Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, det er nesten sånn at kampen mellom altaspillerne og stabækspillerne på lørdag ikke burde utspilles på Nadderud, men på Onkel Blaa. Lurer på hva oddsen på de ulike laga ville vært da... :-P

Ellers kan det jo være et tips om en eller annen lystig sjel skriver inn på Steinberget og inviterer Steinbergets supportere til Onkel Blaa - med fyldig veibeskrivelse (gjerne både til Nadderud og til stampuben).

32116[/snapback]

Vi ønsker selvsagt Steinberget hjertlig velkommen til Onkel Blaa før kampen i morgen. Onkel Blaa ligger på Bekkestua mellom Mega og bussterminalen. Hyggeligepriser for folk i supportereffekter. Onkel Blaa ligger forøvrig 5 minutters gange unna Nadderud Stadion. Dit finner man veien ved å følge etter tusen på tusen Stabæksupportere

Jeg har ikke noe brukernavn på forumet deres - kan ikke du legge det ut?

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Støtter Henning på midten, men synes Chrisu bør få starte. Forhåpentligvis (og jeg banker i bordet mens jeg skriver dette) kan Alta-kampen være en kamp hvor vi kan få skikkelig flyt i det offensive spillet og få igang Henning og Chrisu ordentlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med deg i at dette er en kamp vi virkelig har mulighet til å få i gang de spillerene som har slitt litt!

Jeg gjentar: Vi har MULIGHET! Men vi må passe på å ikke rote det bort..!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han er vel ikke helt klar enda!

32187[/snapback]

Spilte bra på mandag!!

32190[/snapback]

Og det var kanskje for tidlig...?

Jeg fikk spille en omgang i rekruttkampen forrige mandag. Det var utrolig godt å spille kamp igjen! Bare det å trekke drakta over hodet var jo en god opplevelse. Lørdagen i forveien fikk jeg en sprøyte som skulle dempe hevelsen og smerten i kneet. Det fungerte veldig bra, og under kampen kjente jeg minimalt til skaden. Jeg fikk dog en reaksjon etter kampen i forhold til hevelse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han er vel ikke helt klar enda!

32187[/snapback]

Spilte bra på mandag!!

32190[/snapback]

Og det var kanskje for tidlig...?

Jeg fikk spille en omgang i rekruttkampen forrige mandag. Det var utrolig godt å spille kamp igjen! Bare det å trekke drakta over hodet var jo en god opplevelse. Lørdagen i forveien fikk jeg en sprøyte som skulle dempe hevelsen og smerten i kneet. Det fungerte veldig bra, og under kampen kjente jeg minimalt til skaden. Jeg fikk dog en reaksjon etter kampen i forhold til hevelse.

32192[/snapback]

Tom er alltid klar! Alltid! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drittkamp. Men hvem faen bryr seg? Målet til Tommy var HELT vanvittig. SINNSYKT fett. Utrolig fantastisk. Jeg har ikke superlativer nok. Jeg har klaga litt på at han ikke har starta i de 4 kampene vi har spilt. Snakk om svar på tiltale!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

TOMMY TOMMY TOMMY TOMMY TOMMY STENERSEN!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drittkamp. Men hvem faen bryr seg? Målet til Tommy var HELT vanvittig. SINNSYKT fett. Utrolig fantastisk. Jeg har ikke superlativer nok. Jeg har klaga litt på at han ikke har starta i de 4 kampene vi har spilt. Snakk om svar på tiltale!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

TOMMY TOMMY TOMMY TOMMY TOMMY STENERSEN!

32251[/snapback]

Tusen takk for et frispark av klasse

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I etterkant var det faktisk helt greit at Alta greide å krangle inn et mål, for da fikk vi den sinnsyke gleden på slutten. Fy faen som jeg jublet!

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frykter at det blir mange sånne kamper på Nadderud i år. Tror det som blir gøy er bortekampene... Møkka kamp mot et møkka lag. Når keeperen haler tiden allerede etter 10 min skjønner man tegninga.

Gutta gleder meg som vinner på en dårlig dag, men skuffer meg når det gjelder spillet. Det må da faen meg være lov å ha lyst til å vinne. Virker som om gutta spiller løkkefotball og er overbevist om å vinne. De er totalt overlegne når de spiller fotball på sitt nivå, Alta spillerene klarer ikke to passninger før ballen er vår. Hadde vi valgt å spille på full styrke med full guts hadde vi overkjørt Alta og scoret mer.

Skuffet, men lettet

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste kamp mener jeg vi kjører med Tommy og Jeppe sentralt og så dytter vi ut Henning på kanten i stedet for Sund

32256[/snapback]

Jeg synes ikke Tommy hadde fått til mye før frisperket....MEN hvem bryr seg nå?? :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy og Jesper mot Moss!

Virker ikke som om Henning og Jesper er noe supert par. Dårlig kommunikasjon, store avtander og for dårlig trøkk på midten. Jeg ser helst Henning på banen, men på sentral midtbane har vi 2 spillere som er bedre - for øyeblikket

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy og Jesper mot Moss!

Virker ikke som om Henning og Jesper er noe supert par. Dårlig kommunikasjon, store avtander og for dårlig trøkk på midten. Jeg ser helst Henning på banen, men på sentral midtbane har vi 2 spillere som er bedre - for øyeblikket

32259[/snapback]

Noen som har fått med seg tilskuertallet? Speaker Atle nevnte ALT utenom det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Alta
  • Opprett ny...