Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsatt et hyggelig syn... Synes det er litt overdrevet å si at FFK puster oss i nakken, ingen i TL har flere poeng ned til nestemann enn oss..

tabellen4.jpg

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp!

Vi har fortsatt en teoretisk mulighet til å få tidenes høyeste poengsum i TL, men det forutsetter seier i samtlige kamper resten av sesongen. RBK klarte 63 poeng, og vi vil med 9 strake seiere ende opp med 64.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter det som dette havner vi på topp over alt. Seier i 7 kamper på rad. Hva er klubbrekorden? Kan'ke være langt unna?

Ifølge Elaang er det ny rekord.

I 1997 klarte vi 6 på rad, nå har vi klart 7. :D

Seks på rad i serien, ja, men det var et cuptap midt inne i den rekka.

Ellers ser jeg at det ikke er helt rekord enda - den er faktisk fra tidligere i år: 8 på rad fra 3-0 over Brann til 2-0 over Fram Larvik i NM

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp på Topp;)

Stabæk har endelig fått den annerkjenelsen som klubben fortjenner, fantastisk kommentar av Eirik Bakke etter Brann - RBK kampen: - Ja, det vi presterte i dag var ikke godt nok. Jeg vet ikke hva som skjer, men vi tør ikke spille fotball. På hjemmebane skal vi tørre mer enn dette. Dette RBK-laget her er ikke all verden - det er ikke Stabæk akkurat...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp på Topp;)

Stabæk har endelig fått den annerkjenelsen som klubben fortjenner, fantastisk kommentar av Eirik Bakke etter Brann - RBK kampen: - Ja, det vi presterte i dag var ikke godt nok. Jeg vet ikke hva som skjer, men vi tør ikke spille fotball. På hjemmebane skal vi tørre mer enn dette. Dette RBK-laget her er ikke all verden - det er ikke Stabæk akkurat...

Link?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp på Topp;)

Link?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=534874

Midt nedi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp på Topp;)

Link?

Linken... :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk På Topp!
  • Opprett ny...