Berdiin 35 Del Skrevet 13. Juni 2005 Del Skrevet 13. Juni 2005 Nå kan alle dere som ikke var på treffet med Øvrebø angre for nå må dere bruke kvelden foran TVn.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. Juni 2005 Del Skrevet 13. Juni 2005 Sadistiske meg... Etter å ha sett reklamen får jeg faktisk litt til å se det. En av grunnene er dog for å få se Mads J. sin takling av Hagen. Tror ekoet etter smellen fortsatt går på Ullevål! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 303 Del Skrevet 13. Juni 2005 Del Skrevet 13. Juni 2005 Det var faktisk digg å se igjen Holters kvelertak på Morten Berre. Skjønner nå hvorfor berre vurderer tilbud fra andre land. Kan hende Holter klemmer til litt hardere neste sesong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 13. Juni 2005 Del Skrevet 13. Juni 2005 Jeg gikk på en schmell og svitsjet innom dette forferdelige programmet - og hva er det første jeg ser: Martin Andresen som smilende tar Siem i hånden og snakker med ham før kampen... Jeg trenger sympati (og nr til en god psykolog), for dette var guffen opplevelse på grå en mandagskveld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 14. Juni 2005 Del Skrevet 14. Juni 2005 Jeg kom meg greit igjennom, men så slapp jeg jo å oppleve dette live... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 14. Juni 2005 Del Skrevet 14. Juni 2005 I grunnen synes jeg Stabæk hadde godt av å rykke ned.. Selvfølgelig var det ikke gøy i bilen på vei bort fra Ullevaal, men desto bedre er følelsene hjem fra kamper nå.. Alle som var på kampen kan jo innrømme (hvis man ser bort fra det sportslige) at kampen (kanskje heller stemningen) var rimelig bra.. Vi var på en måte allerede rykket ned før kampen, i hvertfall i min bok. THØ er jo en kjernekar uansett, selv om han ba ass. dommerne å se opp for Finstads holding.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 14. Juni 2005 Del Skrevet 14. Juni 2005 I grunnen synes jeg Stabæk hadde godt av å rykke ned.. Selvfølgelig var det ikke gøy i bilen på vei bort fra Ullevaal37836[/snapback] Kjeften. Den turen er det værste jeg har opplev på lenge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. Juni 2005 Del Skrevet 14. Juni 2005 I grunnen synes jeg Stabæk hadde godt av å rykke ned.. Selvfølgelig var det ikke gøy i bilen på vei bort fra Ullevaal37836[/snapback] Kjeften. Den turen er det værste jeg har opplev på lenge. 37845[/snapback] Bortsett fra én bitteliten, men viktig ting. Den første låta de spilte i bussen hjem fra Ullevaal var "Times like These" - Foo Fighters. Perfekt, på en forjævlig dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 14. Juni 2005 Del Skrevet 14. Juni 2005 I grunnen synes jeg Stabæk hadde godt av å rykke ned.. Selvfølgelig var det ikke gøy i bilen på vei bort fra Ullevaal37836[/snapback] Kjeften. Den turen er det værste jeg har opplev på lenge. 37845[/snapback] Bortsett fra én bitteliten, men viktig ting. Den første låta de spilte i bussen hjem fra Ullevaal var "Times like These" - Foo Fighters. Perfekt, på en forjævlig dag. 37848[/snapback] Regner med at du ikke hinter til at sangen er forjævlig, for det er den jo ikke. PS: Den nye skiva er grom god. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. Juni 2005 Del Skrevet 14. Juni 2005 Regner med at du ikke hinter til at sangen er forjævlig, for det er den jo ikke. PS: Den nye skiva er grom god. 37850[/snapback] Sangen var som sendt fra himmelen på en ellers utrøstelig kveld. Hvem var det som satte på den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 14. Juni 2005 Del Skrevet 14. Juni 2005 Sangen var som sendt fra himmelen på en ellers utrøstelig kveld. Hvem var det som satte på den? 37853[/snapback] Må ha vært Gud det da.....?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 15. Juni 2005 Del Skrevet 15. Juni 2005 Sangen var som sendt fra himmelen på en ellers utrøstelig kveld. Hvem var det som satte på den? 37853[/snapback] Må ha vært Gud det da.....?! 37888[/snapback] Også kjent som Dave Grohl. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå