stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Video fra Kick-OFF-festen har dumpet ned i posten: Tusen takk, Marcus! Den ble dødbra! Legger ut videoen snart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Hei Lars, Hei $$ ! Vi så videoen på tirsdag også. Kult ! Vi er kjempe fornøyd med resultatet ditt og selvsagt også med reaksjonene, show og "Mosh-pit" i Onkel Blaa. Gleder oss at dere har så mange moro med låtene våre. Tusen takk. Venter spennende på A NEW STABÆK & Gospelsangen. Rock on & Beste Hilsen NO`XQ`S Trøsh, Le Kal, Makka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Takk til NO-XQs for komp, King-Kongs (Pjalle, Makka og Wind-Ching-Chong) for dynamitt-innsats, takk til Marcus og 3M-TEAM fra Tyskland for filming, Stabæk Support for koring og alle andre som elsker Stabæk! Enjoy: SE VIDEO ALLE SAMMEN TIL FOLLO! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Jeg sier, som det står i sangen: Et mesterverk, rett og slett! Jeg har skjønt at det er stor stemning på Kick-off! Neste år, kanskje...??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Jeg sier, som det står i sangen: Et mesterverk, rett og slett! Jeg har skjønt at det er stor stemning på Kick-off! Neste år, kanskje...??? 31301[/snapback] Det blir nok enda bedre stemning på opprykk kalaset Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Jeg sier, som det står i sangen: Et mesterverk, rett og slett! Jeg har skjønt at det er stor stemning på Kick-off! Neste år, kanskje...??? 31301[/snapback] Det blir nok enda bedre stemning på opprykk kalaset 31313[/snapback] .....og det skal jeg være med på!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Jeg sier, som det står i sangen: Et mesterverk, rett og slett! Jeg har skjønt at det er stor stemning på Kick-off! Neste år, kanskje...??? 31301[/snapback] Det blir nok enda bedre stemning på opprykk kalaset 31313[/snapback] .....og det skal jeg være med på!!!! 31315[/snapback] Jeg og, - men uten bananer som trommestikker. Det var en ganske grisete affære. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 19. Februar 2007 Del Skrevet 19. Februar 2007 King-Kong-medlemmet Wind-Ching-Chong mistet hukommelsen for 6-7 år siden. Nå blir det film laget av Amandaprisvinner og Blommenholm-gutt Thomas Lien. Se traileren her: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 19. Februar 2007 Del Skrevet 19. Februar 2007 skremmende og fascinerende, på en viss måte. uff. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå