atleten 1 675 Del Skrevet 1. Mai 2005 Del Skrevet 1. Mai 2005 Tror ikke det. Det var ikke mange samer på Altas lag. 32321[/snapback] Det er vel ikke nødvendigvis så mange agronomer på Moss, Hønefoss eller MK. Synes det var flott tekst jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 1. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 1. Mai 2005 (endret) Tror ikke det. Det var ikke mange samer på Altas lag. 32321[/snapback] Det er vel ikke nødvendigvis så mange agronomer på Moss, Hønefoss eller MK. Synes det var flott tekst jeg. 32322[/snapback] Enig i det. Jeg personlig sliter likvel med å hetse folk for noe de er som de ikke selv har valgt. Ingen har selv valgt å være same, mørkhudet, lyshudet, homofil osv. Men folk velger selv om de vil være bonde, fisker, politimann, muslim, kristen, humanetiker, nazist, kommunist, dommer, fin casuals gutt etc. - Det må de i tillfellet tåle tyn for Endret 1. Mai 2005 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 1. Mai 2005 Del Skrevet 1. Mai 2005 Bare jeg som syntes det er råttent at Muri satt og koste seg med Loe, Schelvan og co. i går? 32315[/snapback] Svinet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 1. Mai 2005 Del Skrevet 1. Mai 2005 Deilig med SEEEEIER Hvis en bare lager en liten vri på "Stabæk banker alle bønda" Stabæk banker alle samer alle samer i vårt land ekkel joik og jævlig drakt som reinen ender de som slakt stabæk banker alle samer i vårt land 32320[/snapback] Olé, dritbra tekst Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 1. Mai 2005 Del Skrevet 1. Mai 2005 Tror ikke det. Det var ikke mange samer på Altas lag. 32321[/snapback] Det er vel ikke nødvendigvis så mange agronomer på Moss, Hønefoss eller MK. Synes det var flott tekst jeg. 32322[/snapback] Enig i det. Jeg personlig sliter likvel med å hetse folk for noe de er som de ikke selv har valgt. Ingen har selv valgt å være same, mørkhudet, lyshudet, homofil osv. Men folk velger selv om de vil være bonde, fisker, politimann, muslim, kristen, humanetiker, nazist, kommunist, dommer, fin casuals gutt etc. - Det må de i tillfellet tåle tyn for 32323[/snapback] Enig i det. Men å synge at man skal banke dem kan da umulig bli oppfattet som hets. Du glemte forresten å ramse opp bankmann i innlegget ditt. Bankmenn ass. Skulle hatt skikkelig god gammeldags juling. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 1. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 1. Mai 2005 (endret) 45 mål. Hm... Ingen tvil om at Nannskog er verdens beste spiss. Endret 1. Mai 2005 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 1. Mai 2005 Del Skrevet 1. Mai 2005 Enig i at spillet ikke sitter som det skal. I dag var forsvaret bra, Alta hadde ikke en eneste sjansje, men scoret likevel. Spissene fikk lite mat i dag, mao - vi sleit på midten. Jeg synes konsekvent vi er blitt bedre nåt Tommy kommer innpå. Han har langt bedre framspill enn HH og er adskillig bedre defensivt. Motargumentet er at Tommy og JJ er for like - javel, men det er de to beste sentrale vi har. LAngt på vei enig i at HH også kan prøves på venstrekant, Chrisu har hatt et par ikke veldig sterke matcher nå. Tror det er sunt med litt utskiftninger. HH har et adskillig bedre ballmottak enn CS og kommer nok mer til rette når han ikke har 2-3 motstandere på seg hver gang han får ballen. JJ og TS har imidlertid roen til å takle det. Dessuten gir TS JJ mulighet til å bidra offensivt, som er viktig. I 1. divisjon kan JJ godt være mer offensiv enn på toppnivå. Men alt i alt - det var noe rusk i maskineriet i dag. Vi mangla fandenivoldskhet, vinnervilje, tæl - et eller annet som gjør at man vinner andreballene og kommer seirende ut av tøffe dueller. Vi må da kunne gi noen albuer og ballespark vi og? CS, HH og BP er alle ganske spinkle og pinglete, selv om de har stor innsats. Jeg tror midtbanen er for lett med alle de 3 på samtidig. Vi trenger litt mer muskler. TS inn og en av de tre ut mot Moss som blir mye tøffere enn dagens match. 32293[/snapback] De første ca 20 min av kampen spilte vi hurtig, langs bakken og viste at det var klar nivåforskjell mellom lagene. Utover i omgangen kom de gradvis mer med, bl.a. p.g.a. høye baller, men var likevel så svake at vi burde ha ledet 3-0 til pause. Andre omgangen var direkte svak. Jeg savnet kantspillet som det visstnok skal ha blitt drillet på den siste tiden. Chrisu valgte som oftest støttepasninger fremfor å utfordre motstanderne. Branimir var heller ikke imponerende. Kampen viste at vi har et klart behov for en frisk og motivert Stenvoll. Det positive er at vi viser vi har flere gir å gå på. Når vi girer opp så henger ikke motstanderne med. Vi så det samme mot Hønefoss og Follo. Det negative er at giret (eller girene) brukes så altfor sjelden hvilket inviterer motstanderne helt unødvendig inn i kampen. Ellers merket jeg meg at både Henning og Bjørnar helt unødvendig snubler og gir bort ballen til motstanderne. Her bør det ikke skyldes på underlaget men kanskje heller manglende konsentrasjon. Spesielt Bjørnar bør heve seg om han skal forsvare plassen. Mot Moss mener jeg Christian bør brukes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 1. Mai 2005 Del Skrevet 1. Mai 2005 Hmmm.... vi fikk 3 poeng i går, men avanserer like vel ikke på tabellen. Det er noe dritt å være best. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Frk Alta 0 Del Skrevet 1. Mai 2005 Del Skrevet 1. Mai 2005 Stabæk banker alle sameralle samer i vårt land ekkel joik og jævlig drakt som reinen ender de som slakt stabæk banker alle samer i vårt land 32320[/snapback] Helt grei og artig tekst det der...! Men nå var det tross alt Alta IF Stabæk møtte, og ikke Sàpmis herrelandslag i fotball, sjøl om seks av altaspillerne har hatt en eller to kamper for "Samelandslaget"... Karasjok (eller Kautokeino) ville vel sannsynligvis vært en evt hovedstad i et sjølstyrt Sàpmi, Alta ligger ikke i den regionen. Bare til en opplysning, altså... :-P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 1. Mai 2005 Del Skrevet 1. Mai 2005 Bare jeg som syntes det er råttent at Muri satt og koste seg med Loe, Schelvan og co. i går? 32315[/snapback] Ikke glem at med Muri ute av laget, blir det færre baklengsmål - grunn til å feire mener nå jeg!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 1. Mai 2005 Del Skrevet 1. Mai 2005 Så også at Aalbu var på 4-4-2 på NRK i dag.. Er ikke han president i golfforbundet nå da?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 1. Mai 2005 Del Skrevet 1. Mai 2005 Tror ikke det. Det var ikke mange samer på Altas lag. Jeg synes derimot det er på tide at samene får sin egen stat - Sameland, med skikkelig selvstyre. De har sitt eget språk, sitt eget flagg og lokalt selvstyre. Gi urbefolkningen tilbake sitt land. Alta vil være den naturlige hovedstaden. Dessverre mister da Alta sin plass i Adeccoligaen, ettersom laget ikke lenger er norsk. Men det er et offer jeg er villig til å gjøre.. 32321[/snapback] Dem behøver vel ikke nødvendigvis å trekke seg fra Serie-A eller 2 divisjon, bare se på england er flere lag der som er fra irland. Så det går vel ann å søke om disp for det, men om dem må begynne på bunn av seriesystemet er jeg derimot usikker på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 I følge VGs spillerbørs, får alle Stabækspillerne 4 poeng, bortsett fra Nannskog som får en 6'er. Nå er det lenge siden lørdag, men jeg kan ikke huske at alle spillerne var like gode. Men det sier jo litt om VG børsen da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 , bare se på england er flere lag der som er fra irland. 32381[/snapback] ??? Kan du nevnte ett?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 cardiff er ihvertfall fra wales. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 2703, ifølge Budstikka. Det korrekte tallet er 3087 - iflg Stabæk 32276[/snapback] Noen som kan fortelle Aftenposten det riktige tallet? De opererer med alt for lavt tall på sin oversikt. Vg og Dagbladet har fått med seg riktig tall, men ikke Aftenposten: Flest tilskuere: 10.04.2005 Nadderud 4027 Stabæk - Bryne 17.04.2005 Storstadion 3727 Sandefjord - FK Tønsberg 10.04.2005 Tønsberg gressbane 3486 FK Tønsberg - Skeid 10.04.2005 Marienlyst stadion 3114 Strømsgodset - Sandefjord 01.05.2005 Bryne stadion 2797 Bryne - Strømsgodset 30.04.2005 Nadderud 2703 Stabæk - Alta 16.04.2005 Bryne stadion 2544 Bryne - Alta 24.04.2005 Marienlyst stadion 2409 Strømsgodset - Pors Grenland 24.04.2005 Tønsberg gressbane 2062 FK Tønsberg - Løv-Ham 17.04.2005 Hønefoss idrettspark 2028 Hønefoss - Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 2703, ifølge Budstikka. Det korrekte tallet er 3087 - iflg Stabæk 32276[/snapback] Noen som kan fortelle Aftenposten det riktige tallet? De opererer med alt for lavt tall på sin oversikt. Vg og Dagbladet har fått med seg riktig tall, men ikke Aftenposten: Flest tilskuere: 10.04.2005 Nadderud 4027 Stabæk - Bryne 17.04.2005 Storstadion 3727 Sandefjord - FK Tønsberg 10.04.2005 Tønsberg gressbane 3486 FK Tønsberg - Skeid 10.04.2005 Marienlyst stadion 3114 Strømsgodset - Sandefjord 01.05.2005 Bryne stadion 2797 Bryne - Strømsgodset 30.04.2005 Nadderud 2703 Stabæk - Alta 16.04.2005 Bryne stadion 2544 Bryne - Alta 24.04.2005 Marienlyst stadion 2409 Strømsgodset - Pors Grenland 24.04.2005 Tønsberg gressbane 2062 FK Tønsberg - Løv-Ham 17.04.2005 Hønefoss idrettspark 2028 Hønefoss - Stabæk 32415[/snapback] Har du gitt dem beskjed Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Har du gitt dem beskjed 32439[/snapback] Nei! Tror du dem vil høre på meg?? Kan jo ikke bare be dem se hva som står i stikka (det er vel kanskje det dem har gjort) for der er det jo også feil tall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Har du gitt dem beskjed 32439[/snapback] Nei! Tror du dem vil høre på meg?? Kan jo ikke bare be dem se hva som står i stikka (det er vel kanskje det dem har gjort) for der er det jo også feil tall. 32442[/snapback] De retter opp det hvis du sender en mail. I stikka står det feil på en side og riktig på en annen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Har du gitt dem beskjed 32439[/snapback] Nei! Tror du dem vil høre på meg?? Kan jo ikke bare be dem se hva som står i stikka (det er vel kanskje det dem har gjort) for der er det jo også feil tall. 32442[/snapback] De retter opp det hvis du sender en mail. I stikka står det feil på en side og riktig på en annen 32444[/snapback] Da gjør jeg et forsøk, så får vi se...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Jeg sendte en mail til Aftenposten, og dette var svaret jeg fikk: Hei! I vår avis står det 3087, så jeg vet ikke hvor du har sett noe annet? Det er som er feil er at det står at Stenersen scoret i det 82. minutt (NTBs versjon). Tiden var da vitterlig ute? Når jeg poengterte at det er på internett, tilskueroversikten det står feil, fikk jeg dette svaret: Dette kan ha vært Stabæks egen feil. I korridorene under tribunen ble det etter kampen først oppgitt ca 2600 tilskuere. Så ble dette rettet opp. Så får vi se om det blir korrigert, en gang for alle. Stabæk skal jo være på riktig plass på alle tabeller, også på tilskuertabellen...... Klarer de å rette det opp, kommer vi inn med 2 plasseringer blant de 5 mest sette kampene: De 5 mest sette, iflg Aftenposten: 4027 Stabæk - Bryne 3727 Sandefjord - FK Tønsberg 3486 FK Tønsberg - Skeid 3114 Strømsgodset - Sandefjord 2797 Bryne - Strømsgodset Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 2. Mai 2005 Del Skrevet 2. Mai 2005 Godt jobba! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Da ble det riktig: 4027 Stabæk - Bryne 3727 Sandefjord - FK Tønsberg 3486 FK Tønsberg - Skeid 3114 Strømsgodset - Sandefjord 3087 Stabæk - Alta Tipper vi får en ny topp 5 plassering når Godset kommer på besøk...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Apropos Godset: Ousman Nyan er ute en måned med skade... Leste det i Drammens tidene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Apropos Godset: Ousman Nyan er ute en måned med skade... Leste det i Drammens tidene. 32654[/snapback] Kjipt .....for Godset. Kult for oss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå