loudness 303 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Alt jeg har nå er tekst og en melodi, som blir spilt inn kanskje neste vinter. Jeg skal produsere litt nå. Litt sånn Ole'i'Dole-aktig. DEN BESTE KLUBBEN PÅ JORD (egen melodi) Nå er det igjen blitt vår og solen skinner. Hva blir det til i år. Blir det gull, eller er vi bare dritt som glimrer. For vi har druknet sorgene, og reist oss opp igjen. Nå er vi klar for nye slag. Nå er det tid - tid for hevn. Vi er Stabæk, vi taper og vinner! Vi er Stabæk, vi synger i kor! Og vi står her og synger til evig tid for den beste klubben på jord. Seier eller tap Vi står og synger allikevel For hver gang det er kamp går beina til stadion helt av seg selv. For vi har druknet sorgene, og reist oss opp igjen. Nå er vi klar for nye slag. Nå er det tid - tid for hevn. Vi er Stabæk, vi taper og vinner! Vi er Stabæk, vi synger i kor! Og vi står her og synger til evig tid for den beste klubben på jord. Fra Alta i nord, til Cape Town i sør fra Rio til Calcutta Vi reiser hele jorden rundt og støtter Stabækgutta Vi er Stabæk, vi taper og vinner! Vi er Stabæk, vi synger i kor! Og vi står her og synger til evig tid for den beste klubben på jord. 31984[/snapback] dette virker da veldig lovende dette da,stå på trenger koring på denne eller Lars? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Ser fram til mange nye Stabæksanger i framtiden! Forresten, den sangen de spilte på kick-off'en: "Hei Blaa" kommer den på den nye CD'en? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Hei Blaa med den avanserte teksten.. Hvor faen\i helvete har du tenkt deg nå x 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Hei Blaa med den avanserte teksten.. Hvor faen\i helvete har du tenkt deg nå x 14 32007[/snapback] Ja! Mente den sangen ja! Kommer den med? Det er iallefall et ønske fra min side!.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Hei Blaa med den avanserte teksten.. Hvor faen\i helvete har du tenkt deg nå x 14 32007[/snapback] Ja! Mente den sangen ja! Kommer den med? Det er iallefall et ønske fra min side!.. 32009[/snapback] Den tror jeg vi kan spare oss for... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Synes fotballsanger bør være positive, ikke en 3 minutter lang utskjellig av klubben.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Disse sangene har jeg: blablablablablablablabla Apropos sanger: I tidlige Stabæktider i tippeligaen mener jeg å ha hørt denne på tribunen: (traktor og ljå-sangen) Har du traktor og ljå, heier du på RBK/LSK etc Har du penger og makt, står du her i Stabækdrakt Noen som husker, eller er det jeg som har diktet i drømme?? 31959[/snapback] Det er et gammelt rop ja, var vel t.o.m å få trykt på t-skjorter en gang for lenge siden, hvis jeg ikke husker helt feil, hvertfall noe lignende. 31971[/snapback] Heldigvis husker du feil. I 1997 ble det trykket t-skjorter med teksten: "STABÆK - for deg som er lei av bønder og fattigfolk" med Bærget det Blaa på baksida. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Synes fotballsanger bør være positive, ikke en 3 minutter lang utskjellig av klubben.. 32017[/snapback] Jaja.. Men sang er sang! Vil gjerne ha de fleste Stabæksangene da! Jeg tar gjerne i mot "Hei Blaa" og jeg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 29. April 2005 Del Skrevet 29. April 2005 Er det nen som har sangen: "Syng med for faen"/"Stabæks blaa soldater" på PC'en som kan være så snill å sende meg den..?! Det hadde vært fint! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 29. April 2005 Del Skrevet 29. April 2005 Disse sangene har jeg: blablablablablablablabla Apropos sanger: I tidlige Stabæktider i tippeligaen mener jeg å ha hørt denne på tribunen: (traktor og ljå-sangen) Har du traktor og ljå, heier du på RBK/LSK etc Har du penger og makt, står du her i Stabækdrakt Noen som husker, eller er det jeg som har diktet i drømme?? 31959[/snapback] Det er et gammelt rop ja, var vel t.o.m å få trykt på t-skjorter en gang for lenge siden, hvis jeg ikke husker helt feil, hvertfall noe lignende. 31971[/snapback] Heldigvis husker du feil. I 1997 ble det trykket t-skjorter med teksten: "STABÆK - for deg som er lei av bønder og fattigfolk" med Bærget det Blaa på baksida. 32020[/snapback] Men også "Rike gutter leker best!" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Jan Jönsson er det beste som har skjedd Stabæk siden 1912. Hva med denne sangen til hans ære: Å-Å-Å, Jan Jönsson la-la-la-la Melodi: trykk her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Støttes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Er denne litt drøy? ;-) Evr'y time I see Stabæk play E... I am speechless, and got nothin' to say E... Å-Å-Å, Jan Jönsson la-la-la-la Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Ikke drøy i det hele tatt. BRA! Det passer jo bra. Vi blir jo anklaget for å rope Ståpikk (stabæk) hele tiden. Dette er glimrende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 hva med "shnappi" das kleine krokodil? shni shna snappi, snappi snappi snappi jan jan jönsson, jönsson jönsson jönsson Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 hva med "shnappi" das kleine krokodil? shni shna snappi, snappi snappi snappi jan jan jönsson, jönsson jönsson jönsson 32640[/snapback] TONJE, NEI......DU VERDEN !!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Jan Jönsson er det beste som har skjedd Stabæk siden 1912. Hva med denne sangen til hans ære:Å-Å-Å, Jan Jönsson la-la-la-la Melodi: trykk her 32614[/snapback] Hvilken sang er dette opprinnelig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Jan Jönsson er det beste som har skjedd Stabæk siden 1912. Hva med denne sangen til hans ære:Å-Å-Å, Jan Jönsson la-la-la-la Melodi: trykk her 32614[/snapback] Hvilken sang er dette opprinnelig? 32644[/snapback] I got Erection (Turboneger) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Jan Jönsson er det beste som har skjedd Stabæk siden 1912. Hva med denne sangen til hans ære:Å-Å-Å, Jan Jönsson la-la-la-la Melodi: trykk her 32614[/snapback] Hvilken sang er dette opprinnelig? 32644[/snapback] I got Erection (Turboneger) 32645[/snapback] Takker pent! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Det er jo dritbra. Bare ikke Hank heier på Alta eller no. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fabbe3000 0 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Vet ikke om dette har vært diskutert før, men hva med å finne en ny "sang" til Christian Sund? Den vi synger nå har for lite trøkk i seg, synes jeg. Dessuten, "for uten grunn":S hvis jeg har hørt riktig så reiser vi oss altså for han uten grunn? Nei! Jeg stemmer for ny sang as, kanskje dette også vil gjøre prestasjonene hans på banen litt bedre enn de har vært de siste kampene. Forza Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Synes CS-sangen er kul, jeg. Bare man bytter ut "foruten grunn". Slik at man da synger : "Vi reiser oss for Christian Sund, for Christian Sund, for Christian Sund". Men kom gjerne med andre forslag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Nevnte det før her i en tråd ang. sang som skulle spilles ved scoring.. I Got Erection av Turbo og Bro Hymn av Pennywise er to geniale låter å lage supportersanger av. Og apropos scoringsmelodi.. jeg syns den er like stygg enda. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 Nevnte det før her i en tråd ang. sang som skulle spilles ved scoring.. I Got Erection av Turbo og Bro Hymn av Pennywise er to geniale låter å lage supportersanger av. Og apropos scoringsmelodi.. jeg syns den er like stygg enda. 32661[/snapback] For min regning - er drittlei Queen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 4. Mai 2005 Del Skrevet 4. Mai 2005 Synes CS-sangen er kul, jeg. Bare man bytter ut "foruten grunn". Slik at man da synger : "Vi reiser oss for Christian Sund, for Christian Sund, for Christian Sund". Men kom gjerne med andre forslag! 32657[/snapback] Ærligtalt.. den sangen gir begravelsesfølelser.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 4. Mai 2005 Del Skrevet 4. Mai 2005 Det er jo dritbra. Bare ikke Hank heier på Alta eller no. 32653[/snapback] Faktisk har han vært på tv i St. Pauli drakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. Mai 2005 Del Skrevet 4. Mai 2005 Hmmm... Vet at dette kommer på skråplan med rock'e eliten på forumet, men jeg prøver fordi. Jan Eggum, "Kor E Alle Helter Hen" Kor e alle helter hen? De tar 3 poeng Jon Knudsen står i buret Hvem skal skåre måle no? Vi vi ha 2 Nannskog putter de ohhhhh fikk bare sangen på hode, melodien gjør seg for all-sang og her kan man jo synge inn alle gutta http://www.go2lyrics.com/J/Jan+Eggum/192281.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 4. Mai 2005 Del Skrevet 4. Mai 2005 Så lenge den synges på norsk er jeg med.. Ralleversjon Hvor er Stian hen? Han dro hjem Rykker ned molde. Vi skal ha tre poeng Rett opp igjen Vi er stabækfamilien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 4. Mai 2005 Del Skrevet 4. Mai 2005 Evt når vi er på bortebane: Hvor er hjemmelaget hen? Har de gått hjem? Stabæk styrer kampen Vi skal ha tre poeng Rett opp igjen Vi hører ikke hjemme her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 4. Mai 2005 Del Skrevet 4. Mai 2005 Drit brae de tre siste, jeg støtter dem fullt ut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå