Rich 599 Del Skrevet 29. April 2005 (endret) Del Skrevet 29. April 2005 (endret) Ja, det er nesten sånn at kampen mellom altaspillerne og stabækspillerne på lørdag ikke burde utspilles på Nadderud, men på Onkel Blaa. Lurer på hva oddsen på de ulike laga ville vært da... :-P Ellers kan det jo være et tips om en eller annen lystig sjel skriver inn på Steinberget og inviterer Steinbergets supportere til Onkel Blaa - med fyldig veibeskrivelse (gjerne både til Nadderud og til stampuben). 32116[/snapback] Vi ønsker selvsagt Steinberget hjertlig velkommen til Onkel Blaa før kampen i morgen. Onkel Blaa ligger på Bekkestua mellom Mega og bussterminalen. Hyggeligepriser for folk i supportereffekter. Onkel Blaa ligger forøvrig 5 minutters gange unna Nadderud Stadion. Dit finner man veien ved å følge etter tusen på tusen Stabæksupportere Jeg har ikke noe brukernavn på forumet deres - kan ikke du legge det ut? Endret 29. April 2005 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 29. April 2005 Del Skrevet 29. April 2005 Jeg gjør det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 29. April 2005 Del Skrevet 29. April 2005 Jeg ønsker meg disse i morgen: Jon Morten - Mike - IA - Bjørnar Brani - Tommy - Jesper - Chrisu Veigar - Nanne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 29. April 2005 Del Skrevet 29. April 2005 Jeg ønsker meg disse i morgen: Jon Morten - Mike - IA - Bjørnar Brani - Tommy - Jesper - Chrisu Veigar - Nanne 32142[/snapback] Så orginalt! Men jeg er enig. Gi Tommy sjansen på midten, istendenfor Henning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 29. April 2005 Del Skrevet 29. April 2005 Forresten meget fett bilde av Henning og Nanne på stabak.no nå. Og nei, er ikke særlig orginalt, men nå har vi jo en solid 11er her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 29. April 2005 Del Skrevet 29. April 2005 Hepp, Hva med Jon Morten, IA, Mike, Holter Branmir, Henning, Jeppe, Bjørnar Nanne, Veigar @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 29. April 2005 Del Skrevet 29. April 2005 Støtter Henning på midten, men synes Chrisu bør få starte. Forhåpentligvis (og jeg banker i bordet mens jeg skriver dette) kan Alta-kampen være en kamp hvor vi kan få skikkelig flyt i det offensive spillet og få igang Henning og Chrisu ordentlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 29. April 2005 Del Skrevet 29. April 2005 Helt enig med deg i at dette er en kamp vi virkelig har mulighet til å få i gang de spillerene som har slitt litt! Jeg gjentar: Vi har MULIGHET! Men vi må passe på å ikke rote det bort..! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 29. April 2005 Del Skrevet 29. April 2005 Heia Henning! Heia Chrisu! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 29. April 2005 Del Skrevet 29. April 2005 Heia Henning! Heia Chrisu! 32180[/snapback] Christu må i stateelleveren. Som finne har han erfaring med kniv! Etter pause blir han byttet ut med Helehollalali Tom Stenvold Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 29. April 2005 Del Skrevet 29. April 2005 Heia Henning! Heia Chrisu! 32180[/snapback] Heia Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 29. April 2005 Del Skrevet 29. April 2005 Etter pause blir han byttet ut med Helehollalali Tom Stenvold 32184[/snapback] Han er vel ikke helt klar enda! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 29. April 2005 Del Skrevet 29. April 2005 Etter pause blir han byttet ut med Helehollalali Tom Stenvold 32184[/snapback] Han er vel ikke helt klar enda! 32187[/snapback] Spilte bra på mandag!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 29. April 2005 Del Skrevet 29. April 2005 Han er vel ikke helt klar enda! 32187[/snapback] Spilte bra på mandag!! 32190[/snapback] Og det var kanskje for tidlig...? Jeg fikk spille en omgang i rekruttkampen forrige mandag. Det var utrolig godt å spille kamp igjen! Bare det å trekke drakta over hodet var jo en god opplevelse. Lørdagen i forveien fikk jeg en sprøyte som skulle dempe hevelsen og smerten i kneet. Det fungerte veldig bra, og under kampen kjente jeg minimalt til skaden. Jeg fikk dog en reaksjon etter kampen i forhold til hevelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 29. April 2005 Del Skrevet 29. April 2005 Han er vel ikke helt klar enda! 32187[/snapback] Spilte bra på mandag!! 32190[/snapback] Og det var kanskje for tidlig...? Jeg fikk spille en omgang i rekruttkampen forrige mandag. Det var utrolig godt å spille kamp igjen! Bare det å trekke drakta over hodet var jo en god opplevelse. Lørdagen i forveien fikk jeg en sprøyte som skulle dempe hevelsen og smerten i kneet. Det fungerte veldig bra, og under kampen kjente jeg minimalt til skaden. Jeg fikk dog en reaksjon etter kampen i forhold til hevelse. 32192[/snapback] Tom er alltid klar! Alltid! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. April 2005 (endret) Del Skrevet 29. April 2005 (endret) Bedre vær i morgen Endret 29. April 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 30. April 2005 (endret) Del Skrevet 30. April 2005 (endret) TOMMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endret 30. April 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 30. April 2005 Del Skrevet 30. April 2005 FY FAEN FOR EN SCORING!!! WOOOOOOOOHOOO!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dagger 35 Del Skrevet 30. April 2005 Del Skrevet 30. April 2005 Bra med publikum eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Frk Alta 0 Del Skrevet 30. April 2005 Del Skrevet 30. April 2005 Gratulerer med 3 poeng... Det var på hengende håret at det ikke blei poengdeling - regn ikke med sånn godvilje og gavepakke i sluttsekunda i august... :-P Nå skal vi banke Follo på torsdag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 30. April 2005 Del Skrevet 30. April 2005 Fy pokker - er det mulig å gjøre det så forbanna spennende da?? Vil ikke akkurat skryte av annenomgangen men scoringen var herlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 30. April 2005 Del Skrevet 30. April 2005 Drittkamp. Men hvem faen bryr seg? Målet til Tommy var HELT vanvittig. SINNSYKT fett. Utrolig fantastisk. Jeg har ikke superlativer nok. Jeg har klaga litt på at han ikke har starta i de 4 kampene vi har spilt. Snakk om svar på tiltale! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ TOMMY TOMMY TOMMY TOMMY TOMMY STENERSEN! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 30. April 2005 Del Skrevet 30. April 2005 Drittkamp. Men hvem faen bryr seg? Målet til Tommy var HELT vanvittig. SINNSYKT fett. Utrolig fantastisk. Jeg har ikke superlativer nok. Jeg har klaga litt på at han ikke har starta i de 4 kampene vi har spilt. Snakk om svar på tiltale! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ TOMMY TOMMY TOMMY TOMMY TOMMY STENERSEN! 32251[/snapback] Tusen takk for et frispark av klasse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 30. April 2005 (endret) Del Skrevet 30. April 2005 (endret) I etterkant var det faktisk helt greit at Alta greide å krangle inn et mål, for da fikk vi den sinnsyke gleden på slutten. Fy faen som jeg jublet! Endret 30. April 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 30. April 2005 Del Skrevet 30. April 2005 Neste kamp mener jeg vi kjører med Tommy og Jeppe sentralt og så dytter vi ut Henning på kanten i stedet for Sund Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 30. April 2005 Del Skrevet 30. April 2005 Frykter at det blir mange sånne kamper på Nadderud i år. Tror det som blir gøy er bortekampene... Møkka kamp mot et møkka lag. Når keeperen haler tiden allerede etter 10 min skjønner man tegninga. Gutta gleder meg som vinner på en dårlig dag, men skuffer meg når det gjelder spillet. Det må da faen meg være lov å ha lyst til å vinne. Virker som om gutta spiller løkkefotball og er overbevist om å vinne. De er totalt overlegne når de spiller fotball på sitt nivå, Alta spillerene klarer ikke to passninger før ballen er vår. Hadde vi valgt å spille på full styrke med full guts hadde vi overkjørt Alta og scoret mer. Skuffet, men lettet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 30. April 2005 Del Skrevet 30. April 2005 Neste kamp mener jeg vi kjører med Tommy og Jeppe sentralt og så dytter vi ut Henning på kanten i stedet for Sund 32256[/snapback] Jeg synes ikke Tommy hadde fått til mye før frisperket....MEN hvem bryr seg nå?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 30. April 2005 Del Skrevet 30. April 2005 Tommy og Jesper mot Moss! Virker ikke som om Henning og Jesper er noe supert par. Dårlig kommunikasjon, store avtander og for dårlig trøkk på midten. Jeg ser helst Henning på banen, men på sentral midtbane har vi 2 spillere som er bedre - for øyeblikket Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 30. April 2005 Del Skrevet 30. April 2005 Tommy og Jesper mot Moss! Virker ikke som om Henning og Jesper er noe supert par. Dårlig kommunikasjon, store avtander og for dårlig trøkk på midten. Jeg ser helst Henning på banen, men på sentral midtbane har vi 2 spillere som er bedre - for øyeblikket 32259[/snapback] Noen som har fått med seg tilskuertallet? Speaker Atle nevnte ALT utenom det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 30. April 2005 Del Skrevet 30. April 2005 Jævlig viktig å ta poenga i sånne kamper som dette.. samma hvordan vi spiller. Det var nettopp det vi ikke klarte i fjor. STENERSEN STENERSEN TOMMY STENERSEN HØI!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå