$uperTerje 81 Del Skrevet 21. April 2005 (endret) Del Skrevet 21. April 2005 (endret) Please...si det er en fleip....... 31212[/snapback] Nei, hva hadde dere ventet? Det er jo tidlig vår ennå. Nadderud er sikkert ganske lumpen å spille på også. 31213[/snapback] Kan noen ramme inn bildet av Nadderudmatta og sende det til Vidar... Endret 21. April 2005 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kicks 0 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Please...si det er en fleip....... 31212[/snapback] Nei, hva hadde dere ventet? Det er jo tidlig vår ennå. Nadderud er sikkert ganske lumpen å spille på også. 31213[/snapback] Kan noen ramme inn bildet av Nadderudmatta og sende det til Vidar... 31274[/snapback] Det ser ut som om Tore banemann bruker kirurgansker når han pleier matta.. Eller er det tollerhansker? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Det ser ut som om Tore banemann bruker kirurgansker når han pleier matta.. Eller er det tollerhansker? De glinser litt i vaselin, så det er nok tollerhansker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kicks 0 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Det ser ut som om Tore banemann bruker kirurgansker når han pleier matta.. Eller er det tollerhansker? De glinser litt i vaselin, så det er nok tollerhansker 31298[/snapback] Håper ikke det gir oss en pekepinn på hva det nyutviklede gjødselsprogrammet er.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Litt info for de reisende: Supportere som reiser på egenhånd bør komme fra nederst i bildekanten på kjeppestadveien, mot Ski Ishall. Vi som reiser organisert har reservert plasser få meter fra inngangen. 31268[/snapback] Snakker vi parkering eller plassering av engasjerende, stående, syngene, klappende, rallende stabæk folk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Parkering. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vidar 0 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Dette var ikke rette plassen å vise bilder av typisk norsk aprilgress nei. Den gressmatta på Nadderud var vannvittig fet, svekker iallfall ikke ryktet om en gjeng av bortskjemte rikmannssønner.., men jeg kjenner jo en jente på jobben som er Stabæk-supporter og hun er iallefall ikke så fancy. A propos Ski Idrettspark så er de oransje sittetribunene noe som ble satt opp uka før seriestarten. Setene er iallefall gode å sitte på siden de svinger opp på hver ytterkant. De tradisjonelle sittetribunene befinner seg på den andre langsiden, trebenker i hele banens lengde i fem-seks rader. De er ikke lette å se på bildet, men jeg tror the Followers vil stå der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Jeg tar med gardintrapp, så jeg og to andre kan ha vår egen hovedtribune på den andre langsida. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Du skal ikke skjems over april gresset på ski stadion. Jeg var på Ulevaal i går og den matta var ganske lik den i Ski. Etter først å ha tatt Nadderudgresset i øysyn tidligere på dagen så det ganske trist ut på Ullevaal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Dette var ikke rette plassen å vise bilder av typisk norsk aprilgress nei. Den gressmatta på Nadderud var vannvittig fet, svekker iallfall ikke ryktet om en gjeng av bortskjemte rikmannssønner.., men jeg kjenner jo en jente på jobben som er Stabæk-supporter og hun er iallefall ikke så fancy. 31335[/snapback] Det skal vel ikke stikkes under en stol at gressmatta på Nadderud ikke alltid har sett like flott og innbydende ut. Men klubben og baneansvarlige har gjort en fantastisk jobb gjennom mange år for å rette det opp og det ser vi resultatene av i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Hei. Jeg har vært her som FFK-supporter før, men har vokst opp på Ski så jeg må jo heie på Follo også. Vil dere se bilder av deres Waterloo så bare kikk på Idrettssparken. Tok bildene med et lite kamera på lørdag. Follo er tøffe og kommet for å bli. Det hjelper ikke med gamle svensker og vinglete folk fra Østfold. 31211[/snapback] kaller du det en fotballbane, kan jo til nød brukes som jorde jo.... gleder meg til å se Ski stadion overfylt av $$!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Det var ikke mye til bane nei! Er det virkelig sånn at vi må betale for å slippe inn på ski "stadion"?? Og hvor skal vi få plass til alle?? Det var trangt nok som det var i Hønefoss, så med mindre Follo også har en jordvoll så blir det vansklig å se bakerst... men uansett hvor trangt og jævlig det blir: ALLE MANN TIL FOLLO!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Det skal vel ikke stikkes under en stol at gressmatta på Nadderud ikke alltid har sett like flott og innbydende ut. 31339[/snapback] Skal det ikke det? Betyr det at jeg kan ta frem div. bilder fra Nadderud som ligger under stolen min? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Det skal vel ikke stikkes under en stol at gressmatta på Nadderud ikke alltid har sett like flott og innbydende ut. 31339[/snapback] Skal det ikke det? Betyr det at jeg kan ta frem div. bilder fra Nadderud som ligger under stolen min? 31354[/snapback] Det stemmer. Nye forskrifter gjeldene fra 1. april sier at disse nå må plasseres under hodeputen. Dispensasjon gis normal ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 den stadionen minner meg litt om sånne g-14 cuper i danmark...de store treningsfeltene som finnes overalt i danmark, bare uten løpebanen og med ørlite grann bedre matte jaja...må vel gjøre d beste ut av det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 den stadionen minner meg litt om sånne g-14 cuper i danmark...de store treningsfeltene som finnes overalt i danmark, bare uten løpebanen og med ørlite grann bedre matte jaja...må vel gjøre d beste ut av det 31368[/snapback] Da jeg var fjorten år var det Dana-cup i Danmark. Brillefine matter. på nivå med nadderud. Noen som vet om det nylig har vært arrangert NM i traktorkjøring på Ski Stadion?? det råder stor tvil om dette Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 den stadionen minner meg litt om sånne g-14 cuper i danmark...de store treningsfeltene som finnes overalt i danmark, bare uten løpebanen og med ørlite grann bedre matte jaja...må vel gjøre d beste ut av det 31368[/snapback] Da jeg var fjorten år var det Dana-cup i Danmark. Brillefine matter. på nivå med nadderud. Noen som vet om det nylig har vært arrangert NM i traktorkjøring på Ski Stadion?? det råder stor tvil om dette 31369[/snapback] Nå er vel i år første året Nadderud matta har vært så strøken, så tidlig, så vil bør kanskje ikke raljere for mye.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 For å ikke snakke om det året man valgte å spare penger på å la gresset gro før RævBK kom på besøk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 De tradisjonelle sittetribunene befinner seg på den andre langsiden, trebenker i hele banens lengde i fem-seks rader. De er ikke lette å se på bildet, 31335[/snapback] Takk Allah. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Stadion i Ski er kliss lik den Stabæk spilte på da vi rykket opp til Eliteserien for 12 år siden. Ja, gresset på Follobanen er kanskje en smule bedre enn det Nadderudmatta var. Ingen grunn til å bli kjepphøye nå. .. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Stadion i Ski er kliss lik den Stabæk spilte på da vi rykket opp til Eliteserien for 12 år siden. Ja, gresset på Follobanen er kanskje en smule bedre enn det Nadderudmatta var. Ingen grunn til å bli kjepphøye nå. .. 31433[/snapback] Sant nok! Nadderud hadde vel noen flere trebenkerader, men ellers så er det mange likheter. Nå er vel heller ikke Follo en like gammel og tradisjonsrik klubb som Stabæk, så det er ikke så værst det dem har fått til på få år. Matta på Nadderud har ikke alltid sett ut sånn som den gjør nå, så tidlig i sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå