jokke 48 Del Skrevet 24. April 2005 Del Skrevet 24. April 2005 http://www.bochumfan.de/stabaek.html Vi har tydligvis flere tyske fans. Sikkert flere av dere som vet om den siden, men jeg hadde ikke sett den før, og tenkte at det kanskje var flere som ikke hadde gjort det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 25. April 2005 Del Skrevet 25. April 2005 Stabæk uber alles Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 25. April 2005 Del Skrevet 25. April 2005 Stabæk uber alles 31739[/snapback] DK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PetterS 0 Del Skrevet 25. April 2005 Del Skrevet 25. April 2005 http://www.bochumfan.de/stabaek.htmlVi har tydligvis flere tyske fans. Sikkert flere av dere som vet om den siden, men jeg hadde ikke sett den før, og tenkte at det kanskje var flere som ikke hadde gjort det. 31696[/snapback] Kan kanskje takke fjørtoft for det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 25. April 2005 Del Skrevet 25. April 2005 nei, det er ikke fjørtofts skyld, det er min (bedre: det skyldes min begeistring for stabæk og tippeliga-siden :-) daniel (som eier bochumfan.de) skrev et innlegg i gjesteboka mi for 2 år siden, og spurte om tur-tipps til norge og fotball i norge. så fant vi ut at hver av oss liker hverandres klubb (bochum og st.pauli). han bestemte seg for å reise til norge, var på stabæk kamp og etterpå likte han stabæk. i tyskland treffes vi (dvs triple-m-team og daniel pluss hans venner) flere ganger i år, for å dra til bochum kamper. vi skrever ofte mail og prøver å finne terminer hvor vi kan reise sammen til norge, men i år var det vanskelig pga av jobb/penger og noen andre ting. her ser dere daniel og dennis (fetteren til daniel som er alltid med når daniel reiser). og for de som er interesserte i tall: - da stabæk spilte hjemme mot brann i fjor (20.5.?) var 10 tyskere med på tribunen. tror det var en liten rekord :-) - 1. tysker var bianca i 2001, hun ble interessert i stabæk pga fjørtoft - så kom marcus og jeg i 2002 (juni), vi ble interessert i stabæk pga astra cup i hamburg - så kom makka i 2002 (september), han ble interessert i stabæk pga uefa cup mot anderlecht i brussel (og han hadde ingen sjanse til å si nei til brusel turen fordi marcus og jeg overnattet hos ham... ;-) - og så kom daniel og dennis, og daniela (var med i 2003, vi var sammen på norsk kurs), ansgar + almut (vi ble kjent med hverandre i island, på landslagskamp) og jens (st pauli supporter som ble interessert fordi jeg snakket så mye om stabæk) hui, når jeg leser det kan jeg ikke tro at der var for mer enn 3 år siden at det hele begynte...imidlertid er stabæk mitt andre hjem, og jeg kunne ikke tenke meg et liv uten de blaa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Helt nydelig! Må nesten ta en tur til Tyskland og se St.Pauli en gang.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 7 Stabæksupportere reiser til Hamburg i Mai, da får vi med oss en St.Pauli-match. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå