Alzheimer 2 525 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Hva med å bruke en melodi hovedpersonene kjenner igjen fra sin svenske oppvekst?F.eks. Pippi-sangen: Her kommer Jesper Jansson, tjolahei, tjolahopp tjola hoppsasa Her kommer Jesper Jansson, her kommer faktisk han! Funker også bra med Daniel: Her kommer Daniel Nannskog tjolahei, tjolahopp tjola hoppsasa Her kommer Daniel Nannskog, her kommer faktisk han! 31550[/snapback] NEI! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anja 0 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Daniel Nannskog Melodi: “Daniel Duppsko” (den svenske tv-serien fra 1983) Daniel Nannskog fra svenskenes land, En storartet spiss som gir alt det han kan. Som et lyn, med ballen på tampen, Hjelper Nannskog oss med å vinne kampen. Jah. Er ikke 100% sikker på melodien såååh….Bare å komme med forslag på endringer… Husk; ingen forslag er for dumme ( som dere sa …) =P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Daniel Nannskog Melodi: “Daniel Duppsko” (den svenske tv-serien fra 1983) Daniel Nannskog fra svenskenes land, En storartet spiss som gir alt det han kan. Som et lyn, med ballen på tampen, Hjelper Nannskog oss med å vinne kampen. Jah. Er ikke 100% sikker på melodien såååh….Bare å komme med forslag på endringer… Husk; ingen forslag er for dumme ( som dere sa …) =P 31558[/snapback] Var akkurat der , jeg også. Men jeg syntes "D N fra svenskenes land" låt litt rævva, og kom ikke videre.. Nå når jeg resten av teksten, som jeg ikke kom på, synes jeg det egentlig var ganske bra. Det er tre linjer på slutten. f.eks. han har ræva i gir som en artig tampir nå skulle jeg gjerne vært full på KIR easy peasy ;-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 kanskje man kan synge denne, på "Internasjonalen" efterat I.A. Olsen har gruset en for over sidelinjen Du ha'kke sjans mot IA Olsen Du kommer ikke mer forbi Du kødder ikke mer med I.A. For du vet jo du får svi 31515[/snapback] Min vestkantoppdragelse har gjort at jeg ikke aner hvordan 'Internasjonalen' går, men teksten var kul! 31516[/snapback] Nei. Det kan bare Daniel på Stian Ohr-sangen er bra. Internasjonalen bør vi bruke, men den bør vi lage en Stabæk-sang på. 31534[/snapback] Allright... Har forsøkt å tenke litt her, og har funnet frem til en Stabæk sang på "Internasjonalen" "Jeg synger med for Alle Gutta Fordi jeg digger dere rått og jeg vil aldri svikte Stabæk for mitt hjerte, det er blått" Synes vel egentlig at I.A.'s var kulere men..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Så har jeg en liten en, som bør synges med dyp røst (for den har en litt morsom frisør-svong over seg, - hvis du skjønner hva jeg mener.) Den er til Morten, og går på "Postman Pat" "Mortengutt, - Mortengutt Han har baller med masse futt. Kjenner at det kribler når Morten går og dribler og skyter (så) hardt, så at det lukter krutt" Kom igjen 'a.... litt humor må man da ha!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 22. April 2005 Del Skrevet 22. April 2005 Hva med en sang til Veigar på "Ormen Lange"??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 23. April 2005 Del Skrevet 23. April 2005 Mummisangen: Dadadadada Daniel Nannskog dadadadadada Daniel Nannskog dadadadadadadadadadada til de som har hørt Ranheimsangen, må jo dette være noe.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lena 0 Del Skrevet 23. April 2005 Del Skrevet 23. April 2005 Enig med deg, Alz. Internasjonalen er nesten litt for bra til å "brukes opp" på spillere - selv om det er IA og teksten er rå. Som Stabæksang kan vi ha glede av den i mange tiår etter at IA har kleppet ned sin siste motspiller... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. April 2005 (endret) Del Skrevet 23. April 2005 (endret) Daniel Nannskog Melodi: “Daniel Duppsko” (den svenske tv-serien fra 1983) Daniel Nannskog fra svenskenes land, En storartet spiss som gir alt det han kan. Som et lyn, med ballen på tampen, Hjelper Nannskog oss med å vinne kampen. Jah. Er ikke 100% sikker på melodien såååh….Bare å komme med forslag på endringer… Husk; ingen forslag er for dumme ( som dere sa …) =P 31558[/snapback] Sang til Daniel:Jeg foreslår å bruke Daniel Duppsko-sangen, hvis noen husker den. 24228[/snapback] Jeg er forsatt helt klar for den melodien. Daniel Nannskog fra svenskenes land liker å score i bøtter og spann! Keeperne skjønner jo ikke en dritt, når Daniel skyter med dynamitt! Endret 23. April 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anja 0 Del Skrevet 23. April 2005 Del Skrevet 23. April 2005 Daniel Nannskog Melodi: “Daniel Duppsko” (den svenske tv-serien fra 1983) Daniel Nannskog fra svenskenes land, En storartet spiss som gir alt det han kan. Som et lyn, med ballen på tampen, Hjelper Nannskog oss med å vinne kampen. Jah. Er ikke 100% sikker på melodien såååh….Bare å komme med forslag på endringer… Husk; ingen forslag er for dumme ( som dere sa …) =P 31558[/snapback] Sang til Daniel:Jeg foreslår å bruke Daniel Duppsko-sangen, hvis noen husker den. 24228[/snapback] Jeg er forsatt helt klar for den melodien. Daniel Nannskog fra svenskenes land liker å score i bøtter og spann! Keeperne skjønner jo ikke en dritt, når Daniel skyter med dynamitt! 31616[/snapback] Jeg syns det er kjempe bra =) Bedre enn at vi bare roper Daniel Nannskog ihvertfall! blir så mye mer personlig, og når det også er en melodi han trolig har hørt i oppveksten er det jo bare morsomt. Men det er jo bare min mening da =P Du er flink! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. April 2005 (endret) Del Skrevet 23. April 2005 (endret) Daniel Nannskog fra svenskenes land liker å score i bøtter og spann! Keeperne skjønner jo ikke en dritt, når Daniel skyter med dynamitt! 31616[/snapback] Jeg syns det er kjempe bra =) Bedre enn at vi bare roper Daniel Nannskog ihvertfall! blir så mye mer personlig, og når det også er en melodi han trolig har hørt i oppveksten er det jo bare morsomt. Men det er jo bare min mening da =P Du er flink! 31618[/snapback] åh, takk. liten forandring: Daniel Nannskog fra svenskenes land liker å score i bøtter og spann! Ingen av keeperne skjønner en dritt, når Daniel skyter med dynamitt! Endret 23. April 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 23. April 2005 Del Skrevet 23. April 2005 Kuli Lars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 24. April 2005 Del Skrevet 24. April 2005 Daniel Nannskog fra svenskenes landliker å score i bøtter og spann! Ingen av keeperne skjønner en dritt, når Daniel skyter med dynamitt! Scorer som bare pokker gjør han! 5 mål på tre kamper lar seg absolutt høre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 24. April 2005 (endret) Del Skrevet 24. April 2005 (endret) Gjett hvem som ligger på toppen på Toppscorerlista til Serie-A? Sjekk her! Endret 24. April 2005 av Totto Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 25. April 2005 Del Skrevet 25. April 2005 Sinnsvak tabell det der... Noe som dog er viktig å tenke på i denne sammenheng er at neste motstander - Alta - faktisk har sluppet inn flere mål en vi har scoret. Noen som skal på Nadderud på lørdag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 25. April 2005 (endret) Del Skrevet 25. April 2005 (endret) Noen som skal på Nadderud på lørdag? 31698[/snapback] Nei...... Noen velger å gifte seg på håpløse tidspunkt... Edit: Ikke meg.... Endret 25. April 2005 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 25. April 2005 Del Skrevet 25. April 2005 Noen som skal på Nadderud på lørdag? 31698[/snapback] Nei...... Noen velger å gifte seg på håpløse tidspunkt... Edit: Ikke meg.... 31735[/snapback] Hvis det ikke er deg, hva er problemet da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 25. April 2005 Del Skrevet 25. April 2005 Hehe, si det... Vel, hadde ikke kampen blitt flyttet så hadde jeg kommet meg hjem fra Bergen før kampstart. Satt og håpet på at Løv-Ham borte skulle falle på den helgen, men den gang ei... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå