Pedagogen 15 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Nå kan de av dere som har preget huden med favorittlaget vinne pris for det. Her finner du mer om saken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 "NB! Du må være 18 år for å kunne være med i konkurransen." Da tror jeg Dagbladet utelukker ganske mange. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Ikke at jeg har tenkt å bidra til konkurranse, men dette får meg til å minnes en munter episode under min tid i Skottland. En dedikert Rangersfan gliste i avisen med sin tatovering over hele låret. tatoveringen var en hyllest til hans favorittspiller, den legendariske Ally McCoist. Det kom også en oppfølger av denne historien dagen etter da noen påpekte at det var litt pinlig at han hadde stavet og tatovert inn navnet Ally McOist. For stabæksupportere som føler kallet vil jeg anbefale, Tomas Finnstad eller Vegard Pall Gunnarsson Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Borussia Mönchengladbach orginal logo Le Kal etter Juleparty (for ham) 2002 av NO`XQ`S Forresten gikk han den dagen senere først med "tato" til bakeri Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 21. April 2005 Del Skrevet 21. April 2005 Bjøn Ivar ("Bjørn" på forumet) har garantert det feteste Stabæktatoveringen. Han tatoverte inn på overarmen Helgi's scoringsjubel fra cupfinalen... Bjørn: får du lagt ut bilde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Jeg synes det er veldig flott med jenter som tatoverer Nadderud stadion på stumpen sin. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå