Gjest Del Skrevet 1. April 2003 Del Skrevet 1. April 2003 Hei må bare gratulere dere med en dritbra aprilsnar. Jeg er selv enga suporter og gikk fem på. Håper dere blir like oppfinsome og orginale på tribunen i år så kansje vi kan litt kamp fra andre enn bønd fra romerike Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 1. April 2003 Del Skrevet 1. April 2003 Hva skjer? Enga folk som klarer å skrive et innlegg helt uten "bærget de faa", "commado ultraz tifosi ultraz boyz", "feite ingerbritt"! 1912 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 1. April 2003 Del Skrevet 1. April 2003 Til Einar: Andelen ålreite Enga-supportere er akkurat like stor som andelen ålreite Stabækfans. bli med på noen turer med landslaget så skjønner du hva jeg mener. Og slik er det i de andre supporterklubbene også. Klanens største problem er at de er mange og selv om andelen av slitsomme folk der ikke er noe større enn andelen slitsomme folk hos oss, så blir det ganske mange flere slitsomme Klansfolk enn Stabækfans. Til En by et lag: Takk for komplimentene, men jeg er nok stygt redd for at vi får et tøft år i 2003. Vi er lysår unna KFL. Men vi skal gjøre vårt for å bli bedre. Jeg trur i hvertfall at vi er på rett vei - i så måte er det en del supporterklubber som fremdeles sliter.. Årets tippeliga er uforutsigbar (unntatt RBK) og det kan nok gi rare utslag på supporterne rundt omkring også. Vi kommer nok til å slite om vi havner i nedrykkstriden, men kanskje det er nettopp det vi trenger for å få litt spenning i tilværelsen? Akkurat nå er det viktigste for oss at Stabæk overlever økonomikrisa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg