solli 0 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 nesten så tråden falt ut nå..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 OPP! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 7. Oktober 2005 Del Skrevet 7. Oktober 2005 hmmm Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 7. Oktober 2005 Del Skrevet 7. Oktober 2005 Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 9. Oktober 2005 Del Skrevet 9. Oktober 2005 4 poeng til eller 3 poeng og moss mister poeng og vi er klare for direkte opprykk!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 9. Oktober 2005 Del Skrevet 9. Oktober 2005 4 poeng til eller 3 poeng og moss mister poeng og vi er klare for direkte opprykk!!! Med seier mot Sandefjord er det uansett i boks. Da kan ikke både Sandefjord og Moss passere oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 det var langt borte, det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 15. Oktober 2005 Del Skrevet 15. Oktober 2005 - joda, alltid på topp, uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 15. Oktober 2005 Del Skrevet 15. Oktober 2005 får satse på å være på topp eter kampen på søndag og! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 ....vi er på topp, men NÅ DRITER JEG FAKTISK I OM VI BLIR NR 2!! Så jævlig digg med opprykk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Så utroooooooooooooooooooooooooooooooolig deilig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi er tilbake der vi hører hjemme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 17. Oktober 2005 (endret) ....vi er på topp, men NÅ DRITER JEG FAKTISK I OM VI BLIR NR 2!! Så jævlig digg med opprykk! Både enig og uenig. Lykkelig over å ha sikret TL, men sesongmålet har - slik jeg har sett det - vært å vinne tippeligaen. Min bakgrunn på PC'en har kampprogrammet for i år, og der står det: 30. oktober: Pors hjemme Vi feirer seriemesterskapet på ONKEL BLAA! Og den er lasted ned fra www.stabak.no... (Det står "Vi feirer seriemesterskapet på ONKEL BLAA!" Må jo bruke gult når det er farven på skjermbakgrunnen...) Vi trenger vel ikke stort mer enn drøyt ett poeng på tre kamper for å bli mestere. Endret 17. Oktober 2005 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Vi trenger vel ikke stort mer enn drøyt ett poeng på tre kamper for å bli mestere. Med mindre Sandefjord banker inn et drøss med mål og ta alle seks poengene sine - da trenger vi plutselig 2 poeng. Men vi ordner vel alle 3 på onsdag gjør vi ikke det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Både enig og uenig. Lykkelig over å ha sikret TL, men sesongmålet har - slik jeg har sett det - vært å vinne tippeligaen. Min bakgrunn på PC'en har kampprogrammet for i år, og der står det: Ikke noe galt med det målet, men..... tippeligaen?? skal vel godt gjøres i år.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Både enig og uenig. Lykkelig over å ha sikret TL, men sesongmålet har - slik jeg har sett det - vært å vinne tippeligaen. Min bakgrunn på PC'en har kampprogrammet for i år, og der står det: Ikke noe galt med det målet, men..... tippeligaen?? skal vel godt gjøres i år.... OK - skulle ha avspasert i dag. Klarer ikke å gjøre noe vettugt, sitter på Forumet nesten hele tiden, og klarer å skrive feil der også. Men jeg har gitt beskjed til min (kvinnelige) sjef at hennes lag er nødt for å vinne tippeligaen i år. Neste år skjer det nemlig ikke. (Hun holder med vålerenga). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 langt nede på side 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 19. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 19. Oktober 2005 (endret) Seriegull til helgen. Stabæk på topp!!! HOHOHO!!!!! Endret 19. Oktober 2005 av booi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Seriemester!! Fantastisk Gutta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Del Skrevet 23. Oktober 2005 SERIEMESTER!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Ingen over, ingen ved siden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Yehaa! Sjampis idag også. Gratulerer alle sammen! Tusen takk Daniel! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Minibaren på Radisson i Brussel har sjampis gitt! Jippi! Og bolaget tar regninga til og med. Livet er herlig dere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Denne tråden her har vært deilig å følge!! Det var ikke mange dagene vi IKKE var på topp! Seriemestere! Aldri mere Adecco! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Del Skrevet 23. Oktober 2005 blir en del dager med denne på første side nå! vi håper en sånn ca. 375! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 1. November 2005 Del Skrevet 1. November 2005 PÅ SIDE 4!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 1. November 2005 Del Skrevet 1. November 2005 PÅ SIDE 4!!! Ja, men nå er vi jo i TL! For egen del vil jeg si det ikke er så interessant hvordan lagene i 1.div/Adecco gjør det, det er for lag som Bryne, Sogndal og Bodø-Glimt. Er ferdige med det (for evig tid håper jeg) Vi kom, vant og forsvant! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 30. April 2006 Del Skrevet 30. April 2006 Da inntok vi tabelltopp, med bedre målforskjell enn LSK! Det var vel egentlig ingen bombe at serielederen skulle spille på Nadderud i 5. serierunde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dagger 35 Del Skrevet 30. April 2006 Del Skrevet 30. April 2006 aiaiai, dette var orgasmisk!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 30. April 2006 (endret) Del Skrevet 30. April 2006 (endret) JAAAAAAAAAA! Det er verdt å legge merke til at vi har sluppet inn færrest mål, og de to målene vi HAR fått baklengs er en (tvilsom) straffe og et selvmål. ...så vi kan vel si at det er 0 baklengs, eller? Endret 30. April 2006 av lyckegutten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gostabaek 0 Del Skrevet 30. April 2006 Del Skrevet 30. April 2006 ÅÅÅÅÅH, fy faen for en kamp!!!!:D DEILIG Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå