Mikki 759 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Hei! Jeg bare lurte på hvor mange Stabæksanger dere her har på PC-en?! Jeg har 14..! (Ser frem til å få fler!!) Er det forresten noen som har sangen: "Syng med for faen" som kan sende den til meg på mail eller via msn?! Her er det bare å fyre løs..! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Hei! Jeg bare lurte på hvor mange Stabæksanger dere her har på PC-en?! Jeg har 14..! (Ser frem til å få fler!!) Er det forresten noen som har sangen: "Syng med for faen" som kan sende den til meg på mail eller via msn?! Her er det bare å fyre løs..! 31849[/snapback] Mener du stabæks blaa soldater?? Spør om du kan få julekalenderen fra 2003 i så fall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Hei! Jeg bare lurte på hvor mange Stabæksanger dere her har på PC-en?! Jeg har 14..! (Ser frem til å få fler!!) Er det forresten noen som har sangen: "Syng med for faen" som kan sende den til meg på mail eller via msn?! Her er det bare å fyre løs..! 31849[/snapback] Mener du stabæks blaa soldater?? Spør om du kan få julekalenderen fra 2003 i så fall 31851[/snapback] Trodde den het "Syng med for faen" jeg, men det er sikkert den jeg mener! Har en CD med den sangen på, men får ikke lagt den inn på PC'en fordi det er hakk i CD'en... Så det hadde vært fint om noen kunne sende meg den! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Disse sangene har jeg: - Stabækhymnen - Stabæk Rykker Opp Igjen - Stabæk, Mitt Stabæk - Edsvorne Menn - Sha-La-La - Så Stolt - Fest På Lerkendal - Vi Er Stabæk - Meningen Med Livet - Ja, Vi Elsker Stabæk - På Nadderud På Søndag - De Blaa Står På - Alltid Står Vi Sammen - Krutt I Kølla (Gammel bandy-sang) Noen som ser noen mangler her?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Hei! Jeg bare lurte på hvor mange Stabæksanger dere her har på PC-en?! Jeg har 14..! (Ser frem til å få fler!!) Er det forresten noen som har sangen: "Syng med for faen" som kan sende den til meg på mail eller via msn?! Her er det bare å fyre løs..! 31849[/snapback] Mener du stabæks blaa soldater?? Spør om du kan få julekalenderen fra 2003 i så fall 31851[/snapback] Trodde den het "Syng med for faen" jeg, men det er sikkert den jeg mener! Har en CD med den sangen på, men får ikke lagt den inn på PC'en fordi det er hakk i CD'en... Så det hadde vært fint om noen kunne sende meg den! 31852[/snapback] For stor til å sendes på mail. Jeg har julekalenderen på data'en så jeg trenger ikke cd'en. Jeg kan ta den med på alta kampen. Grip fatt i meg hvis du ser meg. Jeg har "Hvistendahl" og nr. 10 bakpå drakta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Hva er julekalenderen egentlig? Vet ikke om det er et dumt spørsmål jeg..!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Har de samme som deg Mikki, untatt Krutt i Kølla. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Vi driver ikke med piratdistribuering av Stabæksanger, gjør vi vel?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Vi driver ikke med piratdistribuering av Stabæksanger, gjør vi vel?? 31866[/snapback] Nei. Det gjør vi nok ikke, men jeg har kjøpt en CD med denne sangen på, nå er det kommet hakk i CD'en, Nå er ikke lenger denne CD'en å få kjøpt og jeg får dermed ikke lagt inn denne sangen på dataen.. Skjønner du problemet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Selvfølgelig.. Det var bare ment som en spøk.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Hehe.. Ok.. Den er grei! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 27. April 2005 (endret) Del Skrevet 27. April 2005 (endret) Hehe.. Ok.. Den er grei! 31879[/snapback] En liten sak bare: "Stabæk rykker opp igjen", er ikke utgitt ennå.... Hvordan kan det ha seg at folk har den? Endret 27. April 2005 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Hehe.. Ok.. Den er grei! 31879[/snapback] En liten sak bare: "Stabæk rykker opp igjen", er ikke utgitt ennå.... Hvordan kan det ha seg at folk har den? 31952[/snapback] snakker vi om bootleg fra Kick-off´n????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 27. April 2005 (endret) Del Skrevet 27. April 2005 (endret) Hehe.. Ok.. Den er grei! 31879[/snapback] En liten sak bare: "Stabæk rykker opp igjen", er ikke utgitt ennå.... Hvordan kan det ha seg at folk har den? 31952[/snapback] snakker vi om bootleg fra Kick-off´n????? 31953[/snapback] ikke vet jeg. Jeg vet bare at de som lager disse Stabæklåtene alltid går i underskudd på disse prosjektene. CD'ene selges som regel for en 50 lapp og drit få kjøper. Driver folk så å mailer rundt kopier av låter før de har kommet ut, så blir det fort slutt på at det blir laget nye låter. At folk gir hverandre låter som er fra i fjor og tidligere er selvsagt bare hyggelig. Men ligg unna de nye - vær så snill! Endret 27. April 2005 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. April 2005 (endret) Del Skrevet 27. April 2005 (endret) Men ligg unna de nye - vær så snill! 31954[/snapback] HØR! HØR! CDen kommer forresten med minst 3 nye låter. Legges ut for salg i midten av mai, med mindre vi nå må ta en turboneger. Endret 27. April 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 27. April 2005 (endret) Del Skrevet 27. April 2005 (endret) vi nå må ta en turboneger. 31955[/snapback] Der hadde jeg en skikkelig daff Sammy Wowoah spøk, men jeg tror jeg lar den hvile. Endret 27. April 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Jeg skal ihvertfall kjøpe cd. Lars: blir vel kanskje en øl på deg på lørdag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Disse sangene har jeg: - Stabæk, Mitt Stabæk 31855[/snapback] Denne mangler jeg. Hadde vært fett om du kunne sende den til meg. Ja, jeg har kjøpt div. cdr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Disse sangene har jeg: - Stabæk, Mitt Stabæk 31855[/snapback] Denne mangler jeg. Hadde vært fett om du kunne sende den til meg. Ja, jeg har kjøpt div. cdr. 31958[/snapback] Jeg har den på 2 av 3 Stabæk-cd'er jeg har, så da har du vært uheldig...;-) Apropos sanger: I tidlige Stabæktider i tippeligaen mener jeg å ha hørt denne på tribunen: (traktor og ljå-sangen) Har du traktor og ljå, heier du på RBK/LSK etc Har du penger og makt, står du her i Stabækdrakt Noen som husker, eller er det jeg som har diktet i drømme?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Hehe.. Ok.. Den er grei! 31879[/snapback] En liten sak bare: "Stabæk rykker opp igjen", er ikke utgitt ennå.... Hvordan kan det ha seg at folk har den? 31952[/snapback] Hmm, merkelig at jeg ikke la merke til at den stod på lista, for den har jeg ikke (selv om jeg sa jeg hadde alle de samme). Og jeg har kjøpt cder... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Disse sangene har jeg: - Stabæk, Mitt Stabæk 31855[/snapback] Denne mangler jeg. Hadde vært fett om du kunne sende den til meg. Ja, jeg har kjøpt div. cdr. 31958[/snapback] Jeg har den på 2 av 3 Stabæk-cd'er jeg har, så da har du vært uheldig...;-) Apropos sanger: I tidlige Stabæktider i tippeligaen mener jeg å ha hørt denne på tribunen: (traktor og ljå-sangen) Har du traktor og ljå, heier du på RBK/LSK etc Har du penger og makt, står du her i Stabækdrakt Noen som husker, eller er det jeg som har diktet i drømme?? 31959[/snapback] Den har jeg hørt før... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Disse sangene har jeg: - Stabæk, Mitt Stabæk 31855[/snapback] Denne mangler jeg. Hadde vært fett om du kunne sende den til meg. Ja, jeg har kjøpt div. cdr. 31958[/snapback] Hvis du har "Alltid, Uansett" CD´n, så finnes den sangen der. Hvis du ikke har den, så er den til salgs i Stabæk-butikken.... Jeg betaler gladelig 50 kroner for en ny CD! Er egentlig veldig liten tilhenger av piratkopiering, nedlasting, brenning etc. Kjøp plater og ikke rapp fra opphavsmennene/kvinnene er nå min mening.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Disse sangene har jeg: - Stabæk, Mitt Stabæk 31855[/snapback] Denne mangler jeg. Hadde vært fett om du kunne sende den til meg. Ja, jeg har kjøpt div. cdr. 31958[/snapback] Hvis du har "Alltid, Uansett" CD´n, så finnes den sangen der. Hvis du ikke har den, så er den til salgs i Stabæk-butikken.... 31962[/snapback] Jepp, men den har nok vært med på alt for mange fester. Og for all del, slipp nye cdr. Jeg kjøper mer enn gjerne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Disse sangene har jeg: - Stabæk, Mitt Stabæk 31855[/snapback] Denne mangler jeg. Hadde vært fett om du kunne sende den til meg. Ja, jeg har kjøpt div. cdr. 31958[/snapback] Jeg har den på 2 av 3 Stabæk-cd'er jeg har, så da har du vært uheldig...;-) Apropos sanger: I tidlige Stabæktider i tippeligaen mener jeg å ha hørt denne på tribunen: (traktor og ljå-sangen) Har du traktor og ljå, heier du på RBK/LSK etc Har du penger og makt, står du her i Stabækdrakt Noen som husker, eller er det jeg som har diktet i drømme?? 31959[/snapback] Det er et gammelt rop ja, var vel t.o.m å få trykt på t-skjorter en gang for lenge siden, hvis jeg ikke husker helt feil, hvertfall noe lignende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Hvor mange Stabæk CD'er er det egentlig utgitt. Jeg har bare klart å skaffe meg Apocalypse Blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Hvor mange Stabæk CD'er er det egentlig utgitt. Jeg har bare klart å skaffe meg Apocalypse Blaa 31974[/snapback] Den offisielle "Jublieums CD´n - Alltid, uansett" burde jo være mulig å få tak i. Selges i butikken! Men noen flere kjenner ikke jeg til....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 27. April 2005 (endret) Del Skrevet 27. April 2005 (endret) Jeg har også en cd fra cupfinalen 98, den er nostalgisk og fin. Endret 27. April 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Er det noen rockere der ute med en Stabæksang i magen? Nå er tiden inne til å presse den ut! Å kom igjen, a! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Er det noen rockere der ute med en Stabæksang i magen? Nå er tiden inne til å presse den ut! Å kom igjen, a! 31979[/snapback] Har du noen komp liggende som du ikke har brukt opp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Alt jeg har nå er tekst og en melodi, som blir spilt inn kanskje neste vinter. Jeg skal produsere litt nå. Litt sånn Ole'i'Dole-aktig. DEN BESTE KLUBBEN PÅ JORD (egen melodi) Nå er det igjen blitt vår og solen skinner. Hva blir det til i år. Blir det gull, eller er vi bare dritt som glimrer. For vi har druknet sorgene, og reist oss opp igjen. Nå er vi klar for nye slag. Nå er det tid - tid for hevn. Vi er Stabæk, vi taper og vinner! Vi er Stabæk, vi synger i kor! Og vi står her og synger til evig tid for den beste klubben på jord. Seier eller tap Vi står og synger allikevel For hver gang det er kamp går beina til stadion helt av seg selv. For vi har druknet sorgene, og reist oss opp igjen. Nå er vi klar for nye slag. Nå er det tid - tid for hevn. Vi er Stabæk, vi taper og vinner! Vi er Stabæk, vi synger i kor! Og vi står her og synger til evig tid for den beste klubben på jord. Fra Alta i nord, til Cape Town i sør fra Rio til Calcutta Vi reiser hele jorden rundt og støtter Stabækgutta Vi er Stabæk, vi taper og vinner! Vi er Stabæk, vi synger i kor! Og vi står her og synger til evig tid for den beste klubben på jord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå