hdaniels 2 362 Del Skrevet 7. April 2008 (endret) Del Skrevet 7. April 2008 (endret) Kan ikke noen klippe inn en tabell nå, så vi har den til en regnværsdag? Pliis? Jeg har bakgrunnsbilde på moben fra da vi ledet serien i fjor. Tok bilde at tabelen fra tekst-tv. Alltid deilig å se på Samme her, bare at bildet mitt er fra i går kveld:) Edit: Tekst-tv tabellen er ikke noe mindre lystig av at LSK nå er på bunnen.. Endret 7. April 2008 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 7. April 2008 Del Skrevet 7. April 2008 Kan ikke noen klippe inn en tabell nå, så vi har den til en regnværsdag? Pliis? Jeg har bakgrunnsbilde på moben fra da vi ledet serien i fjor. Tok bilde at tabelen fra tekst-tv. Alltid deilig å se på Samme her, bare at bildet mitt er fra i går kveld:) Edit: Tekst-tv tabellen er ikke noe mindre lystig av at LSK nå er på bunnen.. Vakkert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 7. April 2008 Del Skrevet 7. April 2008 Kan ikke noen klippe inn en tabell nå, så vi har den til en regnværsdag? Pliis? Jeg har bakgrunnsbilde på moben fra da vi ledet serien i fjor. Tok bilde at tabelen fra tekst-tv. Alltid deilig å se på Samme her, bare at bildet mitt er fra i går kveld:) Edit: Tekst-tv tabellen er ikke noe mindre lystig av at LSK nå er på bunnen.. Vakkert Jepp, men samboern lurte på om det hadde klikket for meg, når jeg satte opp denne på Text-TV i 30 min mens jeg satt å jobbet. Er det rart vi kaller oss fotballidioter. Det er bare så uventet å gøy etter 0-0 mot Molde i føste runde. Har det noen gang hendt at ingen lag har vunnet de 2 første kampene?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 7. April 2008 Del Skrevet 7. April 2008 og opp med seg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 8. April 2008 Del Skrevet 8. April 2008 Det at ingen har vunnet borte i sin første bortekamp i serien kan tyde på at vi får tidenes jevneste serie. Det lover godt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 873 Del Skrevet 8. April 2008 Del Skrevet 8. April 2008 satser på at vi kliner til med den første mot B&G Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
carmaa 1 Del Skrevet 8. April 2008 Del Skrevet 8. April 2008 Deilig... Synes det er morsomt at SS fortsatt bruker Text-TV -tabellen som referanse. Det er liksom ikke fakta før det står i gult mot sort sammen med spådamer og "frekk chat" på en 4:3 skjerm Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 8. April 2008 Del Skrevet 8. April 2008 Deilig... Synes det er morsomt at SS fortsatt bruker Text-TV -tabellen som referanse. Det er liksom ikke fakta før det står i gult mot sort sammen med spådamer og "frekk chat" på en 4:3 skjerm tekst-tv kan du liksom ikke føkke med... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 8. April 2008 Del Skrevet 8. April 2008 Deilig... Synes det er morsomt at SS fortsatt bruker Text-TV -tabellen som referanse. Det er liksom ikke fakta før det står i gult mot sort sammen med spådamer og "frekk chat" på en 4:3 skjerm tekst-tv kan du liksom ikke føkke med... Også er plutselig æ kommet inn i tekst-tv alfabetet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 8. April 2008 Del Skrevet 8. April 2008 Spesielt at etter to serierunder så har alle lag bortsett fra LSK og Molde vunnet en kamp, og alle lag bortsett fra tromsø og Stabæk har tapt en kamp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 8. April 2008 Del Skrevet 8. April 2008 Sender denne på topp foran mer svada om hvor fint det er at å hylle grådige spillere. Stabæk på topp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 8. April 2008 Del Skrevet 8. April 2008 Stabæk på topp! Utvilsomt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 8. April 2008 Del Skrevet 8. April 2008 ...og troverdigheten til Alan på bunn! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 9. April 2008 Del Skrevet 9. April 2008 opp med seg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 9. April 2008 Del Skrevet 9. April 2008 Helt opp da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 9. April 2008 Del Skrevet 9. April 2008 sånn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 9. April 2008 Del Skrevet 9. April 2008 Opp igjen:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 10. April 2008 Del Skrevet 10. April 2008 Vi satser på å holde denne på topp hele sesongen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 10. April 2008 Del Skrevet 10. April 2008 ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 10. April 2008 Del Skrevet 10. April 2008 Egentlig litt lei av mange døve innlegg for å holde denne tråden på topp. Går det ikke an å legge denne som prioritert når Stabæk leder serien? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 10. April 2008 Del Skrevet 10. April 2008 Egentlig litt lei av mange døve innlegg for å holde denne tråden på topp. Går det ikke an å legge denne som prioritert når Stabæk leder serien? Er vel litt av sjarmen at vi må gjøre en "innsats" for at den skal ligge her.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 10. April 2008 Del Skrevet 10. April 2008 enig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 10. April 2008 Del Skrevet 10. April 2008 helt opp med seg!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 10. April 2008 Del Skrevet 10. April 2008 Egentlig litt lei av mange døve innlegg for å holde denne tråden på topp. Går det ikke an å legge denne som prioritert når Stabæk leder serien? Er vel litt av sjarmen at vi må gjøre en "innsats" for at den skal ligge her.. Javel, da gir jeg opp den diskusjonen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 10. April 2008 Del Skrevet 10. April 2008 OPP TIL TOPP! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 10. April 2008 Del Skrevet 10. April 2008 OPP TIL TOPP! opp, opp, opp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 11. April 2008 Del Skrevet 11. April 2008 Tipptopp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 11. April 2008 Del Skrevet 11. April 2008 god morgen:) opp og hopp, Stabæk på topp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 11. April 2008 Del Skrevet 11. April 2008 helt opp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 11. April 2008 Del Skrevet 11. April 2008 Jaddaaaaaaaaaaa vi er på topp!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå