bør du eller administrator fjerne linken din over der, before someone else gets hurt! Har du bytta nettleser nå da?: http://www.mozilla-europe.org/no/ 31422[/snapback] Bytter du til Opera bidrar du til at Operasjefen må svømme til USA... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Menne, kan jeg legge til sider i favoritter der da?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Menne, kan jeg legge til sider i favoritter der da?? 31532[/snapback] Dessverre, det er kun IE som har sånne funksjoner!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Dessverre, det er kun IE som har sånne funksjoner!!! Kødder du? Er jo bokmerker i Opera da...! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 23. April 2005 Del Skrevet 23. April 2005 Tilbake til det virkelige temaet for denne tråden: Tom Henning Øvrebø er en kjernekar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 13. Juni 2005 Del Skrevet 13. Juni 2005 En dommers hverdag Dokumentarfilmen "Alene Mot Alle" vises på TV 2 i kveld kl. 22.30, og handler om toppdommer Tom Henning Øvrebø. Filmen prøver å forstå hvor krevende det er å være dommer. Toppdommere tar opptil 900 avgjørelser i en kamp, og må i løpet av et par sekunder ta avgjørelser som i dagens fotball kan få enorme sportslige og økonomiske konsekvenser. Presset på dommerne er enormt, og det de egentlig ønsker å oppnå er at ingen husker dem etter kampen. For det betyr ofte at de har dømt en bra kamp. Filmen følger Øvrebø i den dramatiske sesongavslutningen i fjor høst mellom VIF og Stabæk. Avdøde dommernestor Reidar Bjørnestad deltar også i filmen, som er produsert av Fenris Film. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 13. Juni 2005 Del Skrevet 13. Juni 2005 En dommers hverdag Dokumentarfilmen "Alene Mot Alle" vises på TV 2 i kveld kl. 22.30, og handler om toppdommer Tom Henning Øvrebø. Filmen prøver å forstå hvor krevende det er å være dommer. Toppdommere tar opptil 900 avgjørelser i en kamp, og må i løpet av et par sekunder ta avgjørelser som i dagens fotball kan få enorme sportslige og økonomiske konsekvenser. Presset på dommerne er enormt, og det de egentlig ønsker å oppnå er at ingen husker dem etter kampen. For det betyr ofte at de har dømt en bra kamp. Filmen følger Øvrebø i den dramatiske sesongavslutningen i fjor høst mellom VIF og Stabæk. Avdøde dommernestor Reidar Bjørnestad deltar også i filmen, som er produsert av Fenris Film. 37758[/snapback] Dette hadde vært veldig interessant å se, men jeg vet neimen ikke om jeg orker å lide meg gjennom den kampen en gang til, i en ellers oppløftende fotballhverdag! Kunne ikke Fenris & co. valgt en annen kamp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 13. Juni 2005 Del Skrevet 13. Juni 2005 En film jeg helt klart klarer meg uten pga kampvalget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 13. Juni 2005 Del Skrevet 13. Juni 2005 Ja. Det der er helt uaktuelt. Håper at ingen av spillerne ser på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. Juni 2005 Del Skrevet 13. Juni 2005 heller selvmord en å se det igjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 303 Del Skrevet 13. Juni 2005 Del Skrevet 13. Juni 2005 Ja jeg drakk som faen for å slette den kampen fra hjernen den gangen. Orker ikke det en gang til.........Eller?.......Hmmm. Nei jeg orker ikke å se de ekle Vålerenga-spillerne på tv i dag og. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå