Caz 1 Del Skrevet 4. Mai 2005 Del Skrevet 4. Mai 2005 hva med å begynne med den gamle "penger makt og landsted på hankø" igjen? og endelig kan vi jo synge skeidsangen, noen år siden sist alt er bare trist og leit går på trygd og støtter skeid under brua sniffe lim ha`kke råd til terpentin å, hvor skal de bo i natt blåkors er jo fullt besatt alt har Stabæk vasket bort det var veldig dårlig gjort Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 4. Mai 2005 Del Skrevet 4. Mai 2005 Den sangen kan du jo bruke med karius og baktus sangen også den Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 4. Mai 2005 Del Skrevet 4. Mai 2005 Den sangen kan du jo bruke med karius og baktus sangen også den 32745[/snapback] Haha, det var det jeg tenkte også. Drit fet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. Mai 2005 Del Skrevet 4. Mai 2005 det var den eneste jeg tenkte... Egner er kongen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 5. Mai 2005 Del Skrevet 5. Mai 2005 Jeg har bare 10 stk. eller noe jeg.. hvor er det dere får de 4 siste fra:P?? Jeg har alle fra stabæk- Alltid Uansett cd'en, + Vi er stabæk.. Blir vel 9 det! Hvor finner jeg flere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 5. Mai 2005 Del Skrevet 5. Mai 2005 Kjøper dem..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 6. Mai 2005 Del Skrevet 6. Mai 2005 Faen, U2 - Party Girl, Live Under a Bloody Red Sky, er så jævlig tøff... http://www.azlyrics.com/lyrics/u2/partygirl.html hadde vi klart noe på den hadde jeg blitt imponert, det er dog antagelig en studi-release av en fotball sang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 6. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 6. Mai 2005 (endret) Faen, U2 - Party Girl, Live Under a Bloody Red Sky, er så jævlig tøff... http://www.azlyrics.com/lyrics/u2/partygirl.html hadde vi klart noe på den hadde jeg blitt imponert, det er dog antagelig en studi-release av en fotball sang 32820[/snapback] Hva med Vi støtter ett lag, de er rå - Heia de blaa For Stabæk alle synger nå - Heia Blaa For klubben jeg ville gitt - en arm eller tå Vi er i første, - og hva så -Heia de Blaa Vi skal til toppen der vi lå - Heia Blaa For vi er klare, ja se - Blå tid b'ynner Nå Endret 6. Mai 2005 av Pjalle Nøtt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå