stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Alle mann til arbeid! Daniel Nannskog og Jesper Jansson trenger egne sanger. Dette er skammelig! Forslag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Solskjær sangen til daniel Du er vår nannskog Vår daniel nannskog Du er kongen, du scorer mååål Når kampen er trist og litt kjedelig Ja da scorer daniel igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Flott! Mer! Vi må ha skikkelig brainstorming. Ingenting er for dårlig! Ingenting kan bli for bra! Mel. Tysk Nasjonlsang: "Jesper Jansson, Jesper Jansson, Jesper Jansson elsker vi!" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Melodi ( samme som brukes i fornavn, etternavn er et svin ) Jesper Jansson, Jesper Jansson, Jesper Jansson er vår GUD Jesper jansson er vår gud, jesper jansson, jesper jansson, jesper jansson er vår GUD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 hva med (på svenske nasjonalsangen): Vi elsker Jesper og han er helten vår Det finnes ikke bedre på midten For Jesper, jeg ville ha gitt min høyre hånd :/:For vi vil alltid elske Jesper Jansson:/: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 hva med (på svenske nasjonalsangen): Vi elsker Jesper og han er helten vår Det finnes ikke bedre på midten For Jesper, jeg ville ha gitt min høyre hånd :/:For vi vil alltid elske Jesper Jansson:/: 31491[/snapback] Det å bruke nasjonalsangen kan fort bli å tråkken noen på tærne... Nasjonalsanger er tross alt litt hellig, men skulle man brukt en, tror jeg Jesper hadde likt at det var den svenske. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 hva med (på svenske nasjonalsangen): Vi elsker Jesper og han er helten vår Det finnes ikke bedre på midten For Jesper, jeg ville ha gitt min høyre hånd :/:For vi vil alltid elske Jesper Jansson:/: 31491[/snapback] Det å bruke nasjonalsangen kan fort bli å tråkken noen på tærne... Nasjonalsanger er tross alt litt hellig, men skulle man brukt en, tror jeg Jesper hadde likt at det var den svenske. 31492[/snapback] Tja.. Ja, vi elsker Jesper Jansson, som han stiger frem! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Flere trenger egne sanger: Morten, IA, Holter, Bjørnar, JEppe, Henning, Branimir, Daniel. Kan vi ikke lage noe på sanger som ingen andre bruker, som Christiansund-sangen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 På vei til lunsj lagde jeg en Jesper sang, på egen melodi: VI ER USLÅELIGE FOR VI HAR JESPER JANSSON! VI ER USLÅELIGE FOR VI HAR JESPER JANSSON! VI ER USLÅELIGE FOR VI HAR JESPER JANSSON! VI ER USLÅELIGE FOR VI HAR JESPER JANSSON! Kan presenteres på buss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Går det ikke an å børste støv av Jesper-sangen fra forrige gang han var hos oss? Det er sikkert noen som har den sangen liggende under hodeputa eller stolen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Kan vi ikke bruke Stian Ohr Sangen på Nanne "det kan bare Daniel, og bare, bare han..." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Nasjonalsanger er tross alt litt hellig Det gjelder ikke den svenske Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 22. April 2005 (endret) Del Skrevet 22. April 2005 (endret) kanskje man kan synge denne, på "Internasjonalen" efter at I.A. Olsen har gruset en over sidelinjen Du ha'kke sjans mot IA Olsen Du kommer ikke mer forbi Du kødder ikke mer med I.A. For du vet jo du får svi Endret 22. April 2005 av Pjalle Nøtt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 kanskje man kan synge denne, på "Internasjonalen" efterat I.A. Olsen har gruset en for over sidelinjen Du ha'kke sjans mot IA Olsen Du kommer ikke mer forbi Du kødder ikke mer med I.A. For du vet jo du får svi 31515[/snapback] Min vestkantoppdragelse har gjort at jeg ikke aner hvordan 'Internasjonalen' går, men teksten var kul! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. April 2005 (endret) Del Skrevet 22. April 2005 (endret) Min vestkantoppdragelse har gjort at jeg ikke aner hvordan 'Internasjonalen' går, men teksten var kul! 31516[/snapback] Enig! Kjenner ikke melodien. Dødsfet tekst! edit. ..., men 1. Mai nærmer seg med stormskritt. Jeg kan jo ta en tur til by'n, og lære meg den. Endret 22. April 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. April 2005 (endret) Del Skrevet 22. April 2005 (endret) Min vestkantoppdragelse har gjort at jeg ikke aner hvordan 'Internasjonalen' går, men teksten var kul! 31516[/snapback] Enig! Kjenner ikke melodien. Dødsfet tekst! edit. ..., men 1. Mai nærmer seg med stormskritt. Jeg kan jo ta en tur til by'n, og lære meg den. 31518[/snapback] Fant den: Internasjonalen Så dét er "Internasjonalen", altså. Den har jeg jo hørt før. Endret 22. April 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Internasjonalen + IA blir kongefet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Dritbra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 helt rått !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Nei. Det kan bare Daniel på Stian Ohr-sangen er bra. Internasjonalen bør vi bruke, men den bør vi lage en Stabæk-sang på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Forøvrig håper jeg gutta så på Ishockey kampen i dag - 25-1 sykt ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Jon Blund sangen: Hvem er denne karen med Stabækdrakta på Han minner om Ronaldo i grunn Det er ikke han d'er (det er) Christtian Sund Lalalalalalalala Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 hva med (på svenske nasjonalsangen): Vi elsker Jesper og han er helten vår Det finnes ikke bedre på midten For Jesper, jeg ville ha gitt min høyre hånd :/:For vi vil alltid elske Jesper Jansson:/: 31491[/snapback] Det å bruke nasjonalsangen kan fort bli å tråkken noen på tærne... Nasjonalsanger er tross alt litt hellig, men skulle man brukt en, tror jeg Jesper hadde likt at det var den svenske. 31492[/snapback] Av og til synes jeg det er stas å tråkke folk på tærne. Det er bare sånn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Jon Blund sangen: Hvem er denne karen med Stabækdrakta på Han minner om Ronaldo i grunn Det er ikke han d'er (det er) Christtian Sund Lalalalalalalala 31537[/snapback] La meg sitere han i Flåklypa: "Sjenial" (genial) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Daniel sang forslag: Melodi: Hvis jeg var en fugl..." Når vi skal ha mål og ta tre poeng, Vi har Daniel Nannskog, Vi vinner igjen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Nydelig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Hva med å bruke en melodi hovedpersonene kjenner igjen fra sin svenske oppvekst? F.eks. Pippi-sangen: Her kommer Jesper Jansson, tjolahei, tjolahopp tjola hoppsasa Her kommer Jesper Jansson, her kommer faktisk han! Funker også bra med Daniel: Her kommer Daniel Nannskog tjolahei, tjolahopp tjola hoppsasa Her kommer Daniel Nannskog, her kommer faktisk han! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Hva med å bruke en melodi hovedpersonene kjenner igjen fra sin svenske oppvekst?F.eks. Pippi-sangen: Her kommer Jesper Jansson, tjolahei, tjolahopp tjola hoppsasa Her kommer Jesper Jansson, her kommer faktisk han! Funker også bra med Daniel: Her kommer Daniel Nannskog tjolahei, tjolahopp tjola hoppsasa Her kommer Daniel Nannskog, her kommer faktisk han! 31550[/snapback] I dag synes jeg du leverer bra. Kanskje ikke det mest spennende låtvalget og bommet litt på tonene her og der, men du er trygg som alltid. Jeg håper og tror du går videre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Utrolig bra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 hvilket valg havner vi på? Hmmm.. Kanskje jeg må bli med bussen for å få lært meg teksten, men da blir stabæklars nødt til å stille på det motsatte av den rolige bussturen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå