Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 25. April 2005 Del Skrevet 25. April 2005 Har ikke fått tid til å melde meg inn i Stabæk Support, har vært opptatt i den siste måneden:p Fortsatt mulig å få meldt seg inn? Hver Onsdag eller? på forhånd takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 25. April 2005 Del Skrevet 25. April 2005 Medlemsmøte : Hver fredag - Onkel blaa kl.19 Det blir ellers mulighet til å få trykket Stabæk Support-logoen på ditt favorittplagg, kjøpe sesongkort, tegne medlemskap, ta en fotballprat med likesinnede. Med andre ord vi kan tilby det meste denne fredagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 25. April 2005 Del Skrevet 25. April 2005 Medlemsmøtene begynner faktisk klokken 18. Ellers er alt riktig i innlegget over Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 25. April 2005 Del Skrevet 25. April 2005 ...og spør du pent kan du sikkert få kjøpe sesongkort også. Hvis du ikke tror du får sett så mange kamper; kjøp sesongkort uansett. Det er latterlig billig å du støtter SS Velkommen skal du være. Husk kom tidlig på Blaa på lørdag før Alta-kampen. Viktig å være tidlig ute den dagen vi skal sette ny klubbrekord i 1.div Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Det blir ellers mulighet til å få trykket Stabæk Support-logoen på ditt favorittplagg 31781[/snapback] Sputnik foran og Stabæk bak. Det blir litt av en truse gitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Det blir ellers mulighet til å få trykket Stabæk Support-logoen på ditt favorittplagg 31781[/snapback] Sputnik foran og Stabæk bak. Det blir litt av en truse gitt. 31801[/snapback] Du må huske å kjøpe SS-logoen i hvitt, da jeg innbiller meg at sort ikke synes så godt på leopardmønster. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 OK, du får vise meg hvordan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå