alltidblaa 3 016 Del Skrevet 18. September 2005 Del Skrevet 18. September 2005 Right where we want to be... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørgen$en 0 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Nå hadde den falt ned igjen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Serieleder. SERIELEDER. S E R I E L E D E R ! ! ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 OPP! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Serieleder. I to divisjoner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Serieleder. I to divisjoner. Stabæk på topp! http://www.n3sport.no/03/Table.asp?TournamentId=257666 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 Nå var tråden langt nede på side 2 igjen gitt. Opp. Opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Muffen 0 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 Snart er dere nede fra toppen igjen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Snart er dere nede fra toppen igjen Takk for hjelpen. Holder tråden på side 1! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Nå var tråden langt nede på side 2 igjen gitt. Opp. Opp. Så korte sider dere har'a! Denne ha'kke vært i nærheten av side 2 hos meg. Number of posts to show for each topic page 40Number of topics to show for each forum page 40 Opp igjen... alltid, uansett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Nå var tråden langt nede på side 2 igjen gitt. Opp. Opp. Så korte sider dere har'a! Denne ha'kke vært i nærheten av side 2 hos meg. Number of posts to show for each topic page 40 Number of topics to show for each forum page 40 Opp igjen... alltid, uansett! Ja - jeg har korte sider (standard). Og nå var denne tråden på vei ned på side 2 igjen, gitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Synes tråden er temmelig høyt oppe jeg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Staaaaabæk rykker opp igjen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 25. September 2005 Del Skrevet 25. September 2005 Nå tror jeg vi blir her! Ut sesongen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 25. September 2005 Del Skrevet 25. September 2005 Synes tråden er temmelig høyt oppe jeg! Temmelig holder ikke... Sånn!!!! HOHO! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 25. September 2005 Del Skrevet 25. September 2005 Ååhhh. Så sinnsykt digg med seier i dag. Og at sf tapte er strålende. De 5 poengene skal bare øke !! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 25. September 2005 Del Skrevet 25. September 2005 og at Moss tapte også. da er det vel 8 poeng ned til kvalikk. seier neste og vi er nesten sikret Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 25. September 2005 Del Skrevet 25. September 2005 seier på de to neste kampene og poeng mot sf, èr sikret! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 26. September 2005 Del Skrevet 26. September 2005 OPP! BARE CA. 7 MND TIL SERIESTART I ELITEN! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 26. September 2005 Del Skrevet 26. September 2005 Flytter denne litt opp jeg, men stiller samtidig et spørsmål - hvis det er greit da? Hva faen gjør vi nå? Vi er kommet til madag kveld og har vel aldri følt at tidsrommet til neste kamp har vært så stort som det er nå. Sitter liksom bare å venter, når man i tillegg vet at det snart dukker opp en 2 ukers pause, kan det fort gå en mnd før vi er klarer - det er faen meg lenge til det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 26. September 2005 Del Skrevet 26. September 2005 anbefaler poker på internett.Det du vinner donerer du til tifo mot Sandefjord... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 27. September 2005 Del Skrevet 27. September 2005 Flytter denne litt opp jeg, men stiller samtidig et spørsmål - hvis det er greit da? Hva faen gjør vi nå? Vi er kommet til madag kveld og har vel aldri følt at tidsrommet til neste kamp har vært så stort som det er nå. Sitter liksom bare å venter, når man i tillegg vet at det snart dukker opp en 2 ukers pause, kan det fort gå en mnd før vi er klarer - det er faen meg lenge til det! må si meg helt enig i det du skriver der du får bare nyte det å se på tabbelen da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 27. September 2005 Del Skrevet 27. September 2005 Flytter denne litt opp jeg, men stiller samtidig et spørsmål - hvis det er greit da? Hva faen gjør vi nå? Vi er kommet til madag kveld og har vel aldri følt at tidsrommet til neste kamp har vært så stort som det er nå. Sitter liksom bare å venter, når man i tillegg vet at det snart dukker opp en 2 ukers pause, kan det fort gå en mnd før vi er klarer - det er faen meg lenge til det! Det er med følelse av fortvilelse jeg tenker på november. Og desember. Og januar. Og februar. Og mars. Jeg innrømmer at dette er første sesongen jeg er en fanatisk supporter, selv om jeg har fulgt Stabæk i mange år. Før kunne jeg overleve vinteren med engelsk fotball og champions league. Det er jo selvfølgelig fortsatt greit - men det er ikke det samme lenger. Er det noen som har gode råd mot vinterdepresjon (fotballpausen mellom to sesonger)... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 27. September 2005 (endret) Del Skrevet 27. September 2005 (endret) Det er med følelse av fortvilelse jeg tenker på november. Og desember. Og januar. Og februar. Og mars. Jeg innrømmer at dette er første sesongen jeg er en fanatisk supporter, selv om jeg har fulgt Stabæk i mange år. Før kunne jeg overleve vinteren med engelsk fotball og champions league. Det er jo selvfølgelig fortsatt greit - men det er ikke det samme lenger. Er det noen som har gode råd mot vinterdepresjon (fotballpausen mellom to sesonger)... Det er mange høydepunkter å se frem til i vintersesongen også: Først kommer offentliggjøringen av terminlisten, med dertil utblinking av langtur(er). Så starter treningskampene ganske så fort på nyåret, med mulighet for turer til bortgjemte avkroker i Sverige, eller til og med langtur til LaManga. Og for ikke å glemme alle diskusjoner om spillere som kommer eller går! Jeg trodde at sist vinter skulle bli veldig lang, men vips, så var det seriestart! Endret 27. September 2005 av Totto Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. September 2005 Del Skrevet 27. September 2005 Ja, forrige vinter gikk nesten litt for fort. Ingenting å grue seg til, Albert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 27. September 2005 Del Skrevet 27. September 2005 Takk for oppmuntrende ord. Jeg er jo litt spent på terminlisten. Særlig dersom Bodø/Glimt ikke rykker ned. Har nemlig en sønn som bor i Bodø fra november. Så når jeg får terminlista vet jeg jo når jeg skal besøke ham... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 29. September 2005 Del Skrevet 29. September 2005 Stille her i dag... Opp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 30. September 2005 Del Skrevet 30. September 2005 VAR BORTE FRA MIN 1. SIDE Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 På side 2 igjen -skandale- Stabæk på topp.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 117 Del Skrevet 2. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 2. Oktober 2005 (endret) På side 2 igjen -skandale- Stabæk på topp.. Stabæk er på topp, og der skal vi bli. Med 4 poeng til er vi nesten garantert opprykk, kommer 3 av dem mot Sandefjord holder det også til Seier i Addecoligaen. Med 5 er vi 100% sikkert garantert opprykk, og da vil vi også vinne hvis vi tar poeng mot Sandefjord. Det blir en viktig kamp for oss, men vi kan uansett avgjøre det på egenhånd! Livet er lekkert for dem som heier på Stabæk (i hvert fall i 2005, ikke noe moro på vei hjem fra Ullevål i fjor - men det er historie) Endret 2. Oktober 2005 av Bjornh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå