Offeside-kurt 0 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Hei kjære Stabækfolk. Har lagt merke til at mitt nick etterhvert har blitt brukt som eksempel på folk som absolutt ikke har skjønt en dritt... jeg bøyer meg i støvet og kan si meg enig etter å ha studert sidene her en stund. Jeg banna nok kraftig i "kjærka" med mitt innlegg. Unnskyld folkens, men jeg er ny på dette med å være supporter, trodde jeg ikke gjorde noe galt, men jaggu fikk jeg svar på tiltale. Har skjønt at det liksom på en måte skal være lavt under taket, men fra en humoristisk side. Og det å skrike til dommera er også greit, selv om man vet at dommern har gjort noe riktig, poenget er å påvirke dommern til ikke å tørre å blåse mot hjemmelaget... har jeg oppfatta det da? Jeg blir å finne på nadderud på lørdag.... skal holde kjeft å bare observere. Prøve å lære litt mer... Hilsen Kurt.... som stadig føler seg i offside, men tror jeg er i ferd med å jobbe meg inn på riktig side av ballen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 287 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Det er ikke alltid kvalitet vektlegges mest her inne. Hold ut - og stå i mot presset. Dette klarer du! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 Den var ydmyk... Poenget er altså ikke at Stabæk skal prøve å spille riktig og bra, men at det ALLTID er slik at Stabæk spiller riktig og best, UANSETT. Sannheten er vår - i evighet. Selv om vi tar feil. Vi er ikke opptatt av rettferdighet, regler og god fotball. Vi er bare opptatt av seier. Vi spilller alltid god fotball og i henhold til reglene. Bare synd at ikke alle dommere får det med seg. Ellers kunne vi alle heie på Rosenborg, Chelsea osv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 R E S P E C T Hvis jeg skulle tatt med noen av dere i krigen hadde jeg tatt med OffEside-Kurt. Hangler seg inn på forumet med et litt overkrasst innlegg over våre manglende fotballkunnskaper for så å gjennomføre dette. - På Nadderud på lørdag, ikke stå der å observer oss, la deg rive med så skal du ikke utelukke at du roper offiside du også selvom vi alle vet at tvilen skal komme angripende lag i tvil (eller hvordan faen det er formulert) Jeg tror personlig at linjedommere handler mye på refleks. Har man 1000 mann i ryggen som roper "OFFSIDE" klarer man nok å styre refleksene, ihvertfall i de fleste tilfeller. De tilfellene han ikke klarer å styre refleksen er det fordel oss. R E S P E C T Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 R E S P E C T R E S P E C T 31918[/snapback] Aretha? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 R E S P E C T R E S P E C T 31918[/snapback] Aretha? 31922[/snapback] R E S P E C T - T O - Y O U - T O O Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Takhøyde er et fint ord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 La oss gjøre det til dagens ord. Så kan f.eks. gardintrapp bli dagens ord i morgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 27. April 2005 (endret) Del Skrevet 27. April 2005 (endret) Takhøyde er et fint ord. 31931[/snapback] Beste eksemplet på god bruk at det ordet var vel Freddy Dos Santos som beskrev Tobias Gran. r " vi har stor takhøyde, men det hjelper jo ikke når noen setter seg oppå taket..." Endret 27. April 2005 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 27. April 2005 Del Skrevet 27. April 2005 Hahaha. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå