Gå til innhold

Anbefalte innlegg

4 poeng til eller 3 poeng og moss mister poeng og vi er klare for direkte opprykk!!!

Med seier mot Sandefjord er det uansett i boks. Da kan ikke både Sandefjord og Moss passere oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

....vi er på topp, men NÅ DRITER JEG FAKTISK I OM VI BLIR NR 2!!

Så jævlig digg med opprykk!

Både enig og uenig. Lykkelig over å ha sikret TL, men sesongmålet har - slik jeg har sett det - vært å vinne tippeligaen. Min bakgrunn på PC'en har kampprogrammet for i år, og der står det:

30. oktober: Pors hjemme

Vi feirer seriemesterskapet på ONKEL BLAA!

Og den er lasted ned fra www.stabak.no... (Det står "Vi feirer seriemesterskapet på ONKEL BLAA!" Må jo bruke gult når det er farven på skjermbakgrunnen...)

Vi trenger vel ikke stort mer enn drøyt ett poeng på tre kamper for å bli mestere.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi trenger vel ikke stort mer enn drøyt ett poeng på tre kamper for å bli mestere.

Med mindre Sandefjord banker inn et drøss med mål og ta alle seks poengene sine - da trenger vi plutselig 2 poeng. Men vi ordner vel alle 3 på onsdag gjør vi ikke det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både enig og uenig. Lykkelig over å ha sikret TL, men sesongmålet har - slik jeg har sett det - vært å vinne tippeligaen. Min bakgrunn på PC'en har kampprogrammet for i år, og der står det:

Ikke noe galt med det målet, men..... tippeligaen?? skal vel godt gjøres i år....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe galt med det målet, men..... tippeligaen?? skal vel godt gjøres i år....

OK - skulle ha avspasert i dag. Klarer ikke å gjøre noe vettugt, sitter på Forumet nesten hele tiden, og klarer å skrive feil der også. Men jeg har gitt beskjed til min (kvinnelige) sjef at hennes lag er nødt for å vinne tippeligaen i år. Neste år skjer det nemlig ikke. (Hun holder med vålerenga).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

PÅ SIDE 4!!!

Ja, men nå er vi jo i TL!

For egen del vil jeg si det ikke er så interessant hvordan lagene i 1.div/Adecco gjør det, det er for lag som Bryne, Sogndal og Bodø-Glimt. Er ferdige med det (for evig tid håper jeg)

Vi kom, vant og forsvant!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

JAAAAAAAAAA!

Det er verdt å legge merke til at vi har sluppet inn færrest mål, og de to målene vi HAR fått baklengs er en (tvilsom) straffe og et selvmål.

...så vi kan vel si at det er 0 baklengs, eller?:D

Endret av lyckegutten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk På Topp!
  • Opprett ny...