stabækdelux 0 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 SIden Tom nå har spilt to 2.lags kamper, er han da klar mot Alta? Hvem skal ut av laget da? Er Holter klar igjen? Nå som vi endelig har begynt og score mål igjen- hva gjør vi da, hvis Daniel blir skadet, eller Veigar..? Er det rett ned igjen da? Hvorfor kan ikke Eirik være med mere å få prøvd seg litt, vi husker da alle han fra i fjor..! Men mere om neste hjemmekamp: Fulle tribuner, Stabæk support er i stor form, det vil bli en perfekt Stabæk dag..! Hva med litt mere tillskudd fra Stabæk support.? I alle år har Stabæk supportere senket f.eks Lyn- Bastionen, men nå- Nå må vi begynne å stå på mere vi også!! Litt mere liv på tribunene hadde ikke vært dumt.. Tenk litt på dette, så sees vi på Lørdag... Satser på at det blir liv da!!! Vi skal senke bønnene fra Alta!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 SIden Tom nå har spilt to 2.lags kamper, er han da klar mot Alta? Hvem skal ut av laget da? Er Holter klar igjen? Nå som vi endelig har begynt og score mål igjen- hva gjør vi da, hvis Daniel blir skadet, eller Veigar..? Er det rett ned igjen da? Hvorfor kan ikke Eirik være med mere å få prøvd seg litt, vi husker da alle han fra i fjor..! Men mere om neste hjemmekamp: Fulle tribuner, Stabæk support er i stor form, det vil bli en perfekt Stabæk dag..! Hva med litt mere tillskudd fra Stabæk support.? I alle år har Stabæk supportere senket f.eks Lyn- Bastionen, men nå- Nå må vi begynne å stå på mere vi også!! Litt mere liv på tribunene hadde ikke vært dumt.. Tenk litt på dette, så sees vi på Lørdag... Satser på at det blir liv da!!! Vi skal senke bønnene fra Alta!! 31853[/snapback] Har sagt det før et sted, ingen vits i å forandre på noe som funker perfekt (Veigar og Daniel) Christian Sund har ikke vært stabæks beste de tre første kampene. Hvis Tom kan spille godt på venstrevingen kan vi åpne for det. Jeg er også enig i at Holter burde spille. Syns han er mer stabil enn bjørnar. Men jeg syns ikke eirik skal spille. Du bytter vel ikke ut deler på bilen din hvis de virker som de skal?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Fulle tribuner, Stabæk support er i stor form, det vil bli en perfekt Stabæk dag..! Hva med litt mere tillskudd fra Stabæk support.? I alle år har Stabæk supportere senket f.eks Lyn- Bastionen, men nå- Nå må vi begynne å stå på mere vi også!! Litt mere liv på tribunene hadde ikke vært dumt.. Tenk litt på dette, så sees vi på Lørdag... Satser på at det blir liv da!!! Aner jeg en liten selvmotsigelse der? Du har åpenbart ikke vært på noen av kampene i år du eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 ser heller ingen grunn til å sette ut Daniel eller Veigar, men hvis vi leder stort til pause burde thomas og eirik få spille hele 2 omgang. Tom kan kanskje settes inn for Christian, Tom er en spiller jeg liker veldig godt, og innsatsen hans kan bli veldig viktig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Tror heller ikke at du har vært på så mange kamper i år.. Siden Tom nå har spilt to 2.lags kamper, er han da klar mot Alta? Hvem skal ut av laget da? Er Holter klar igjen?Tom er ikke klar ennå, han har en del å hente, ref 2.lagskampene, Ergo: ingen ut. Holter spiller i 3. div, men det spørs om han er klar for 1. ennå. Nå som vi endelig har begynt og score mål igjen- hva gjør vi da, hvis Daniel blir skadet, eller Veigar..? Er det rett ned igjen da? Hvorfor kan ikke Eirik være med mere å få prøvd seg litt, vi husker da alle han fra i fjor..! Tror ikke en skade blant Veigar og Daniel blir et enormt problem, det løsnet for Eirik i går, så han blir nok en farlig konkurrent utover.. Stabæk support er i stor form, det vil bli en perfekt Stabæk dag..! Hva med litt mere tillskudd fra Stabæk support.? I alle år har Stabæk supportere senket f.eks Lyn- Bastionen, men nå- Nå må vi begynne å stå på mere vi også!! Litt mere liv på tribunene hadde ikke vært dumt.. Tenk litt på dette, så sees vi på Lørdag... Kom deg på bortekamper!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 hvis du har vært på borte kampene så hade du ikke skrevet det du skrev,så kanskje du skal tenke litt på det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 stabækdelux = offeside-kurts tvilling? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Det var ikke sånn ment..! men da satser vi på at alt det gode bare fortsetter da! Var forresetn på Stabæk-Hønefoss... Bra med over 100 tilskuere+ bra trøkk der.. Men hvis Christian Holter skal inn på laget, hvem går ut da? Og er Criso i form..? Etter min mening syntes jeg Eirik burde få prøve noen minutter mot Alta, hvis vi leder overlegent.. Så det var tifo i serieåpningen, blir det noe lignende nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Var forresetn på Stabæk-Hønefoss... Bra med over 100 tilskuere+ bra trøkk der.. 31881[/snapback] Ja det var rått, men neida... Jeg ser gjerne både Eirik og Tom på laget, men for øyeblikket er det ikke plass - dette er en luksus man må leve med selvom Tom er favoritt spilleren til mange Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 100 var vel litt i overkant.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Hehe! mente over 1000!! der har vi den vettu;) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amdada 0 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Fulle tribuner, Stabæk support er i stor form, det vil bli en perfekt Stabæk dag..! Hva med litt mere tillskudd fra Stabæk support.? I alle år har Stabæk supportere senket f.eks Lyn- Bastionen, men nå- Nå må vi begynne å stå på mere vi også!! Litt mere liv på tribunene hadde ikke vært dumt.. Tenk litt på dette, så sees vi på Lørdag... Satser på at det blir liv da!!! Aner jeg en liten selvmotsigelse der? Du har åpenbart ikke vært på noen av kampene i år du eller? 31862[/snapback] ok vi har vært mange på de to bortekampene, men det har ikke vært veldig bra synging på alle stabækfolk. Mulig det har noe med forholdene på tribunene vi har besøkt, men det har ikke vært veldig bra liv på tribunen selvom vi har vært mange. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Synes det var jævlig bra til å være på Hønefoss / Ski jeg da. Ok, Ski var både og, men Hønefoss var faktisk veldig bra.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 ok vi har vært mange på de to bortekampene, men det har ikke vært veldig bra synging på alle stabækfolk. Mulig det har noe med forholdene på tribunene vi har besøkt, men det har ikke vært veldig bra liv på tribunen selvom vi har vært mange. 31896[/snapback] Hvis vi ser på hvor mange som normalt befinner seg på $$-tribunen på Nadderud, og hvor mange vi var på bortekampene, så er det nok ganske mange som ikke tilhører den vanlige, syngende kjernen (meg inkludert), men vi gjør så godt vi kan for å lære, de fleste av oss! Tror det kan være positivt med tanke på å få med flere til å synge, og kanskje utvide repertoaret på Q-feltet på hjemmekampene også! Og det er jo ikke lett å få med alle samtidig når vi strekker oss over 50 meter langs banen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Jeg synes Eirik bør få spilletid. Men Veigar og Daniel skal ikke ut. Da får Eirik spille kant eller spiss med Veigar som offensiv midtbane. Det tror jeg sikkert Veigar gjør vel så bra som Henning. Hva gjelder Holter/Bjørnar går jeg for Bjørnar mot lynkjappe Alta. Forsvarsspillet var svakt mot Follo, spesielt fra kantspillerne våre. Derfor ville jeg latt Tom og Henning ta kantrollene og Tommy og Jesper sentralt. Og så evt byttet inn Eirik som nevnt ovenfor. På stopperplass kan godt Holter/Pettersen ta plassen til Olsen/Kjølø hvis det fortsetter som mot Follo. Jon, Jesper, Daniel og Veigar skal spille 90 minutter. Hva gjelder liv blant SS: Vi har vært meget, meget bra i år. På bortebane har vi vært svært mange og fordelt på et så stort område at det er bortimot umulig å få ropene i takt, simpelthen på grunn av lydens hastighet. At mange "nye" står innimellom de som synger, må vi bare godta. Heller 600 hvorav 200 som synger enn om vi var en puslete liten gjeng der alle sang, som fort blir alternativet hvis vi skal "hive ut" de som ikke synger. Men jeg savner skikkelige tribuner... Spillerne skryter i hvertfall av oss og sier at det har vært som å spille på hjemmebane i 3 kamper. Jesper mener sågar at vi er bedre enn mange supportere i allvsenskan. GLEDER MEG TIL ALTA HJEMME! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Hva gjelder liv blant SS: Vi har vært meget, meget bra i år. På bortebane har vi vært svært mange og fordelt på et så stort område at det er bortimot umulig å få ropene i takt, simpelthen på grunn av lydens hastighet. At mange "nye" står innimellom de som synger, må vi bare godta. Heller 600 hvorav 200 som synger enn om vi var en puslete liten gjeng der alle sang, som fort blir alternativet hvis vi skal "hive ut" de som ikke synger. Men jeg savner skikkelige tribuner... Spillerne skryter i hvertfall av oss og sier at det har vært som å spille på hjemmebane i 3 kamper. Jesper mener sågar at vi er bedre enn mange supportere i allvsenskan. GLEDER MEG TIL ALTA HJEMME! 31907[/snapback] Heller 600 hvorav 200 synger og de resterende, lytter og lærer sangen til neste kamp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå