mortinhjata 0 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=516218 - Anders Grönhagen: "For tidlig å dele ut gullet til Stabæk nå!" ...JA SÆRLIG! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Hva snakker han om, Stabæk kan ikke tape de Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Tullprat fra Grönhagen.. Ser ut som de fleste har glemt at vi faktisk fikk en pen slump penger for Somen, og at de pengene (forhåpentligvis) blir omsatt i kvalitet i løpet av sommeren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Tullprat fra Grönhagen.. Ser ut som de fleste har glemt at vi faktisk fikk en pen slump penger for Somen, og at de pengene (forhåpentligvis) blir omsatt i kvalitet i løpet av sommeren. Inntil vi har fått inn de erstatterne du prater om har Grönhagen helt rett i mine øyne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Inntil vi har fått inn de erstatterne du prater om har Grönhagen helt rett i mine øyne. Vet ikke om jeg helt liker den tonen din, Slum! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 9. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 9. Juni 2008 (endret) Så du regner det som usannsynlig at en skadefri Andersson vil prestere på et lavere nivå enn Somen gjorde i sine siste kamper, Slum? Johan er allerede innspilt. Men det gjenstår selvsagt å se om Andersson vil bli/ holde seg skadefri. Noe som for øvrig gjelder alle nøkkelspillere. Endret 9. Juni 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Så du regner det som usannsynlig at en skadefri Andersson vil prestere på et lavere nivå enn Somen gjorde i sine siste kamper, Slum? Han har til gode å imponere meg... Foreløpig ser han ut som en av ungutta som får sjansen når han får sjansen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 9. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 9. Juni 2008 (endret) Nja, han spilte en OK kamp mot Lillestrøm, idet vi tok vår første serieseier. Helt greit med skåringene mot Glimt og Lyn også. Ujevnt nivå, javel. Men det var også varemerket til Somen i vår. Endret 9. Juni 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andrew 0 Del Skrevet 9. Juni 2008 Del Skrevet 9. Juni 2008 Nå må vi bare snappe en spiller foran øynene til Grønhagen så har vi gjort han forbanna. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 11. Juni 2008 Del Skrevet 11. Juni 2008 Jøyemeg! Se hva som holdt på å snike seg ut av førstesiden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 11. Juni 2008 Del Skrevet 11. Juni 2008 Stabæk i Champions League hvis dette holder! (sikle,sikle) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 12. Juni 2008 Del Skrevet 12. Juni 2008 Ja det hadde ikke vært dumt, nesten som Ingebrigt har drømt om semifinale mot FC Barcelona. Eneste minus er at det er en 4-5 år for sent...etter Jensens drøm! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 17. Juni 2008 Del Skrevet 17. Juni 2008 Opp igjen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 18. Juni 2008 Del Skrevet 18. Juni 2008 . Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 21. Juni 2008 Del Skrevet 21. Juni 2008 !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vara 0 Del Skrevet 23. Juni 2008 Del Skrevet 23. Juni 2008 . Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 23. Juni 2008 Del Skrevet 23. Juni 2008 Jaja, hvis man kjeder seg, eller er stressa, irritert, eller jeg vet ikke hva nå om dagen, ja så smiler man da alltid uansett likevel. Jeg satser på at vi forblir på topp slik at jeg ikke trenger å lage resten av humørskalaen, og ikke minst at humøret for 2008 forblir på et Prima Verisk nivå. Meldi: Mathiesen/Falsk Text: lba http://www.youtube.com/watch?v=hl2LmL8VwdE Det er en fin dag for scoring av mål Det er en fin, fin dag for vi er laget av stål. Det er en fin dag selv om Somen er deportert For en fin dag å sette Andersson på. Og målene høljer, jeg bare synger og ler. Jeg har blitt utvist i dag, det er slikt som skjer. Har mistet bredden og brukket begge ben Det er en fin dag om erstatter’n er sen. Min trener sa: "Her trengs det gull, denne klubben har jo null” Så jeg sa: "Bare begynn å golle, bare klin til slik som Kolle. (Noe måtte rime. ) For gullet står jo høyt i kurs i dag". Det er en fin dag, for Lillestrøm har rykket ned. Det er en fin, fin dag, trenger aldri handse no' mer. Nei, det er en fin dag å skyte dem i senk Det er en fin dag å varme vår benk. Min psykiatriker sa: "Du store min, du er jo splitterpine gal!" Men jeg sa: "Bare solen skinner og Steen Jensen mimrer minner, da synes jeg at livet det er godt, å ha ha ha". Det er en fin dag å være litt blaa. Det er en fin, fin dag, ikke være normal. Trallalla...heisann. Heia! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 23. Juni 2008 Del Skrevet 23. Juni 2008 Jaja, hvis man kjeder seg, eller er stressa, irritert, eller jeg vet ikke hva nå om dagen, ja så smiler man da alltid uansett likevel. Jeg satser på at vi forblir på topp slik at jeg ikke trenger å lage resten av humørskalaen, og ikke minst at humøret for 2008 forblir på et Prima Verisk nivå. Meldi: Mathiesen/Falsk Text: lba http://www.youtube.com/watch?v=hl2LmL8VwdE Det er en fin dag for scoring av mål Det er en fin, fin dag for vi er laget av stål. Det er en fin dag selv om Somen er deportert For en fin dag å sette Andersson på. Og målene høljer, jeg bare synger og ler. Jeg har blitt utvist i dag, det er slikt som skjer. Har mistet bredden og brukket begge ben Det er en fin dag om erstatter’n er sen. Min trener sa: "Her trengs det gull, denne klubben har jo null” Så jeg sa: "Bare begynn å golle, bare klin til slik som Kolle. (Noe måtte rime. ) For gullet står jo høyt i kurs i dag". Det er en fin dag, for Lillestrøm har rykket ned. Det er en fin, fin dag, trenger aldri handse no' mer. Nei, det er en fin dag å skyte dem i senk Det er en fin dag å varme vår benk. Min psykiatriker sa: "Du store min, du er jo splitterpine gal!" Men jeg sa: "Bare solen skinner og Steen Jensen mimrer minner, da synes jeg at livet det er godt, å ha ha ha". Det er en fin dag å være litt blaa. Det er en fin, fin dag, ikke være normal. Trallalla...heisann. Heia! Tusen takk! Nå ble jeg ORDENTLIG glad! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 24. Juni 2008 Del Skrevet 24. Juni 2008 Oppsan! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 25. Juni 2008 Del Skrevet 25. Juni 2008 der! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 29. Juni 2008 (endret) Del Skrevet 29. Juni 2008 (endret) Ooops! Der hoppet denne nesten ut av 1. siden! Jaja, fortsatt på topp! Endret 29. Juni 2008 av nr.25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 30. Juni 2008 Del Skrevet 30. Juni 2008 Opp igjen! Stabæk må vinne mot Vålerengen, og FFK tape. Da er normalen gjenoprettet:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 2. Juli 2008 Del Skrevet 2. Juli 2008 Hei, på side 2?! Vi leder da enda, og dette går så bra så. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 4. Juli 2008 Del Skrevet 4. Juli 2008 Slår vi enga er vi fortsatt på topp! Garantert! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blueeagle 16 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Ræva kamp i dag men vi er nå fremdeles på topp. Det kan vi jo også være etter morgendagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Ræva kamp i dag men vi er nå fremdeles på topp. Det kan vi jo også være etter morgendagen Tiden frem til kampen i morgen er ferdig, kan også være siste gang vi ser Stabæk på toppen av tabellen i 2008. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blueeagle 16 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Ræva kamp i dag men vi er nå fremdeles på topp. Det kan vi jo også være etter morgendagen Tiden frem til kampen i morgen er ferdig, kan også være siste gang vi ser Stabæk på toppen av tabellen i 2008. Makan til pessimisme!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 6. Juli 2008 Del Skrevet 6. Juli 2008 Får håpe på Viking i morgen. Men kampen om medalje er ikke over, er vel oss og tre andre som kan kjempe om gull. Også er det fire utfordrere, men aldri si aldri. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 7. Juli 2008 Del Skrevet 7. Juli 2008 Er faktisk på topp ennå....gudene vet om vi er etter kampen idag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 7. Juli 2008 Del Skrevet 7. Juli 2008 Er faktisk på topp ennå....gudene vet om vi er etter kampen idag... FFK pleier å floppe når de får lukten av serieledelsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå