Randers 40 Del Skrevet 27. August 2008 Del Skrevet 27. August 2008 Nesten ute... Tror dere vi klarer å holde denne tråden oppe hel tiden, nå som vi går for å slå RBK i antall seriemesterskap på rad...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 helt opp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 28. August 2008 (endret) Del Skrevet 28. August 2008 (endret) Nesten ute... Tror dere vi klarer å holde denne tråden oppe hel tiden, nå som vi går for å slå RBK i antall seriemesterskap på rad...? Hmm, som den tallnerden jeg er, klarte jeg ikke å dy meg å regne på den kommentaren her. For å slå Rosenborg må vi ha 14 seriemesterskap på rad. Det tilsvarer 4815 dager (dags dato til 02.11.2022). I snitt kommer det ca 2 nye poster i denne tråden per dag, noe som vil tilsvare 9630 nye poster i løpet av den tiden. Dette igjen vil si at denne tråden vil være på 997 sider når vi går sesongen 2022 er ferdigspilt. Ikke noe som litt hjernetrim for å våkne etter lunsjen. Endret 28. August 2008 av Blå_i_eksil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Nesten ute... Tror dere vi klarer å holde denne tråden oppe hel tiden, nå som vi går for å slå RBK i antall seriemesterskap på rad...? Hmm, som den tallnerden jeg er, klarte jeg ikke å dy meg å regne på den kommentaren her. For å slå Rosenborg må vi ha 14 seriemesterskap på rad. Det tilsvarer 4815 dager (dags dato til 02.11.2022). I snitt kommer det ca 2 nye poster i denne tråden per dag, noe som vil tilsvare 9630 nye poster i løpet av den tiden. Dette igjen vil si at denne tråden vil være på 997 sider når vi går sesongen 2022 er ferdigspilt. Ikke noe som litt hjernetrim for å våkne etter lunsjen. Har du tatt med i beregningen at tråden ikke relevant utenfor sesongen, før vi topper antall seriemesterskap. Hva med sommerperioder hvor aktiviteten senkes? Vi trenger nøyaktige tall om vi skal overleve som supportergruppe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Hæwhatsjjz, javelda! På topp Slapp av det blir 1-3... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 29. August 2008 Del Skrevet 29. August 2008 nesten ute, opp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 29. August 2008 Del Skrevet 29. August 2008 Knuse LSK..enda mere på topp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 29. August 2008 Del Skrevet 29. August 2008 Knuse LSK..enda mere på topp! Burde snart gjøre denne sticky på topp (selv om det tar bort sjarmen ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 30. August 2008 Del Skrevet 30. August 2008 opp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 31. August 2008 Del Skrevet 31. August 2008 opp på topp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 31. August 2008 Del Skrevet 31. August 2008 jada! bruker denne til å få annan lenger ned! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 31. August 2008 Del Skrevet 31. August 2008 Annan er i RBK forum han nå... Våre to argeste konkurenter om seriegullet, fikk 1 poeng hver seg. Håper på økning av ledelsen i morgen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 31. August 2008 Del Skrevet 31. August 2008 Haha, jeg fant tråden, På bånn, Hva gjør vi nå? Godt å se at den ligger godt plantet på side 111 Stabæk på topp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 1. September 2008 (endret) Del Skrevet 1. September 2008 (endret) Haha, jeg fant tråden, På bånn, Hva gjør vi nå?Godt å se at den ligger godt plantet på side 111 Stabæk på topp! Må jeg dra den opp igjen? Stabæk skal ha 3 poeng På topp for å bli! Endret 1. September 2008 av nr.25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
General Madness 147 Del Skrevet 1. September 2008 Del Skrevet 1. September 2008 Vi leder vel ennå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 2. September 2008 Del Skrevet 2. September 2008 Vi leder vel ennå? Ja det gjør vi:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 2. September 2008 Del Skrevet 2. September 2008 Utrolig bra runde for oss, tross at det var kjipt å miste ledelsen i Lillestrøm. Vi gikk fra å være 8 runder fra gull, med 4 poengs forsprang, til å være 7 runder fra gull, med samme ledelse. Så lenge ingen kommer nærmere er det greit. Fint med pause nå, og Godset hjemme i neste kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 2. September 2008 Del Skrevet 2. September 2008 Jeg driver og leker mad tanken på hvor mange poeng vi trenger for å vinne... Er vi langt unna med 3 poeng i hjemmekampene mot Godset, Hamkam og Molde...? Kan det holde..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 2. September 2008 Del Skrevet 2. September 2008 Jeg driver og leker mad tanken på hvor mange poeng vi trenger for å vinne... Er vi langt unna med 3 poeng i hjemmekampene mot Godset, Hamkam og Molde...? Kan det holde..? Altså får vi 51 poeng, og det er godt mulig det holder det altså! Men jeg har ingen tro på at vi taper resten av bortekampene våre. Bare for å kaste et tall ut i luften tipper jeg at vi klarer 17 poeng til, altå ender vi på 56 noe som skal holde fint til gull. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 2. September 2008 Del Skrevet 2. September 2008 Jeg digger optimismen din! Flere som har innspill?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 2. September 2008 Del Skrevet 2. September 2008 Det er jo ikke så veldig usannsynlig da. Stabæk - Godset 3 poeng Viking - Stabæk 1 poeng Stabæk - Molde 3 poeng Stabæk - HamKam 3 poeng Brann - Stabæk 1 poeng Stabæk - Vålerenga 3 poeng Tromsø - Stabæk 3 poeng Det er mulig, selv om det blir veldig vanskelig. Eventuelt tar vi tre poeng i Stavanger og bare ett i Tromsø... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 2. September 2008 Del Skrevet 2. September 2008 Det er jo ikke så veldig usannsynlig da. Stabæk - Godset 3 poeng Viking - Stabæk 1 poeng Stabæk - Molde 3 poeng Stabæk - HamKam 3 poeng Brann - Stabæk 1 poeng Stabæk - Vålerenga 3 poeng Tromsø - Stabæk 3 poeng Det er mulig, selv om det blir veldig vanskelig. Eventuelt tar vi tre poeng i Stavanger og bare ett i Tromsø... Litt mer pessimistisk, men gull likevel: Hjemmekampene: 3 1 0 Bortekampene: 1 1 1 Totalt siste syv: 4 2 1 = 14p => 53p totalt FFK og TIL kan maks få 56 poeng, og er i praksis sjanseløse på 53 poeng også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 3. September 2008 (endret) Del Skrevet 3. September 2008 (endret) Nesten ute... Tror dere vi klarer å holde denne tråden oppe hel tiden, nå som vi går for å slå RBK i antall seriemesterskap på rad...? Hmm, som den tallnerden jeg er, klarte jeg ikke å dy meg å regne på den kommentaren her. For å slå Rosenborg må vi ha 14 seriemesterskap på rad. Det tilsvarer 4815 dager (dags dato til 02.11.2022). I snitt kommer det ca 2 nye poster i denne tråden per dag, noe som vil tilsvare 9630 nye poster i løpet av den tiden. Dette igjen vil si at denne tråden vil være på 997 sider når vi går sesongen 2022 er ferdigspilt. Ikke noe som litt hjernetrim for å våkne etter lunsjen. Har du tatt med i beregningen at tråden ikke relevant utenfor sesongen, før vi topper antall seriemesterskap. Hva med sommerperioder hvor aktiviteten senkes? Vi trenger nøyaktige tall om vi skal overleve som supportergruppe. Var ikke klar over at vi tillot vinterdvale for denne tråden. Trodde vi måtte holde den oppe hele veien til ny sesong start ved seriemesterskap. En annen ting jeg ikke har tatt med er at kanskje noen andre lag vil lede tippeligaen de første rundene enkelte ganger. Når det gjelder senking i aktivitet under sommerferien var det tatt med i de 2 postene per uke. Endret 3. September 2008 av Blå_i_eksil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 3. September 2008 Del Skrevet 3. September 2008 Nesten ute... Tror dere vi klarer å holde denne tråden oppe hel tiden, nå som vi går for å slå RBK i antall seriemesterskap på rad...? Hmm, som den tallnerden jeg er, klarte jeg ikke å dy meg å regne på den kommentaren her. For å slå Rosenborg må vi ha 14 seriemesterskap på rad. Det tilsvarer 4815 dager (dags dato til 02.11.2022). I snitt kommer det ca 2 nye poster i denne tråden per dag, noe som vil tilsvare 9630 nye poster i løpet av den tiden. Dette igjen vil si at denne tråden vil være på 997 sider når vi går sesongen 2022 er ferdigspilt. Ikke noe som litt hjernetrim for å våkne etter lunsjen. Har du tatt med i beregningen at tråden ikke relevant utenfor sesongen, før vi topper antall seriemesterskap. Hva med sommerperioder hvor aktiviteten senkes? Vi trenger nøyaktige tall om vi skal overleve som supportergruppe. Var ikke klar over at vi tillot vinterdvale for denne tråden. Trodde vi måtte holde den oppe hele veien til ny sesong start ved seriemesterskap. En annen ting jeg ikke har tatt med er at kanskje noen andre lag vil lede tippeligaen de første rundene enkelte ganger. Når det gjelder senking i aktivitet under sommerferien var det tatt med i de 2 postene per uke. Du kan vel argumentere at vi over vinteren ligger på delt førsteplass, men det vil fortsatt være mindre generell aktivitet, så det vil ikke kreve like mange innlegg for å holde denne tråden på førstesiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 4. September 2008 Del Skrevet 4. September 2008 . Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 5. September 2008 Del Skrevet 5. September 2008 Vi vil fortsatt være på topp i minimum 16 dager til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 7. September 2008 Del Skrevet 7. September 2008 Side 2? Stabæk på topp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 7. September 2008 Del Skrevet 7. September 2008 opp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 8. September 2008 (endret) Del Skrevet 8. September 2008 (endret) Jeg driver og leker mad tanken på hvor mange poeng vi trenger for å vinne... Er vi langt unna med 3 poeng i hjemmekampene mot Godset, Hamkam og Molde...? Kan det holde..? Under er en liste over antall poeng man må ha hatt for å få gull siden 2000. Altså ett poeng mer enn lag nummer to. Kan nesten virke som at seier mot Molde, Ham Kam og Godset kan gjøre biffen. Fikser vi 50 poeng så tror jeg vi er ganske sikkert seriemester. Men uansett. Det viktigste først er 3 poeng mot Godset. X-fingrene for seier. 2007 49 2006 47 2005 46 2004 47 2003 48 2002 51 2001 57 2000 48 Endret 8. September 2008 av BlaaDrømArena Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 8. September 2008 Del Skrevet 8. September 2008 Jeg driver og leker mad tanken på hvor mange poeng vi trenger for å vinne... Er vi langt unna med 3 poeng i hjemmekampene mot Godset, Hamkam og Molde...? Kan det holde..? Under er en liste over antall poeng man må ha hatt for å få gull siden 2000. Altså ett poeng mer enn lag nummer to. Kan nesten virke som at seier mot Molde, Ham Kam og Godset kan gjøre biffen. Fikser vi 50 poeng så tror jeg vi er ganske sikkert seriemester. Men uansett. Det viktigste først er 3 poeng mot Godset. X-fingrene for seier. 2007 49 2006 47 2005 46 2004 47 2003 48 2002 51 2001 57 2000 48 Det betyr at gullet skal begynne å nærme seg den velkjente boksen i løpet av de fire neste rundene, og at vi forhåpentligvis ikke er avhengige av gode resultater i de relativt vanskelige, tre siste kampene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå